quote:
Ze slagen er allebei voor geen meter in, dus wat dat betreft hebben ze wat gemeen.quote:
Net terug gekeken, dat commentaarquote:
Ze zijn nog steeds boos om dat ie Perez toen niet hielp, was niet zo netjes maar om nou steeds maar te roepen bij zoietsquote:Op zondag 7 mei 2023 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet in de spiegel gekeken. Ze reden om niet te verliezen, Max reed om te winnen.
Hij was met z'n banden aan het fluisteren maar ze wilden niet luisteren.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Net terug gekeken, dat commentaarHoe slecht.
Verder alleen DRS overtakes (in beeld), SUPERSPANNEND! THE CRAWT GOES WILDDDDDDDDDDDDDD (2 mensen juichen).
Ik begrijp alleen niet hoe Perez slechts 3,5 sec voor Alonso kan zitten als Max van P10 komt. Heeft ie lopen cruisen, dat is niet heel ondenkbaar? En Gasly ook jammerlijk veel plekken verloren zeg, na een goede kwali.
Dat zal vrees ik niet meer stoppenquote:
Dat heeft er weinig mee te maken, gewoon veel Mexicanen.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zal vrees ik niet meer stoppen
Vorige week sprint race maakt het er natuurlijk ook niet beter op
Dat was natuurlijk ook gewoon geen pingel (hij valt al voor het contact), wel dom van die Mexicaan om zo in te komen dat Robben daar stervende zwaan kon spelenquote:
In het begin van de topic reeks (of beter halverwege) dacht ik: mensen zijn per ongeluk in een verkeerd topic aan het postenquote:
Waar is die klassieke commentator gebleven met zn " lights out and away we go"quote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Verder alleen DRS overtakes (in beeld), SUPERSPANNEND! THE CRAWT GOES WILDDDDDDDDDDDDDD (2 mensen juichen).
Ik begrijp alleen niet hoe Perez slechts 3,5 sec voor Alonso kan zitten als Max van P10 komt. Heeft ie lopen cruisen, dat is niet heel ondenkbaar? En Gasly ook jammerlijk veel plekken verloren zeg, na een goede kwali.
volle tank op mediums, ging niet zo lekkerquote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is dezelfde afdeling mensen die met een stopwatch op de bank zit omdat in hun ogen voetbalclub A meer aandacht krijgt dan voetbalclub B, of met hun notitieblokje op schoot journaal kijken omdat daar volgens hen alleen maar "Woke" nieuws wordt gebracht; en dan meteen woedend op Twitter posten als er ook maar iets gebeurt dat een beetje in die richting is.quote:Op maandag 8 mei 2023 00:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Serieus dat men op Twitter weet te melden dat Verstappen gewoon voor is getrokken deze race. Als dat je kijk op de sport is, hoe en vooral waarom kijk je dan?
Perez being perez.....gewoon niet zo snel als max.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Joh, dat volk is nooit tevreden. Vraag me ook serieus af waarom iemand daar uberhaupt serieus naar luistert.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:30 schreef manny het volgende:
[..]
Dat is dezelfde afdeling mensen die met een stopwatch op de bank zit omdat in hun ogen voetbalclub A meer aandacht krijgt dan voetbalclub B, of met hun notitieblokje op schoot journaal kijken omdat daar volgens hen alleen maar "Woke" nieuws wordt gebracht; en dan meteen woedend op Twitter posten als er ook maar iets gebeurt dat een beetje in die richting is.
Je kan altijd dingen vinden die in je eigen straatje passen. Zie de eindeloze Max - Lewis discussie.
2 posts over voetbalquote:
Wat ze dan niet zeggen is dat Verstappen een mogelijk probleem had als er na 15 rondjes een SC was geweest en hij dan nog de rest van de race op mediums moest rijden of een extra stop had moeten maken.quote:Op maandag 8 mei 2023 01:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky kijkeers. De ene complottheorie na de andere drogredenatie daar.
Klopt, aan de andere kant had hij ook mazzel kunnen hebben met een SC in pakweg rondje 40.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat ze dan niet zeggen is dat Verstappen een mogelijk probleem had als er na 15 rondjes een SC was geweest en hij dan nog de rest van de race op mediums moest rijden of een extra stop had moeten maken.
Zat nog wel risico'tje aan
Ja, dat kan ik dus niet uit de samenvatting halen. Het is niet gebruikelijk om een grote afstand naar de nummer 2 te gaan rijden met alle risico's (slijtage, SC) van dien. Perez kon dus gewoon aan het cruisen zijn om te sparen. Helaas had hij echter de omgekeerde bandenstrategie van Max waardoor hij het op het laatst aflegde.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:45 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Perez being perez.....gewoon niet zo snel als max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |