quote:What is your problem with me?
1. I completed my contract, was a free agent, and chose to walk away. you didn’t release me
2. I hate taking risks? that’s why I defended my title to fulfill my contract with no acl or mcl?
3. The reason I fought three times in three years is because you wanted to control my deal and signs a new one. And freeze me out. “I owe these guys three fights a year.” Isn’t that what you say? What happened? I always asked for & never said no to any fight in the 3 years
I’m finally getting paid and respected, and have a deal that’s fair and equal for all parties. Why are you so against me being free and happy?
https://twitter.com/francis_ngannou/status/1660349273429639171
Conor hoeft ook nog maar twee gevechten en dan is ie vrij man.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben wel een beetje Ngannou moe die dombo had Connor geld kunnen verdienen
Het is voor de fans jammer maar vind het wel vet dat hij ten strijde trekt tegen de UFCquote:Op maandag 22 mei 2023 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben wel een beetje Ngannou moe die dombo had Connor geld kunnen verdienen
zal wel een uitzondering zijn als je een dubbele beenbreuk hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Conor hoeft ook nog maar twee gevechten en dan is ie vrij man.
Eens kijken hoelang het nog gaat duren voordat hij die twee partijen heeft afgerond.
Laatste gevecht: juli 2021
Best knap als je drie gevechten per jaar krijgt aangeboden.
quote:This is the story of aspiring MMA fighter Joe Pyfer. He was raised in an abusive home, lived in a park during part of high school, spent hours in the gym (his father was a fighter) as a youth, and now lives with his former high school teacher. The story is one of rising from nothing to the cusp of possible UFC stardom.
Ik denk dat ik in ronde 3 pas voor het eerst de significant strikes zag met die ontzettend in het voordeel van KKF, had zelf omdat ik maar vond dat er weinig leek te gebeuren zowel ronde 1 als 2 aan Albazi gegeven. Ronde 3 met de ground control leek me wel duidelijk ondanks de laatste 30 seconden.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef THEFXR het volgende:
wel een leuk event, toch een paar die gingen slapen.
vond dat Kara die split had moeten winnen.
verder ben ik wel klaar met dat apex geneuks, het was een goede uitvalbasis tijdens covid, maar er zit gewoon geen sfeer in, ze moeten stoppen met de gierige gerda uit te hangen en gewoon een fatsoenlijke zaal huren.
Apex is helaas een blijvertje. Sanko waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef THEFXR het volgende:
wel een leuk event, toch een paar die gingen slapen.
vond dat Kara die split had moeten winnen.
verder ben ik wel klaar met dat apex geneuks, het was een goede uitvalbasis tijdens covid, maar er zit gewoon geen sfeer in, ze moeten stoppen met de gierige gerda uit te hangen en gewoon een fatsoenlijke zaal huren.
Sankho boeit niet zo, al heeft ze zich wel ingekocht met een plastic reet en titsquote:Op zondag 4 juni 2023 21:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Apex is helaas een blijvertje. Sanko waarschijnlijk ook.
Ben geen WMMA-hater maar ergens toch gek, de crme de la crme van MMA in de co-main en daarna Nunes - Aldana als main.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:34 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN+ PPV, 10 p.m. ET - 4:00 NL)
Amanda Nunes (135) vs. Irene Aldana (135)
Charles Oliveira (154) vs. Beneil Dariush (156)
Mike Malott (169.5) vs. Adam Fugitt (170.75)
Dan Ige (145.5) vs. Nate Landwehr (145.25)
Eryk Anders (184.75) vs. Marc-Andre Barriault (185)
Back-up:
134.5 Raquel Pennington
Preliminary Card (ESPN, ESPN+, 8 p.m. ET - 2:00 NL)
Nassourdine Imavov (185.5) vs. Chris Curtis (185.25)
Miranda Maverick (125.5) vs. Jasmine Jasudavicius (125.25)
Aiemann Zahabi (135.75) vs. Aoriqileng (135)
Kyle Nelson (145) vs. Blake Bilder (145.5)
Early Preliminary Card (ESPN, ESPN+, 7 p.m. ET - 1:00 NL)
David Dvorak (125.5) vs. Stephen Erceg (125.5)
Diana Belbita (114.5) vs. Maria Oliveira (115.5)
Eerste lijkt het wel op, ook terecht natuurlijk gezien het niveau. Zijn altijd geruchten dat ze 125 bij de mannen willen opdoeken maar dat is in de breedte toch vele malen beter.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:45 schreef BookFreak het volgende:
Ben z blij dat die Nunes kapt. Hopelijk doeken ze snel die 145 vrouwen divisie op en starten ze een nieuwe 165 mannen divisie
Ja vond je dat wild? Hij was staand gewoon niet goed genoeg leek mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
Toch apart dat Nunes in het begin steeds niet op Aldana ging op de grond terwijl juist staand Aldana zo'n beetje de enige kans had om een klapper uit te delen. Ik dacht even daar ga je spijt van krijgen maar Aldana bleek een hert in het licht van de koplampen dus kansloos.
Van Dariush snap ik het ook niet dat hij de ronde eigenlijk heeft maar ipv consolideren wild gaat doen. Wel 'hilarisch' dat Felder bij het commentaar vervolgens doet alsof Oliveira de ronde domineerde en alles ging zoals hij wilde. Gewoon onzin lullen tbv de winnaar.
Ja toen hij on top was op de grond deed hij wild, woest slaan en steeds half opstaan en 'worstelen' met de benen van Oliveira. Hij wilde alles gauw beslissen ofzo en heel erg graag de positie verbeteren maar als hij wat rustiger het had aangepakt had hij gewoon de ronde kunnen winnen zonder al teveel risico. Door dat half opstaan en klooien met de benen kon Oliveira ook opstaan en toen was het 1 kick en hij was naar het land der duizeligen. Of was het een hook op de kin erna die hem echt wankel deed worden? Nou ja ik vond het niet handig aangepakt iig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja vond je dat wild? Hij was staand gewoon niet goed genoeg leek mij.
Chandlers analyse is ook nog wel de moeite waard, die zegt ook dat Oliveira bewust lekker op de grond bleef liggen, dat hij een meester is in tempowisselingen in een gevecht.
Ja zo kan je het ook wel zien inderdaad, maar Charles wel een stuk dreigender staand en dat Dariush on top weinig gedaan kreeg zegt ook wel wat.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja toen hij on top was op de grond deed hij wild, woest slaan en steeds half opstaan en 'worstelen' met de benen van Oliveira. Hij wilde alles gauw beslissen ofzo en heel erg graag de positie verbeteren maar als hij wat rustiger het had aangepakt had hij gewoon de ronde kunnen winnen zonder al teveel risico. Door dat half opstaan en klooien met de benen kon Oliveira ook opstaan en toen was het 1 kick en hij was naar het land der duizeligen. Of was het een hook op de kin erna die hem echt wankel deed worden? Nou ja ik vond het niet handig aangepakt iig.
Het stukje staand voor ze naar de grond gingen was redelijk 'even' qua uitdelen en incasseren. Het stukje staand na het op de grond zijn was eigenlijk al gauw de kick en finish, dus om daaruit de conclusie te trekken dat hij staand niet goed genoeg is. Ja letterlijk deze partij dan wel uiteraard maar het was niet zo lang om echt over te oordelen. Dariush slaat best hard, te zien in zijn eerdere partijen. Ik denk qua skills is Oliveira wel beter staand maar Dariush kan ook finishen staand, is niet zo dat hij beperkt is tot grondduels.
https://www.dailymail.co.(...)-does-need-know.htmlquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel vervelend dat r/mma op slot zit om mij totaal vage redenen.
Ik ben vrij links, maar hoe moet Reddit dan geld verdienen? Redditors zullen ook wel tegen verkoop van data zijn of meer gepersonaliseerde adds vermoed ikquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)-does-need-know.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |