Als ik het artikel lees dan gaat die naar FC Antwerp, zou ook niet weten waarom je nu weer terug zou keren zonder duidelijkheid van coach en selectie bij Ajax volgend seizoen.quote:
zou toch prachtig zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:09 schreef Malavita het volgende:
Chaos bij de telegraaf idd. Broodje aapverhaal dit
ja typerend sowieso.quote:
Lijkt me geen goed plan als je weer een nieuw elftal wil opbouwen, hij heeft wel specifieke kwaliteiten maar het vergt wat teveel aanpassingen om z'n gebreken te maskeren.quote:
Ik ben er niet bij geweest maar laat dat hele gebeuren 80% de schuld van Schreuder zijn dan vind ik die 20% van hem nog steeds teveel.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Je mag als Ajax wel eerst een keer of duizend sorry zeggen voor de manier waarop hij vertrokken is. Hoop dat 'ie er nog zin in heeft, wat mij betreft maken we nog een jaar of twee gebruik van z'n ervaring en behouden we hem daarna in wat voor rol voor de club. En krijgt 'ie het afscheid als speler wat bij zo'n kind van de club hoort.
DOEN DOEN ZEG IK!quote:
Je bent gewoon al die blunders vergeten tijdens die CL wedstrijdenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest maar laat dat hele gebeuren 80% de schuld van Schreuder zijn dan vind ik die 20% van hem nog steeds teveel.
Verder lijkt het me beter gewoon door te selecteren en niet hopen op herstellen wat eens goed was.
Alleen lezen is niet je sterkste punt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je bent gewoon al die blunders vergeten tijdens die CL wedstrijden
snelheid tekort enzovoorts
gelukkig heb ik een uitstekend geheugen
lezen en analiseren is mijn sterkste punt beste vriendquote:
Voetballen is wat meer dan alleen in balbezit nuttig zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef bbuddybb het volgende:
Voor een seizoen kun je Blind er prima bij hebben.
Is ondanks zijn mankementen en leeftijd nog steeds een veel betere voetballer dan Bassey en Alvarez.
Je mag als Ajacied met zijn staat van dienst best wat te zeggen hebben lijkt me. Hem dan maar meteen naar de uitgang dirigeren is echt beschamend. Om maar te zwijgen over het gebrek aan krediet vanuit alle geledingen inclusief de tribunes. Hij zou eigenlijk ook wel gek zijn om terug te komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest maar laat dat hele gebeuren 80% de schuld van Schreuder zijn dan vind ik die 20% van hem nog steeds teveel.
Verder lijkt het me beter gewoon door te selecteren en niet hopen op herstellen wat eens goed was.
Waar zijn je spatiesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lezen en analiseren is mijn sterkste punt beste vriend
Jij moet als ajax analist gewoon zeggen dat je klaar bent met blind tadic klaassen berghuis.
die zijn dit seizoen helemaal door de mand gevallen
het lag niet aan schreuder of heitinga
het maakt echt geen kut uit welke trainer je nog gaat krijgen, als deze spelers wekelijks een basisplaats krijgen zal je volgend seizoen nog lager eindigen.
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, we hebben alles van horen zeggen en ik vind het ook jammer dat ze hem ipv Schreuder toen hebben weggestuurd maar zijn houding was ook een probleem.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mag als Ajacied met zijn staat van dienst best wat te zeggen hebben lijkt me. Hem dan maar meteen naar de uitgang dirigeren is echt beschamend. Om maar te zwijgen over het gebrek aan krediet vanuit alle geledingen inclusief de tribunes. Hij zou eigenlijk ook wel gek zijn om terug te komen.
quote:
Beter zijn dan Bassey is ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef bbuddybb het volgende:
Voor een seizoen kun je Blind er prima bij hebben.
Is ondanks zijn mankementen en leeftijd nog steeds een veel betere voetballer dan Bassey en Alvarez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |