65quote:Giménez 11
Paixao 7
Berghuis -
Veerman 5
Simons 3
Mijnans 3
Brenet 7
Smal 9
Pinto 1
Hartman 9
Unnerstall 10
77quote:Giménez 11
Cerny 8
Pavlidis 3
Veerman 5
Simons 3
Kokcu 5
Szymanski 5
Smal 9
Hancko 9
Hartman 9
Bijlow 10
Pavlidis heeft er 3quote:
73 omdat Trauner niet speelde.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:01 schreef AmenhotepIV het volgende:
74 Puntjes, dik voldoende voor uit-wedstrijden.
Volgende week speelt iedereen thuis.
Hup Grun!
76, rondetotaal van 141, en dat met twee geblesseerde spelersquote:Giménez 8
Paixao 10
Berghuis -
Veerman 5
Simons 9
Mijnans 9
Brenet 7
Smal 9
Pinto -
Hartman 9
Unnerstall 10
87 + 77 maakt 164quote:Giménez 8
Pavlidis 7
Cerny 13
Veerman 5
Simons 9
Kokcu 5
Szymanski 3
Smal 9
Hancko 9
Hartman 9
Bijlow 10
Een deel van de Feyenoord selectie gaat volgende week 2 dagen feesten in Ibiza.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit: Berghuis, Brenet, Pinto, Unnerstall, Veerman
In: Bijlow, Geertruida, Hancko, Kökcü, Szymanski
Maakt niks meer uit, ik ga toch niet winnenquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een deel van de Feyenoord selectie gaat volgende week 2 dagen feesten in Ibiza.
Het is maar dat je het weet.
Met zo'n mentaliteit gaat Twente nooit meer hoger eindigen dan plek 5.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maakt niks meer uit, ik ga toch niet winnen
quote:Op zondag 21 mei 2023 10:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met zo'n mentaliteit gaat Twente nooit meer hoger eindigen dan plek 5.
Manhoef assist en hattrickquote:Op zondag 21 mei 2023 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah Manhoef gewisseld.
Manhoef scoort.
74, mwoahquote:Gimenez 3
Paixao 5
Simons 5
Mijnans 5
Szymanski 5
Kökcü 5
Smal 18
Geertruida 9
Hancko 5
Hartman 9
Bijlow 5
Wow, FC Million haalt even 79pt. Danku Manhoefquote:Douvikas - 5
Gimenez - 5
Reijnders - 5
Mijnans - 5
Wieffer - 1
Verschueren - 4
Vd Streek - 2
Brenet - 9
Vriends - 5
Manhoef - 28![]()
Unnerstall - 10
What did i do.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wow, FC Million haalt even 89pt. Danku Manhoef
Szymanski?quote:Op zondag 21 mei 2023 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Punten staan er in, om 21.15 is ook de stand weer bijgewerkt.
Teamgeschiedenis klopt al wel.
Neequote:Op zondag 21 mei 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Carel Eiting levert toch ook nog 2 zuurverdiende puntjes op.?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:11 schreef AmenhotepIV het volgende:
![]()
Het feest kan beginnen
![]()
![]()
De Schultenbrauis niet aan te slepen dit weekend
Je team heeft je sinds de winterstop inderdaad flink in de steek gelaten.quote:
Het is echt vrij dramatisch gegaan ja, elke keer als ik een team in de defensie gooide begonnen ze gelijk te verliezen.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:21 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Je team heeft je sinds de winterstop inderdaad flink in de steek gelaten.
Gelukkig kun je ze deze zomer allemaal eruit schoppen.
een lekkere klapper van 139 punten om af te sluiten. Danku Twente spelers, Danku Sparta spelers en vooral Danku Million Manhoef. Precies middelmaat dit seizoen, en dat zonder mac of baristakoffiequote:Douvikas - 11
Giménez - 5
Unnerstall - 15
Verschueren - 13
Wieffer - 3
Vd Streek - 7
Mijnans - 7
Reijnders - 7
Vriends - 12
Brenet - 18
Manhoef - 41![]()
![]()
![]()
29quote:Gimenez 2
Paixao 1
Simons 11
Mijnans 2
Szymanski 2
Kökcü 2
Smal 5
Geertruida 1
Hancko 1
Hartman 1
Bijlow 1
Toch jammer, Manhoef had je een podium kunnen opleverenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zeer content met mijn zevende plaats.
Witheet ben ik er nog over dat ik die eruit gehaald heb.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Toch jammer, Manhoef had je een podium kunnen opleveren
Ik ken die momenten maar al te goedquote:Op maandag 29 mei 2023 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Witheet ben ik er nog over dat ik die eruit gehaald heb.
Heb ik last minute nog gedaan voor die ellendige Sambo.
Manhoef was het halve seizoen mijn paradepaardjequote:Op maandag 29 mei 2023 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken die momenten maar al te goed
In alle clubtopics aankondigen ongeveer 1 week voor de eerste speelronde. Deelnemers taggen uit eerdere jaren die nog steeds actief zijn op FOK.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Gefeliciteerd allen
Hebben jullie toevallig nog ideeën hoe we volgend seizoen weer wat meer deelnemers kunnen trekken? Het loopt de laatste jaren steeds wat af, erg jammer natuurlijk.
Meer en (veel) eerder promoten op de frontpage en met name het voetbal/sport forum.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Gefeliciteerd allen
Hebben jullie toevallig nog ideeën hoe we volgend seizoen weer wat meer deelnemers kunnen trekken? Het loopt de laatste jaren steeds wat af, erg jammer natuurlijk.
Uitslagen kwamen van @Peterselieman en mij, @H.Vviv heeft vooral aan het begin geholpen met het samenstellen en prijzen van de teams (minstens net zo belangrijk)quote:Op maandag 29 mei 2023 21:18 schreef AmenhotepIV het volgende:
De winst is binnen.![]()
Felicitaties aan de "Toppers van Weleer" met (alweer) de overwinning bij de subleagues!
Dank aan het Fok! team dat deze leukste (en moeilijkste) manager mogelijk maakt!
Scores waren accuraat, uislagen op tijd, petje af voor de vele manuren werk, AMAZING. @:H.Vviv & @:pino112
Kijk al uit naar komend seizoen. Nieuwe kansen, nieuwe prijzen.
Fijn om te zien dat @:Peterselieman nog steeds zijn bijdrage levert.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uitslagen kwamen van @:Peterselieman en mij, @:H.Vviv heeft vooral aan het begin geholpen met het samenstellen en prijzen van de teams (minstens net zo belangrijk)
Als je deze zomer nog hulp nodig hebt bij dat laatste stel ik me graag beschikbaarquote:Op maandag 29 mei 2023 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uitslagen kwamen van @:Peterselieman en mij, @:H.Vviv heeft vooral aan het begin geholpen met het samenstellen en prijzen van de teams (minstens net zo belangrijk)
Maak Szymanski maar niet te duur.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je deze zomer nog hulp nodig hebt bij dat laatste stel ik me graag beschikbaar
Hieronder mijn input @Pino112:quote:Op maandag 29 mei 2023 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Gefeliciteerd allen
Hebben jullie toevallig nog ideeën hoe we volgend seizoen weer wat meer deelnemers kunnen trekken? Het loopt de laatste jaren steeds wat af, erg jammer n
Dank je!quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:01 schreef Wazaa het volgende:
Gefeliciteerd @:AmenhotepIV met de afgetekende en totaal verdiende eindoverwinning van de FOK!VoetbalmanagerDe laatste 9 rondes lag je continu aan kop en met een marge van 75 punten op de nummer 2 is je overwinning dubbel en dwars verdiend
nog 2 weken voor aanvang competitiequote:Op maandag 29 mei 2023 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Jazeker. Alle spelers zijn geprijsd en ik ga vanavond alles invoeren.
Heeft oa door vakantie en de situatie met Danny iets langer geduurd dan verwacht maar er komt gewoon weer een nieuw seizoen
Probleem hiervan is dat je binnenlandse transfers dan moet herprijzen en dus eigenlijk teamselectie nog niet open moet zetten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:56 schreef AmenhotepIV het volgende:
Mss is het verstandig om de manager zsm te openen (met de info die er nu is), met een grote speler-update de laatste week voordat het sezoen start.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |