Nee, had het niet gezien eerlijk gezegd, was met andere dingen bezig.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het begint om 12.00 uur maar je zou het al wel gelezen hebben later stond het ook in de cos..
Toppie...graag gedaan..quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, had het niet gezien eerlijk gezegd, was met andere dingen bezig.
Ik zal het aanpassen in de agenda dank je wel
Het is zo makkelijk Als je laatste post hebt dan zie je rechts ondereen open nieuw deelquote:Op maandag 26 juni 2023 14:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh dan open ik maar niet meer,snap er niets van🫤
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt goed uit, komt straks 'n pakketje uit Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi hoor.![]()
Komt dan zeker goed uit.quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neeee..... je maakt een geintje...... da's dan een mooie dealquote:quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maak echt geen geintje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoort niet in de COS kan mooi hier
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor alcohol? Vind ik anders nogal hypocriet om het roken in te perken en al dat gezuip, met doden tot gevolg, niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dit een goed punt,maar blijf ontopic.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sterke drank mag allang niet meer.
Roken ontmoedigen doe je niet zo.
Vooral ouderen pak je hiermee, die al hun hele leven lang roken, en niet zelf hun boodschappen meer kunnen doen dus online bestellen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry, moest ik ff kwijt als roker zijnde.quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen probleem, maar dat wordt het hopelijk wel in de loods.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
Hoort niet in de COS kan mooi hier
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Dat hoop ik met je meequote:Op woensdag 28 juni 2023 09:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen probleem, maar dat wordt het hopelijk wel in de loods.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Storm is eindelijk gaan liggen hier en hopelijk kan mijn zoon nu weg van Schiphol waar hij al vanaf de vroege ochtend vastzit. Meer mensen die last hebben van de storm?![]()
O hoop dat hij snel weg kan daar nu Cheaquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
Storm is eindelijk gaan liggen hier en hopelijk kan mijn zoon nu weg van Schiphol waar hij al vanaf de vroege ochtend vastzit. Meer mensen die last hebben van de storm?
Hier valt het wel mee, wel hele harde wind maar niet meer of minder dan anders bij een storm was het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het valt op dat de "Loods-Intelligentia" nooit in dat soort prijzen valt , het geluk is meestal met de dommequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een vrijstelling wint alleen om die andere groep een hak te zetten![]()
![]()
Zo is het vaak wel inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het valt op dat de "Loods-Intelligentia" nooit in dat soort prijzen valt , het geluk is meestal met de dommeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laten we het hopen, en dan Bern een vrijstelling winnenquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:03 schreef 5thencounter het volgende:
Er is nog tijd genoeg voor eliminatie, gelijk maar effe doen nu![]()
Heb je door dat je in de SC zit en niet in de COSWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohw gezellig, da's lang geledenquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we het hopen, en dan Bern een vrijstelling winnen![]()
Heb je door dat je in de SC zit en niet in de COS![]()
![]()
Ja dat is zeker lang geledenquote:
De SC in de RLSsen hebben een long time ago beter gescoord
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals je kunt zien is het nu 01.43 uur en mijn zoon zit nog steeds vast op Schiphol. Hij probeert in de vroege ochtend, 06.00 uur weer of er een trein naar Groningen gaat. Duimen maar, want hij kwam woensdag om 07.30 uur daar al aan vanuit de Filipijnen dus is erg moe.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoop dat hij snel weg kan daar nu Chea
Hier valt het wel mee, wel hele harde wind maar niet meer of minder dan anders bij een storm was het niet
[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 06-07-2023 01:58:16 ]![]()
Lange dagzo voor je zoonquote:Op donderdag 6 juli 2023 01:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien is het nu 01.43 uur en mijn zoon zit nog steeds vast op Schiphol. Hij probeert in de vroege ochtend, 06.00 uur weer of er een trein naar Groningen gaat. Duimen maar, want hij kwam woensdag om 07.30 uur daar al aan vanuit de Filipijnen dus is erg moe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OMG, net een aflevering van Lang Leve De Liefde gekeken waarin Zoë meedoet. Die weegt daar wel 15 kilo zwaarder dan dat ze nu is. Ze wil een liefde vinden binnen 1 jaar en alle aandacht van diegene krijgen. Zij kan niet goed tegen alleen zijn en daarom moet diegene haar echt op nr 1 zetten. Ze is gek op frikandellen met mayonaise, niet zo vreemd dat je dan een bolle toet en dubbele onderkin krijgt. Bovendien is de kandidaat die ze daar treft een ex van haar beste vriendin.
Begrijp nu beter waarom ze zo achter Isaac aan dribbelt. O ja, ze houdt ook van getinte kindjes.![]()
![]()
Uiteindelijk kon hij een trein krijgen om 06.03 die naar Groningen reed en met de bus er nog achteraan was hij eindelijk tegen 09.00 uur thuis. Dus woensdag om 07.30 op Schiphol aangekomen en pas op donderdag 09.00 weer thuis! De reis vanuit de Filipijnen meegerekend is dat bijna een wereldreis! Maar goed, ik heb weer een man in huis.quote:![]()
![]()
Op tv. Of youtubequote:Op donderdag 6 juli 2023 18:09 schreef Chea49 het volgende:
OMG, net een aflevering van Lang Leve De Liefde gekeken waarin Zoë meedoet. Die weegt daar wel 15 kilo zwaarder dan dat ze nu is. Ze wil een liefde vinden binnen 1 jaar en alle aandacht van diegene krijgen. Zij kan niet goed tegen alleen zijn en daarom moet diegene haar echt op nr 1 zetten. Ze is gek op frikandellen met mayonaise, niet zo vreemd dat je dan een bolle toet en dubbele onderkin krijgt. Bovendien is de kandidaat die ze daar treft een ex van haar beste vriendin.
Begrijp nu beter waarom ze zo achter Isaac aan dribbelt. O ja, ze houdt ook van getinte kindjes.![]()
![]()
Heb het hier even heen verplaatst Kan je ons als je wilt hier ook op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:22 schreef cinsan het volgende:
effe of topic
ga wat minder reageren , lees wel mee
partner had sinds zondag buikpijn , ging op en af , niet braken niet slapen
vanmorgen naar ha geweest die liet hem ophalen met ziekenwagen voor verdere onderzoekenquote:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is schrikken... veel sterkte... hoop dat je partner weer snel bij je is...Heel veel sterkte Cisan en hopelijk valt het mee en mag hji naar onderzoeken weer mee naar huisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterkte @cinsanEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@cinsanIk had je hier heen geqoute Cisan om de COS schoon te houdenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:24 schreef cinsan het volgende:
partner terug thuis
alle onderzoeken waren goed
nog wel pijn maar veel minder nu
Fijn dat het niets bleek te zijn. Hebben ze ook geen idee waar die buikpijn vandaag komt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |