encorequote:
De reünie van Frankie Goes To Hollywood…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:39 schreef Guanabana het volgende:
Nou, nu kan Engeland zich gaan opmaken voor het eckte eckte feest volgende week.
Lekker los gaan op 'Two Tribes'.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reünie van Frankie Goes To Hollywood…
Zijnde?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:39 schreef Guanabana het volgende:
Nou, nu kan Engeland zich gaan opmaken voor het eckte eckte feest volgende week.
Oh, ik dacht de officiële inauguratie van William als De Prins Van Weels.quote:
In Morrowind zouden ze om haar naam lachenquote:
Nee, want dan is Sjarrel er niet bij.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:43 schreef Nizno het volgende:
its not a day we will see again.
uh.. dit zal bij William niet gebeuren ofzo?
In welk werelddeel ligt dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In Morrowind zouden ze om haar naam lachen
Kweenie of Charles wel zo volhardend is als mamaquote:
Is er al eens een Britse vorst uit het Huis van Windsor teruggetreden, behalve dan als het ging om een intern conflict (zoals bij de opa van Charles)?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kweenie of Charles wel zo volhardend is als mama
Ik was bij de kroning in 2013 in België. Vet feestje erna.quote:
1980, Beatrix, Waterlooplein en omstreken…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was bij de kroning in 2013 in België. Vet feestje erna.
En ja,ik heb met een Belgisch vlaggetje staan wapperen toen de koning en koningin voorbij reden![]()
Daarna het feestje/festival, zoveel mensen die de koning kwamen eren
Welke kroning waren jullie bij?
Nee.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is er al eens een Britse vorst uit het Huis van Windsor teruggetreden, behalve dan als het ging om een intern conflict (zoals bij de opa van Charles)?
Dus bijvoorbeeld vanwege ouderdom, vermoeidheid of iets dergelijks?
Ben jij zo oud?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1980, Beatrix, Waterlooplein en omstreken…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |