quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:24 schreef freaky40 het volgende:
Aan de ene kant gun ik het Heitinga ook wel weer om door te gaan in het nieuwe seizoen, hij is toch 1 van ons. Maar wel onder strikte voorwaarden en dat is mede richting de media. Dus geen open deuren intrappen en dooddoeners bezigen en enkel alleen relevante concrete analyses en voorbeschouwingen. Die stoere spierenballentaal die er wel lekker in ging zo net na het vertrek van Schreuder die helemaal niets zinnig te zeggen had, en die hij nog steeds bezigt trappen we niet meer in! Hopelijk wordt het dan mede met nieuwe aankopen die er gelijk staan, en jeugd die er nu ook al gelijk staan, toch een heel ander verhaal allemaal en gaat het ineens wel marcheren.
Doe eens normaal staatsidiootje. Ik geef mijn mening. Of donderstraal gewoon op naar je eigen topic.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:25 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Jij hebt godverdomme echt het frituurvet tussen je oren zitten ofwa
Heitinga komt echt op elk vlak tekort op dit moment.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:24 schreef freaky40 het volgende:
Aan de ene kant gun ik het Heitinga ook wel weer om door te gaan in het nieuwe seizoen, hij is toch 1 van ons. Maar wel onder strikte voorwaarden en dat is mede richting de media. Dus geen open deuren intrappen en dooddoeners bezigen en enkel alleen relevante concrete analyses en voorbeschouwingen. Die stoere spierenballentaal die er wel lekker in ging zo net na het vertrek van Schreuder die helemaal niets zinnig te zeggen had, en die hij nog steeds bezigt trappen we niet meer in! Hopelijk wordt het dan mede met nieuwe aankopen die er gelijk staan, en jeugd die er nu ook al gelijk staan, toch een heel ander verhaal allemaal en gaat het ineens wel marcheren.
Nouja wel respect dat hij van Ajax een soort Getafe heeft gemaakt en daar nauwelijks openlijk kritiek op krijgt. Dat kan je blijkbaar echt alleen maken als je een kind van de club bent en die flauwekul.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heitinga komt echt op elk vlak tekort op dit moment.
Na Bandé de volgende Afrikaanse flop uit de Belgische competitie.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ze een spits willen halen, is die Gift Orban van Gent wellicht een interessante optie. Afgelopen jaar uit Noorwegen binnengekomen, maar die schiet ze erg makkelijk binnen daar. Zitten ook prima goals tussen.
Taylor ipv Klaassenquote:Op zondag 14 mei 2023 13:31 schreef PicoMMP het volgende:
Rulli;
Rensch, Timber, Hato, Wijndal;
Alvarez, Tadic, Taylor;
Kudus, Brobbey, Bergwijn
Je had het omgekeerde kunnen zeggen en dan was ik het ook eens met je geweestquote:Op zondag 14 mei 2023 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor ipv Klaassenverlos die jongen eens uit zijn lijden.
90 minuten langquote:Op zondag 14 mei 2023 14:17 schreef Urquhart het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat het gestaakt zal worden?
............quote:Op zondag 14 mei 2023 14:17 schreef Urquhart het volgende:
NOU, DIT DENK IK NIET!quote:
NIet lang, ze schijnen erop uit te zijn.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:17 schreef Urquhart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |