Altijd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Nog eentje dan: hand opsteken als iemand de auto even opzij zet om je erlangs te laten.
Zeker!quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Nog eentje dan: hand opsteken als iemand de auto even opzij zet om je erlangs te laten.
Oh ja dit vind ik ook altijd een ding, en die verplichte smalltalk als je erbij komt zitten en je dan afvragen of de ander zich daar net zo ongemakkelijk bij voelt als ikquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:04 schreef Hupje het volgende:
En als je dan koffie geeft, ga je er dan bij zitten als iemand alleen is, of laat je die persoon juist even rustig alleen zitten. Dat vind ik nog lastiger dan de koffie
Tuurlijk!quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Hier wel altijd permissie om met vieze schoenen (als in, wel schoon te krijgen viezigheid) in de hal en het toilet te komen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een werklui-soulmate! Melk in de koffie, koek erbij, kroket voor de lunch - het enige wat aan het lijstje ontbreekt is permissie om staand te plassen in je wc .
Jij hebt gelijk: dat hoor je te doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik accepteer de opgestoken hand van de ander ook door mijn hand op te steken als reactie, overigens. Dat vond man niet nodig.
Vind ik ook. Blijf het ook doen, en volgens mij is man ook begonnenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk: dat hoor je te doen.
Ik welquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik accepteer de opgestoken hand van de ander ook door mijn hand op te steken als reactie, overigens. Dat vond man niet nodig.
Dat valt bij mij dan weer niet onder vergetenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:37 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb de stratenmaker hier net even een glas cola met een koek gegeven![]()
Was hem na de koffie van vanochtend een beetje vergeten.
Over wc gesproken. Ik had dus een porta potti in de badkamer staan tijdens die toiletverbouwing. Kinderen uitvoerig geinstrueerd dat er géén wc papier in mocht want dat krijg je er bijna niet uit. En dat ging dus hartstikke goed!quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een werklui-soulmate! Melk in de koffie, koek erbij, kroket voor de lunch - het enige wat aan het lijstje ontbreekt is permissie om staand te plassen in je wc .
Altijd. Ook als iemand stopt voor een zebrapad voor mij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind smalltalk bij de kapper ook vreselijk, maar met vaklui vind ik het altijd leuk om over hun werk te praten. Veel begrijp ik niet, maar ik steek er altijd wat van op. En voor hen is het egostrelend. Win-win.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:24 schreef BE het volgende:
Ik zit aan de eettafel te werken en zij scharrelen een beetje om me heen. Af en toe begint de schilder een praatje en dan babbel ik gezellig terug, maar zal zelf nooit smalltalk starten.
Kan ik bij de kapper ook nooit echt. Ja, nu... na jaren.
En nu gaan ze sluiten.![]()
Maar jemig, koeken en broodjes kroket...
En dat ze naar het toilet gaan wil ik gewoon sowieso niet weten.![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet eens bedacht dat die bouwvakkers ook op dat ding zouden gaan. Maar dat deden ze wel. Heel dat ding volkleien inclusief halve rol papier IN DE PORTA POTTI. Ding finaal verstopt. EN STAAND ZEIKEN IN DE PORTA POTTI.
Waar is dat duimpje naar beneden als je 'em nodig hebt...quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Over wc gesproken. Ik had dus een porta potti in de badkamer staan tijdens die toiletverbouwing. Kinderen uitvoerig geinstrueerd dat er géén wc papier in mocht want dat krijg je er bijna niet uit. En dat ging dus hartstikke goed!
Ik had eigenlijk niet eens bedacht dat die bouwvakkers ook op dat ding zouden gaan. Maar dat deden ze wel. Heel dat ding volkleien inclusief halve rol papier IN DE PORTA POTTI. Ding finaal verstopt. EN STAAND ZEIKEN IN DE PORTA POTTI.
Was er licht door getraumatiseerd![]()
Verder ben ik ook wel iemand die altijd koffie voor ze zet en ze lekkere dingen geeft. Werken ze veel harder.
WTF....quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Over wc gesproken. Ik had dus een porta potti in de badkamer staan tijdens die toiletverbouwing. Kinderen uitvoerig geinstrueerd dat er géén wc papier in mocht want dat krijg je er bijna niet uit. En dat ging dus hartstikke goed!
Was er licht door getraumatiseerd![]()
Verder ben ik ook wel iemand die altijd koffie voor ze zet en ze lekkere dingen geeft. Werken ze veel harder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |