En dat geldt wat mij betreft ook voor de gewone WC's.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:48 schreef SQ het volgende:
Haha ja nou ja. Ik had zelf natuurlijk ook duidelijker moeten zijn(later ook wel gedaan hoor). Ik heb oprecht liever dat je in mijn tuin tegen de boom plast dan dat je staand boven mijn portapotti gaat klateren
Hahaha, misschien kun je een ander doel installeren? Een heel lelijke tuinkabouter ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat geldt wat mij betreft ook voor de gewone WC's.
Het punt is vooral dat we in de tuin nog geen boom hebben om tegenaan te zeiken.
Ja maar ja, je zult maar in zo'n bus zitten en ineens een enorme aanval van diarree krijgen...quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:55 schreef Clubsoda het volgende:
De ah-bezorger vroeg laatst of hij bij ons naar de wc mocht . Dat duurde lángen de lucht erna was niet mals
Klopt ook, ik voelde wel met 'm, want het lijkt me stom om een baan te hebben waarbij je steeds op zoek moet naar een wc. Maar het was wel ongemakkelijk want wij moesten naar school en dan een vreemde in je huis en mijn zwangere ochtendmaag had toch wat moeite met de odeur daarnaquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar ja, je zult maar in zo'n bus zitten en ineens een enorme aanval van diarree krijgen...
Ik heb dat ook eens gehad met een onbekende, maar ja ze zal zich er zelf ook wel niet heel gemakkelijk bij hebben gevoeld
Ik vind het helemaal niet erg als mensen mijn wc gebruiken, maar wel als ze m verstopt of smerig achterlaten
Zeker! Vier op elke verdieping, en dan nog een rolstoelplee voor als je echt royaal wil zittenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:34 schreef exode het volgende:
Leve de kantoorbaan met heel veel toiletten
Haha, ja!quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Zeker! Vier op elke verdieping, en dan nog een rolstoelplee voor als je echt royaal wil zitten
Ik zou totaal ongeschikt zijn voor de bouw, ik heb voor de eerste schaft al 5 keer moeten plassen
Hier een deurverkoperquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:55 schreef Clubsoda het volgende:
De ah-bezorger vroeg laatst of hij bij ons naar de wc mocht . Dat duurde lángen de lucht erna was niet mals
Oh man dat is wel next level hoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:40 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, ja!
Wij hebben muziek op de toiletten, feestje!
Ik schrok me de eerste keer de pleuris hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh man dat is wel next level hoorafhaalchinees-vibes
Oh wauwquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier een deurverkoper
En eerder ook al twee (verschillende) die paracetamol vroegen
Ik denk dat mijn adres nu als 'wil niks maar wel gastvrij' bekend staat
Als de bus rijdt, tenminste. Dat mis je toch niet in je babybubbel, falend OVquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:39 schreef Clubsoda het volgende:
Moeders gaat trouwens een avondje naar een restauranyWarm eten zonder baby op schoot, volwassen gesprekken en echte (nieuwe!) kleren aan
Anti-geluid tegen de herrie aan de andere kant van de deur én camouflage van je eigen toiletgeluidenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:44 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat ik op mijn nieuwe plee ook een speaker installeer en dan de hele dag zachte chinese plingelmuziek afspelen@:bleiblei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |