Picsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben, denk ik, goed opgedroogd, zeg maar…
dat krijgt alleen yv bij t aangaan van t modschapquote:
ik ben al weggezaptquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Laten we het hier on topic houden…
Je hebt iets gemist blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat krijgt alleen yv bij t aangaan van t modschap
Dat is niet oudquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oud, oud, wat is oud?
Ik ben van 1966…
ben niet geïnteresseerd in mannen dus khoef geen pics, dus nee niets gemistquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist blijkbaar.
En hij heeft whiskers?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet oud
(mijn vriend is ook van 1966)
mijn ex is van 67quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet oud
(mijn vriend is ook van 1966)
Morgenmiddag de Coronation Big Lunch waarbij De Britse bevolking wordt opgeroepen om in het kroningsweekend met buren of wijkgenoten een feestelijke middagmaaltijd te organiseren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:03 schreef Japepk het volgende:
Maar, serieus, er zijn geen feestelijkheden? Alleen ceremonie?
omdat hier dames zijn die exen hebben?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik begin me op dit verdraaide forum eindelijk thuis te voelen.
Mijn ex hiervoor van 1964quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn ex is van 67
en ex er voor van 62
en ja die noemde ik ook beiden oud, bejaard zelfs
Aah, dat lijkt er meer op. Dat gaat iedereen die vega-quiche eten toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Morgenmiddag de Coronation Big Lunch waarbij De Britse bevolking wordt opgeroepen om in het kroningsweekend met buren of wijkgenoten een feestelijke middagmaaltijd te organiseren.
Morgenavond is er een kroningsconcert in Windsor Castle dat rechtstreeks wordt uitgezonden op tv
In 1x goed!quote:
Ken de Onedin Line nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En hij heeft whiskers?
Zoals in de Onedin Line?
Huhquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg je doet het met @:MadMaster.
Ook dat nog.
dat doe je goedquote:
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:06 schreef Japepk het volgende:
[..]
Aah, dat lijkt er meer op. Dat gaat iedereen die vega-quiche eten toch?
heb je mij niet over horen miepen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:06 schreef MadMaster het volgende:
En dan zit iedereen hier te miepen over de leeftijd van Charles…
ik zwom tijdens de kroning... naja kwas net kikkervisje af.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, bijna iedereen dan.
Maar kennelijk ben jij ook iets ouder dan ik gedacht had…
Dan had ik je toch wel redelijk goed ingeschat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zwom tijdens de kroning... naja kwas net kikkervisje af.
ben van dec 1980
Een jonge godin.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zwom tijdens de kroning... naja kwas net kikkervisje af.
ben van dec 1980
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:10 schreef Nizno het volgende:
ik las het als 1 din lijn en wist ook niet waar t over ging eigenlijk
hahahaha daarom verklaarde ik het maar ffquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan had ik je toch wel redelijk goed ingeschat.
Op basis van je exen dacht ik dat ik er flink naast zat…
Hij wel ja, hoor ik netquote:
Haha.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:10 schreef Nizno het volgende:
ik las het als 1 din lijn en wist ook niet waar t over ging eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |