Ligt er natuurlijk een beetje aan hoe ver het is? En dan met name ook hoe laat het vertrek is en dergelijke. Als ze met de hele school gaan, dan heb je vaak wel dat ze iets verder gaan dan als ze alleen met de kleuters gaan. Ik zou er in ieder geval niet negatief tegenover staan als er voldoende begeleiding mee gaat (en dat zal echt wel).quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef Tink89 het volgende:
Fijne (rest van de) dag!
Even een vraag:
Zouden jullie je kleuter (4 sinds november) met de bus mee laten gaan op een schoolreisje naar de dierentuin? Ik had een dagje (binnen)speeltuin ofzo verwacht en vind dit eigenlijk best wel ver en lang. Ben ik nu zo'n mieperd?
Heb ik wel gedaan. U. ging een maand nadat hij was gestart mee op schoolreisje naar Toverland en het ging heel goed.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef Tink89 het volgende:
Fijne (rest van de) dag!
Even een vraag:
Zouden jullie je kleuter (4 sinds november) met de bus mee laten gaan op een schoolreisje naar de dierentuin? Ik had een dagje (binnen)speeltuin ofzo verwacht en vind dit eigenlijk best wel ver en lang. Ben ik nu zo'n mieperd?
Ja hoor, M is van september gaat over een paar weken. Hij zit lang genoeg op school nu om het schoolse te snappen. Ga er maar vanuit dat er voldoende hulpouders zijn en er vaste groepjes gemaakt worden. Vaak hebben (jonge) kinderen op schoolreisje herkenbare hesjes/shirtjes aan met bijv de schoolnaam erop. Maakt het echt uit hoe ver iets rijden is met de bus?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef Tink89 het volgende:
Fijne (rest van de) dag!
Even een vraag:
Ik weet dat mijn kleinzoon van 4 tijdens de vakantie met de BSO naar het Dolfinarium is geweest, geen idee met welk vervoer, maar ik schat zomaar in dat er geen ouders gereden hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef Tink89 het volgende:
Fijne (rest van de) dag!
Even een vraag:
Zou ik wel doen. Al is het alleen al ivm voor- en napret die je ook mist. Mijne was in januari 4 geworden en ging in februariquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef Tink89 het volgende:
Fijne (rest van de) dag!
Even een vraag:
Nee hoor, met 1 uitzondering. Er is 1 vriendje die nu in de parallelklas zit en dus altijd al gevraagd wordt door klasgenootjes uit de eigen klas voor mijn kind de kans heeft. Die appen we dus wel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vraag aan de ouders van 8-9-10 jarigen: regelen jullie de speeldates nog voor ze?
Dat is inderdaad niet erg als ze het eerlijk zeggen. Maar er via een voetbalappgroep (man is hoofdtrainer en zit toevallig in alle teamapps van de JO9 lichtingquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:46 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nee hoor, met 1 uitzondering. Er is 1 vriendje die nu in de parallelklas zit en dus altijd al gevraagd wordt door klasgenootjes uit de eigen klas voor mijn kind de kans heeft. Die appen we dus wel.
Bij vaste vriendjes vind ik het trouwens niet erg om incidenteel als oppas gebruikt te worden, mogen ze gewoon eerlijk zeggenKomt andersom ook wel eens zo uit.
Ja, wel voor in het weekend en met kinderen die niet op zijn school zitten. Of soms omdat het ons goed uitkomt, maar dan zeggen we dat erbij en is het een verzoekje van ons, niet van de kinderen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn dochter ging op haar eerste officiële schooldag als 4-jarige direct op schoolreisje mee. Omdat ze die dag precies 4 werd en dus écht naar school mocht kon ze mee. Dat was een trip naar Linneaushof op ongeveer 30 minuten rijden van waar we wonen. Als je denkt dat je kind het leuk vindt en zelf ook wil dan is het prima toch?
Vraag aan de ouders van 8-9-10 jarigen: regelen jullie de speeldates nog voor ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |