Hopelijk voor hun is er een wcquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:45 schreef Tijn het volgende:
Mensen zitten al in die kerk sinds 9 uur vanochtend. En dan moet de 2 uur durende ceremonie nog beginnen
Familie van?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd waar Charles geplaatst gaat worden!
Nieuwe traditie! Ik denk dat er nog geen Britse mac was in 1953quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:45 schreef H_T het volgende:
En straks, als alles achter de rug is, met de koets door de McDrive
Twee uur?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:45 schreef Tijn het volgende:
Mensen zitten al in die kerk sinds 9 uur vanochtend. En dan moet de 2 uur durende ceremonie nog beginnen
Nee, gewoon Thuisbezorgd, anders stinkt je koets een week naar die zooi.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:45 schreef H_T het volgende:
En straks, als alles achter de rug is, met de koets door de McDrive
quote:Waarom gooien paarden met hun hoofd?
Paarden zijn van nature claustrofobische dieren. Ze hebben problemen met opsluiting en daar is te strakke teugels een vorm van. Veel paarden lopen met hun hoofd omhoog als reactie op te strakke teugels of een niet comfortabel bit. Het paard ervaart dit als beperking en opsluiting.
Wat denk jij nou, dat ze die kroon opzetten en gelijk weer rechtsomkeert maken?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Twee uur?
Ik moet om kwart over twaalf weg, dus ik hoopte een beetje dat ze er wat vaart achter konden zetten.![]()
Ik zal ze eens bellen of dat niet wat vlotter kan.
Wat te denken van al die mensen die al sinds gisteren langs de weg staan om dit spektakel te kunnen volgenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:45 schreef Tijn het volgende:
AIVD/NCTV paraat dusquote:
Kun je makkelijk ff naar de plee als je moet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:49 schreef Blues het volgende:
Willie en Max gespot! Witte schotelhoed Hij zit aan het gangpad.
Wimpy had ik nog wel een kans gegeven, maar die openden in 1954. Zij claimen de eerste te zijn die 'hamburger based meals' verkochten in het VK, dus als dat klopt kon Lizzy nérgens een burgertje halen na afloopquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Nieuwe traditie! Ik denk dat er nog geen Britse mac was in 1953
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat denk jij nou, dat ze die kroon opzetten en gelijk weer rechtsomkeert maken?
Met een beetje goede wil kan dat echt wel met een kwartiertje gepiept zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
In die troon duwen, zalf en wijwater over zijn hoofd gieten, kroon erop, klaar.
Moet wel te doen zijn in een klein uurtje toch?
WC rol ook voor de zekerheidquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Samen met een sultana en een in de tas plat gestampte boterham kaas ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |