je hebt geen vrije training gekeken of welquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:59 schreef Stoorzendert het volgende:
1. VER
2. HAM
3. SAI
PER OUT
LEC lekke band in Q3
Neequote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt geen vrije training gekeken of wel![]()
Geen Olav voor jouquote:
misschien moet je even de uitslagen van 2 en 3 kijkenquote:
Ik denk SAI>LEC.quote:
Zit je in Noord Korea of zo?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook gelijk geen F1TV voor mij, of FOK!.
wishful thinking wat betreft HAM? In VT1 zat hij er goed bij, in VT3 hadden RUS en HAM beide andere afstelling.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt geen vrije training gekeken of wel![]()
Snel een tijd neer zetten en dan zo Q3 in rollen.quote:
Geen viaplay kunnen betalenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook gelijk geen F1TV voor mij, of FOK!.
maar geen p2quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
wishful thinking wat betreft HAM? In VT1 zat hij er goed bij, in VT3 hadden RUS en HAM beide andere afstelling.
dat zal dus wel die van RUS worden zo
viaplay is voor paupersquote:
Ik de muren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:02 schreef DKUp het volgende:
Ik wens Charlie veel succes deze kwalificatie
neinquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Fok! gunt Nyck een top 14 kwalificatie vandaag.
+1quote:
En een harde landing.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik gok toch weer op een bevlieging van Leclerc vandaag.
Bedoelde de tijdquote:
Als Mick Schumacher in die auto had gezetenquote:
Die eindigt toch in Q3quote:
Koninklijk meervoud?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:06 schreef DKUp het volgende:
Charlie en Sainz hebben er goed aan gedaan om later naar buiten te gaan.
Hulk! Held!quote:
Te kleine bundel grap kan weer van stal worden gehaaldquote:
Nee, dit keer is het een trage VPN.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te kleine bundel grap kan weer van stal worden gehaald
Nu nog bij de beste 15.quote:
Geeft hem de drive, dat is wel goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:08 schreef DKUp het volgende:
Perez weer op 1, hij is er wel te veel in gaan geloven.
sssjjj,, gaat nog wel veranderen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:08 schreef DKUp het volgende:
Perez weer op 1, hij is er wel te veel in gaan geloven.
#Blessedquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:09 schreef Evenstar het volgende:
Lewis zit te slapen en de Haas krijgt een impeding onderzoek?
nou... IN.... meer áánquote:
Go for the tap? Copy!quote:
Mogelijk zat hij de Kroning van Charles III terug te kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:09 schreef Evenstar het volgende:
Ja. Want Ham.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:09 schreef Evenstar het volgende:
Impeding is alleen als de ander in een snel rondje zit, dus dat zal wel loslopenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:09 schreef Evenstar het volgende:
Poeh, wat een tetten..quote:
Me tooquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Even wat snelle rondes gemist, lekker hoor.
Standaard lolletje voor de geinquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Poeh, wat een tetten..![]()
Sta je droog?
quote:
Haas heeft ook Ferrari motoren dus Zhou moet gewoon remmen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
Wat een aso eigenlijk die Fellali. Denkt dat de Alfa van Zhou wel opzij gaat ofzo?
Ze raken steeds verder vh padje..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ze onderzoeken het incident tussen Magnussen en #44 na deze sessie
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Haas heeft ook Ferrari motoren dus Zhou moet gewoon remmen.
Nou, misschien hebben ze wel een lek...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
Wel fijn dat Mercedes lek boven heeft en ze lekker meekomen ....
.... oh wacht
Mercedes kan een snel rondje sws wel vergeten dit seizoen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Impeding is alleen als de ander in een snel rondje zit, dus dat zal wel loslopen
Wat heeft Haas er mee te maken dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Haas heeft ook Ferrari motoren dus Zhou moet gewoon remmen.
Verstond er niks van...quote:
Ze moeten een lulexcuus voor Hamilton bedenken en een nog groter lulexcuus om een straf goed te praten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze raken steeds verder vh padje..
hou je bekquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verstond er niks van...
Wat zei hij?
"alleen gap doorgeven op start/finish, verder bek houden"quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verstond er niks van...
Wat zei hij?
Hij wil weten wie achter hem rijdt en dat hij niet in de weg gaat rijden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verstond er niks van...
Wat zei hij?
daar gaan ze zdan... beide OUT (lapquote:
En de auto ook.quote:
neinquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij wil weten wie achter hem rijdt en dat hij niet in de weg gaat rijden.
Volgens mij zit er Red Bull in de tankquote:
Niet heel handigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb Albon uit de manager gehaald voor McLaren
Laten we hopen van nietquote:
Ik m'n AT-motorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb Albon uit de manager gehaald voor McLaren
Perez wel naar buiten, maar kan geen ronde meer doen volgens mijquote:
Tering!quote:
Zolang Tsunoda in de buurt zit kan dat nogquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij zit er Red Bull in de tank
lijkt mij ook nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Perez wel naar buiten, maar kan geen ronde meer doen volgens mij
quote:
Ik zagquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Perez wel naar buiten, maar kan geen ronde meer doen volgens mij
Nee, dat is de AT.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Die Mclaren is ook echt een vrachtwagen he ....
Mijn voorspelling is dat we hem na de zomerstop niet meer terug zien wanneer duidelijk is dat ongeacht de de development van de auto een achste (of zevende, afhankelijk van hoe je telt) dit jaar er niet gaat komenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:16 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie serieus niet hoe Lewis dit nog een tijdje gaat volhouden. Zou mij niet verbazen als hij het opgeeft na dit seizoen. Zo niet, dan krijg ik toch een klein beetje respect voor hem.
Maar in VT3 toch weer prut.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ze stonden zo lekker vooraan in VT2
Nope!quote:
Meer bewijs dat VT3 alles weg geeftquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar in VT3 toch weer prut.
en dat nu net de sluitingstijd verruimd was - lol.
Nét nietquote:
Zet je hem op FMquote:
Die wordt hier ook slechts 12e. Haas en Alpine lijken de betere opties hier, al zou Aston wellicht nog kunnen verbeterenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heb ik ook mijn AM onderdeel ingeruild voor alleen Alonso
NOrris.quote:
auw, mijn AM motor (vandaag Alonso gewisseld voor 2 andere coureurs en een AM motor erin gezet.. al leeft mijn Hulkje nog welquote:
HAAS is wel poep in de races, dus verwacht er weinig van.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt hier ook slechts 12e. Haas en Alpine lijken de betere opties hier, al zou Aston wellicht nog kunnen verbeteren
Iedereen kan crashen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, hij kan nog crashen
Klinkt ook lekker Japansquote:
Ik gun die man niks meer sinds vorig jaar. Jammer van Norris, maar verder mag dat hele team in de stront zakken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zac Brown nog een grote mond over de goede updates?
Man, man...
Veel pr-babbel vooral.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man, man...
Die man moet je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man, man...
Norris snel naar een ander team.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik gun die man niks meer sinds vorig jaar. Jammer van Norris, maar verder mag dat hele team in de stront zakken.
Terecht, wij ook niet!quote:
...quote:
quote:
Ik lach me een breuk als dat ook echt gebeurtquote:
Misschien moet hij eens minder briefjes schrijven en zich druk maken over zijn eigen team idd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik gun die man niks meer sinds vorig jaar. Jammer van Norris, maar verder mag dat hele team in de stront zakken.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Kenden jullie de grap van @:R-Woud93 die dacht dat het tijdperk Perez tot Q3 zou duren?
Murica: Can I have the menu please?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Hoe was de F1?"
"Leuk, ik heb de hele dag in het zwembad gelegen"
Tja, niet iedereen is er voor de sport.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Hoe was de F1?"
"Leuk, ik heb de hele dag in het zwembad gelegen"
Dan geef je duizenden dollars uit om naar een zwembad te mogenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is er voor de sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |