Gewoon waarderen dat de buren even op visite komen. Gebeurt enkel wanneer het daar naar eigen normen fantastisch en in Amsterdam ronduit kut gaat. Voor je het weet zijn ze weer weg en moet je weer een x-aantal jaar wachten voor ze hun gezicht eens laten zien. Valt nu in ieder geval nog wat te lachen, altijd geinig om mensen zo ongelofelijk hard hun best te zien doenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het steekt ze denk ik vooral omdat het komt door de tegenvallende resultaten van ons aller Ajax.
Dat is leuk voor jullie in Rotterdam dat heeft niks in dit topic te zoeken. Wat houdt Ajax jullie überhaupt veel bezig terwijl je voor het eerst in jaren weer eens een prijs paktquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Toch wel grappig dat ze bij ons in Rotterdam allang bezig zijn met het versterken van de selectie voor volgend jaar, terwijl jullie nogsteeds ruzie aan het maken zijn of die clown volgend jaar weer voor de groep moet staan
Het geld is ook op in 020quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Toch wel grappig dat ze bij ons in Rotterdam allang bezig zijn met het versterken van de selectie voor volgend jaar, terwijl jullie nogsteeds ruzie aan het maken zijn of die clown volgend jaar weer voor de groep moet staan
Het zijn inderdaad zeer vermoeiende acts.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is leuk voor jullie in Rotterdam dat heeft niks in dit topic te zoeken. Wat houdt Ajax jullie überhaupt veel bezig terwijl je voor het eerst in jaren weer eens een prijs pakt
quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad zeer vermoeiende acts.
Ja valt uiteindelijk toch tegen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ünüvar wegens blessure per direct weer terug bij Ajax.
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 06:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog niet eens zo lang terug werden jullie er ook gewoon uitgeknikkerd door clubs als Spartak, Zagreb, Steau, Salzburg, Dnipro, Molde, Rostov, Rosenborg en Austria Wien hoor.
En dat jullie voor 2016/2017 ook al 14 jaar geen kwartfinale haalden in Europa zullen we maar even achterwege laten hoor. Ja, Ajax heeft een grotere naam, maar je praat verder wel veel poep.
De spanning is er natuurlijk al 2 maanden vanaf, dusja, in het eigen topic is het een beetje komkommertijd. Onderwijl is het hier natuurlijk spanning en sensatie alom, heerlijk voor de ramptoeristquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is leuk voor jullie in Rotterdam dat heeft niks in dit topic te zoeken. Wat houdt Ajax jullie überhaupt veel bezig terwijl je voor het eerst in jaren weer eens een prijs pakt
Lekker zeg. Ik wacht met smartquote:
Laten we eerst maar wat aankopen doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:32 schreef Houniet het volgende:
Moeten we Unuvar een kans gaan geven volgend jaar? Lijkt me wel toch?
Die is waarschijnlijk niet op tijd hersteld voor een normale voorbereiding, gaat het niet worden denk ik, ook geen idee hoe hij het daar gedaan heeft.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:32 schreef Houniet het volgende:
Moeten we Unuvar een kans gaan geven volgend jaar? Lijkt me wel toch?
Deze twee post kunnen in de categorie "maar iets roepen, maar geen verstand van zaken hebben".quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het geld is ook op in 020
Er valt niet zoveel te versterken denk ik zo
Geen CL gehaald betekent gewoon bezuinigen
Aankopen van 40 miljoen zoals Bergwijn zullen we een hele tijd niet meer zien
Er zal hard op de rem getrapt worden om grote aankopen te doen
Ze zullen het voor het grootste deel met de spelers van dit seizoen moeten doen
tadic, klaassen en berghuis gewoon nog een jaar in de basis hopelijk
quote:
Ik koop dat echt nooit hoor. Dan haal ik een shirtje via Ali. Ik ga de voorrondes meepakken dit seizoen denk ik. EU+ genotquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]. Nieuwe thuisshirt erbij en het geld is weer op.
Dan zou ik het shirt ook skippen. Laatste shirt wat ik gekocht heb was de 1971 zwart goud editie. Wordt een collectors item denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik koop dat echt nooit hoor. Dan haal ik een shirtje via Ali. Ik ga de voorrondes meepakken dit seizoen denk ik. EU+ genot
Oh dat boeit mij allemaal te weinig. Ik draag nooit shirts op wedstrijddagenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan zou ik het shirt ook skippen. Laatste shirt wat ik gekocht heb was de 1971 zwart goud editie. Wordt een collectors item denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |