Die vertrouwen het niet, tramrails klinkt verdacht veel als chemtrails.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:05 schreef Regilio_ het volgende:
Iemand al wat kaarten naar het hoofdkantoor van FVD gestuurd? Dan hebben die snuifduiven nog minder excuses om achter het stuur te stappen namelijk.
Nee, die gun ik niks.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:05 schreef Regilio_ het volgende:
Iemand al wat kaarten naar het hoofdkantoor van FVD gestuurd? Dan hebben die snuifduiven nog minder excuses om achter het stuur te stappen namelijk.
Ja wat verwacht je nou? Je geeft zonder controle gratis dingen weg en hoopt dat mensen die het niet nodig hebben het niet aanvragen.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:20 schreef rutger05 het volgende:
Sympathieke actie en ook een sympathieke instelling dat men uitgaat van het goede in de mens en gelukkig zijn er genoeg mensen met een goede inborst.
Echter als ik nu al zie hoe bij wijze van 'grap' met deze kaartjes hier op Fok wordt omgegaan door ze naar allerlei adressen te sturen, dan zullen er ook genoeg andere mensen zijn die deze kaartjes voor de neus van de minima weg snaaien.
Acht van die gratis kaartjes zullen iets van 30-35 Euro op gaan leveren op MP.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:06 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze nu opleveren dan? GVB is al zeer goedkoop.
Gemeentefractie DENK Amsterdam ✅-quote:
Iets als de Duitse 49-euro ticket (google D-Ticket) maar dan voor Nederland zou echt ideaal zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:03 schreef -XOR- het volgende:
DIt soort dingen gratis maken is sowieso debiel en werkt niet. Vraag dan op z'n minst een kleine eigen bijdrage.
Buiten Amsterdam is men echt niet zo dom.quote:
Natuurlijk niet joh, dat zijn dezelfde prijzen als een los uurkaartje. en anders reis je voor 19 cent per kilometer, en je hebt een dagkaart voor 9 euro. Voor toeristen is het misschien leuk, maar die kopen niet op marktplaats. Misschien kun je er 10 euro voor vangen, maar dat is het dan ook wel.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Acht van die gratis kaartjes zullen iets van 30-35 Euro op gaan leveren op MP.
Met een beetje creatief zijn kan je meerdere keren 8 van die gratis kaartjes regelen.
Zo slecht zit dit plan wel in elkaar.
TESLA Amsterdam Zuid-Oost / Diemen ✅quote:
Ik denk dat GL deze weg heeft gekozen voor de drieeneenhalve illegale Ghanese schoonmaaksters uit Zuidoost die dit nodig hebben. Duur grapje daarvoor.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het trieste is dat Amsterdam alle gegevens heeft van de mensen die aan de voorwaarden voldoen om deze gratis kaarten te krijgen. Deze groep, die de kaarten vaak hard nodig hebben, is kleiner dan 100.000.
Dat betekent dat binnen een paar uur al 4x meer mensen de gratis kaarten aangevraagd hebben dan dat er, volgens de voorwaarden, recht op hebben.
Als Amsterdam gewoon hun gegevens gebruikt hadden en naar iedereen voor wie de gratis kaarten bedoeld zijn, de kaarten opgestuurd zou hebben, dan zou er al voor miljoenen aan belastinggeld bespaard zijn.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We gaan uit van het goede van de mens en hopen dat alleen de mensen die het nodig hebben de gratis kaarten aanvragen."
19:11quote:Bestel je gratis kaarten
Er zijn nog 367.648 gratis kaarten!
Op is op, dus bestel snel.
Loopt stormquote:Er zijn nog 310.384 gratis kaarten!
in dat geval loopt er iemand met een script te hameren op de website. Zou niet moeten kunnen, tenzij de CAPTCHA niet goed ingeregeld is.....quote:
Of het geen goede captcha is.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
in dat geval loopt er iemand met een script te hameren op de website. Zou niet moeten kunnen, tenzij de CAPTCHA niet goed ingeregeld is.....
Captcha? Ik heb serieus (alle 3 keren dat ik kaarten besteld heb) GEEN captcha gezienquote:Op maandag 8 mei 2023 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
in dat geval loopt er iemand met een script te hameren op de website. Zou niet moeten kunnen, tenzij de CAPTCHA niet goed ingeregeld is.....
klopt, echter onder water zit een Google CAPTCHA. Die moet wel afgevangen worden.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:20 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Captcha? Ik heb serieus (alle 3 keren dat ik kaarten besteld heb) GEEN captcha gezien
Ah! Hotspotje maken dus.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
klopt, echter onder water zit een Google CAPTCHA. Die moet wel afgevangen worden.
De beheerders kunnen wel zien aan het IP-adres wie de kaarten besteld heeft. Dus diegene die 1000 bestellingen doet op 1 IP-adres kan het vergeten (hoop ik).
19:28quote:Er zijn nog 302.816 gratis kaarten!
quote:Bestel je gratis kaarten
Er zijn nog 299.872 gratis kaarten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |