Zoe (dochter)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:46 schreef mootie het volgende:
Wendy vindt het niet eerlijk hoe zoe wordt aangevallen.
zoe mot janet nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe (dochter)
Wendy (moeder)
Janet (oma)
Isaac is gewoon een vieze stokert.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:49 schreef ledn81 het volgende:
Zoe heeft niet kunnen zeggen wat ze wilde zeggen. Ze heeft het gevoel dat ie haar niet hoort. Ze krijgt van hem gewoon niet te horen wat ze wil horen. Wat een vermoeiend kind
Maar dat was toch ook de katalysator gister. Die had eten weggeklikt om bier te bestellen. Zoe ging daar niet mee akkoord.quote:
Nee kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:52 schreef humpty het volgende:
[..]
Isaac vertelde haar dat Jeff daar zijn nummer 1 maat is en dat kan ze ook niet hebben
De aanstaande eliminatie zijn de groepen heel anders verdeeldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
Jaja ice. Als ie zijn groepje bij elkaar wil houden zal ie toch jeff moeten lossen.
Ik verwacht dat marciano ook nog wel een een keer gaat gooien met jeff
Daar ging het me niet eens omquote:
De enige die (onbewust) loopt te stoken is Zoe zelf. Ze lult al sinds vanmorgen 10 uur met iedereen daar en ze raakt verzeild in haar eigen praatjes en lult alles aan iedereen door. Zoals Ice net tegen Wendy zei. Deze maand wordt een hel voor haar als ze zo door gaat.quote:
ik denk niet eens dat het onbewust isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De enige die (onbewust) loopt te stoken is Zoe zelf. Ze lult al sinds vanmorgen 10 uur met iedereen daar en ze raakt verzeild in haar eigen praatjes en lult alles aan iedereen door. Zoals Ice net tegen Wendy zei. Deze maand wordt een hel voor haar als ze zo door gaat.
Ja klopt. T duurt nog een tijdje. Elke dag is t weer een anderequote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De aanstaande eliminatie zijn de groepen heel anders verdeeld
Hier ben ik het wel mee eens, Zoe stookt net als de anderen al vanaf het begin , ze is niet een zielig slachtofferquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De enige die (onbewust) loopt te stoken is Zoe zelf. Ze lult al sinds vanmorgen 10 uur met iedereen daar en ze raakt verzeild in haar eigen praatjes en lult alles aan iedereen door. Zoals Ice net tegen Wendy zei. Deze maand wordt een hel voor haar als ze zo door gaat.
In de eerste vijf dagen had ze er al uitgemoetenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus we gaan nu 5 weken een stokende, roddelende, klagende, jankende ZOE zien? Dan haak ik echt af, ben haar nu al zo spuugzat met haar gekonkel en gejank
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat Isaac niet met gierende crocs dat kantoor uitrent [ afbeelding ]
maar weet die rol met verve te vullenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, Zoe stookt net als de anderen al vanaf het begin , ze is niet een zielig slachtoffer
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar weet die rol met verve te vullen
Vanaf het begin is het een van de grootste stokers, die al die tijd probeerde in beide 'kampen' voet aan de grond te krijgen, met iedereen over iedereen praten is haar sterkste kantquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, Zoe stookt net als de anderen al vanaf het begin , ze is niet een zielig slachtoffer
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie liever Isaac gaan dan Zoe, maar dit doet Zoe helemaal zelf
Zij heeft zelf haar handtekening gezet om dus dagelijks gevolgd te worden door zo'n kleine honderd camera'squote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef Thorelf het volgende:
Zoe is zooo fake ze kan dan pas 22 zijn, is maar hoe je het bekijkt, Maar 22 is in mijn ogen geen klein kind die bescherming nodig heeft en zeker niet met zo een attitude en een grote mond
Zoe speelt alles en iedereen tegen elkaar uit , het is een kleuter die denkt dat ze alle trucs kent en weet hoe ze moet spelen . Zie hier het resultaatquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vanaf het begin is het een van de grootste stokers, die al die tijd probeerde in beide 'kampen' voet aan de grond te krijgen, met iedereen over iedereen praten is haar sterkste kant
Hmmm ze wilde het zelf, de rest heeft haar uit eigenbelang manager gemaakt. Had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja , maar Isaac mag niet voor Zoe gaatquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
22, maar mentaal niet ouder dan 14quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef Thorelf het volgende:
Zoe is zooo fake ze kan dan pas 22 zijn, is maar hoe je het bekijkt, Maar 22 is in mijn ogen geen klein kind die bescherming nodig heeft en zeker niet met zo een attitude en een grote mond
Ja, een beetje wel. Maar ze krijgt ook niet echt de kans...Wordt al aangesproken omdat ze een deur dicht gooit...Als die banjergek rondloopt te schelden en te schoppen wordt er niets gezegd...Nogmaals ben geen Zoë fan maar dit gaat nergens over...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Maar zo gedraagt ze zich dus al vanaf het beginquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe speelt alles en iedereen tegen elkaar uit , het is een kleuter die denkt dat ze alle trucs kent en weet hoe ze moet spelen . Zie hier het resultaat
Ja dat zei ik in een eerdere postquote:Op zondag 7 mei 2023 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar zo gedraagt ze zich dus al vanaf het begin
Ze is jaloers op de band tussen Jeff en Isaac en ze wil Isaac voor zichzelf, die meid is niet wijs met haar adoratie voor een man die een vriendin en kinderen heeftquote:Op zondag 7 mei 2023 00:00 schreef greysbones het volgende:
mijn band met hem![]()
en daarvoor moet jeff weg
Het gaat zo snel dat ik niet meteen alles heb bijgelezenquote:
Kijk om je heen, meiden van 22 zijn meestal volwassen vrouwen (ik trouwde op die leeftijd)... het is qua gedrag een klein kind en dat weet ze heel goed uit te buiten om gepamperd te worden. Trekken ze hun mond tegen haar open, dan is ze zoals nu zielig (ik hoop nog steeds dat door het janken die wimpers loslatenquote:
Ze vindt Jeff gewoon waardeloos, al een hele tijd. Mag.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is jaloers op de band tussen Jeff en Isaac en ze wil Isaac voor zichzelf, die meid is niet wijs met haar adoratie voor een man die een vriendin en kinderen heeft
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is jaloers op de band tussen Jeff en Isaac en ze wil Isaac voor zichzelf, die meid is niet wijs met haar adoratie voor een man die een vriendin en kinderen heeft
Zoe doet dit al vanaf het begin , ze vond zichzelf ook de opperspionquote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat zo snel dat ik niet meteen alles heb bijgelezen
Dat zag je ook terug in hoe ze over Kim praattequote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel meer zijn die hem niet pruimen dan die hem tof vinden.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:03 schreef greysbones het volgende:
nee jeff loopt voor je voeten
Ice;s nummer 1
babs kan goed met hem en zo zijn er meer
Zie haar nog zo zitten op K3 met zo'n goedkope roddelsmoel om 'erbij te willen horen'quote:Op zondag 7 mei 2023 00:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe doet dit al vanaf het begin , ze vond zichzelf ook de opperspion
Dat zijn er steeds meerquote:Op zondag 7 mei 2023 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel meer zijn die hem niet pruimen dan die hem tof vinden.
Ja dat!!quote:Op zondag 7 mei 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie haar nog zo zitten op K3 met die roddelkop om 'erbij te willen horen'
Daar was ze best heel goed mee.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En nu begint Zoe over GJ, die haar vaak flink aanpakte, maar nu de heldenstatus krijgt. Zo close was ze nooit met GJ
Was je vlak daarvoor oprecht lief en hulpvaardig naar haar geweest gooide ze je daarna op die kamer pontificaal voor de busquote:
Zoe deed dat vanaf het beginquote:Op zondag 7 mei 2023 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Was je vlak daarvoor oprecht lief en hulpvaardig naar haar geweest gooide ze je daarna op die kamer pontificaal voor de bus
Alleen Moirama vindt hem nog tof..Isaac en Marciano alleen als ze henm nodig hebben. Verder kotst iedereen op hem..quote:Op zondag 7 mei 2023 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel meer zijn die hem niet pruimen dan die hem tof vinden.
Ze vind jeff waardeloos omdat hij niets in haar zietquote:Op zondag 7 mei 2023 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt Jeff gewoon waardeloos, al een hele tijd. Mag.
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ze vind jeff waardeloos omdat hij niets in haar ziet
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ze hoopte dat Jeff voor haar zou gaan toen Kim weg ging.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd oprecht rot om te zien voor diegene waar het dus over gingquote:
Nee JW zal ook nooit op hem stemmen , en Ice nu iig nog niet , hij riep net nog dat Jeff zijn maat wasquote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen Moirama vindt hem nog tof..Isaac en Marciano alleen als ze henm nodig hebben. Verder kotst iedereen op hem..
Idd,ze had gehoopt dat Ice, Wendy en Babbel gezellig bij haar op kantoor kwamen en haar aandacht zouden geven. Maar het leven in de loods gaat gewoon door en zij zit in dat kantoortje beetje FEBO mailtjes te beantwoorden. Ondertussen kan ze Isaac dus niet in de gaten houden en als manager kan ze ook niet onbeperkt drinken. Dus dan komt er ook geen bier zodat niemand kan drinken. Het is een 22 jarig pubermeisje dat teleurgesteld is in het manager spelen en dat is niet zo levert niet de leuke dingen en aandacht op die ze gehoopt had.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
'Wij van FEBO zijn transparant voor zover we transparant willen zijn'quote:
Mirthe heeft de rol van Erik overgenomenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:12 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe stream =saaie stream
Rest mogen we niet zien
Ik dacht eigenlijk dat het Isaac was die dat riep. Maar alleen maar een stem dus ben er niet zeker van.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:10 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : voor 9 ton ? no fucking way
en slaapstream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |