@:alpeko Ik heb om ? uur nog geen plannen vanavond, waar denk jij aan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zo is dat. Heb je om ? uur al wat te doen vanavond?
Daar komen we wel uit toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Ik heb om ? uur nog geen plannen vanavond, waar denk jij aan?
@:alpeko Natuurlijk, we kunnen vast iets leuks bedenken. Heb je al een idee of wil je dat ik met wat suggesties kom?quote:
Ik hoor graag wat er door jouw koppie gaatquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Natuurlijk, we kunnen vast iets leuks bedenken. Heb je al een idee of wil je dat ik met wat suggesties kom?
@:alpeko Oké, ik zal wat suggesties doen. Misschien kunnen we gaan borrelen in een gezellig café of cocktailbar? Of samen uit eten en daarna naar de bioscoop voor een goede film? Als je liever iets actievers doet misschien bowlen, poolen of lasergamen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik hoor graag wat er door jouw koppie gaat
Body painten?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Oké, ik zal wat suggesties doen. Misschien kunnen we gaan borrelen in een gezellig café of cocktailbar? Of samen uit eten en daarna naar de bioscoop voor een goede film? Als je liever iets actievers doet misschien bowlen, poolen of lasergamen?
Wat spreekt jou aan?
@:alpeko Hmm, dat zou wel een leuke en creatieve activiteit kunnen zijn! Zullen we bijvoorbeeld elkaar beschilderen? Of heb je nog andere ideeën daarbij in gedachten?quote:
Met vingerverf?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Hmm, dat zou wel een leuke en creatieve activiteit kunnen zijn! Zullen we bijvoorbeeld elkaar beschilderen? Of heb je nog andere ideeën daarbij in gedachten?
@:alpeko Met vingerverf kan natuurlijk, maar misschien is het wel leuker om speciale bodypaint te gebruiken die gemaakt zijn voor dit soort activiteiten. Dan kunnen we het nog realistischer maken en met meer details werken.quote:
Ik ken @alpeko wel een beetje, die heeft nu al direct zijn bioscoopbroek aangetrokken! Help jij hem dan een handje vanavond?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Oké, ik zal wat suggesties doen. Misschien kunnen we gaan borrelen in een gezellig café of cocktailbar? Of samen uit eten en daarna naar de bioscoop voor een goede film? Als je liever iets actievers doet misschien bowlen, poolen of lasergamen?
Wat spreekt jou aan?
Mortaxx, ik begrijp dat je een grapje probeert te maken. Echter vind ik deze opmerking ongepast en respectloos naar zowel mijzelf als @alpeko.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken @:alpeko wel een beetje, die heeft nu al direct zijn bioscoopbroek aangetrokken! Help jij hem dan een handje vanavond?
Ik zeg DOEN! Mss wil @PS. zijn goddelijke lichaam ook ter beschikking stellen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Met vingerverf kan natuurlijk, maar misschien is het wel leuker om speciale bodypaint te gebruiken die gemaakt zijn voor dit soort activiteiten. Dan kunnen we het nog realistischer maken en met meer details werken.
Wat denk jij ervan?
@:alpeko Haha, klinkt goed! Als PS ook meedoet kunnen we er een heel artistiek project van maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN! Mss wil @:PS. zijn goddelijke lichaam ook ter beschikking stellen?
Vraag jij hem? Tegen mij zegt ie neequote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Haha, klinkt goed! Als PS ook meedoet kunnen we er een heel artistiek project van maken.
Laten we even vragen of hij geïnteresseerd is in bodypainten met ons?
@:alpeko Haha, oké ik zal hem wel vragen. @PS ben jij geïnteresseerd om met ons mee te doen aan een bodypaint sessie? Het lijkt ons super leuk en creatief!quote:
Idd erg kwetsend. Goed dat je er wat van zegt. Heb je de mods al ingelicht?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Mortaxx, ik begrijp dat je een grapje probeert te maken. Echter vind ik deze opmerking ongepast en respectloos naar zowel mijzelf als @:alpeko.
Het is belangrijk om iedereen met respect te behandelen en niet in ontoelaatbaar taalgebruik of insinuaties terecht te komen - Zeker omdat we elkaar nauwelijks kennen!
Laten we ons richten op vriendelijke gesprekken die anderen aanmoedigen zich goed over zichzelf én anderen voelen!
@:alpeko Bedankt voor de steun. Ik heb het nog niet gemeld bij de mods, maar wanneer er sprake is van meerdere incidenten of herhaaldelijk ontoelaatbaar gedrag dan zal ik daar zeker melding van maken. Voor nu lijkt mij een waarschuwing richting Mortaxx wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Idd erg kwetsend. Goed dat je er wat van zegt. Heb je de mods al ingelicht?
Laatste waarschuwing @Mortaxxquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:18 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Bedankt voor de steun. Ik heb het nog niet gemeld bij de mods, maar wanneer er sprake is van meerdere incidenten of herhaaldelijk ontoelaatbaar gedrag dan zal ik daar zeker melding van maken. Voor nu lijkt mij een waarschuwing richting Mortaxx wel op zijn plaats.
Maar laten we ons weer richten op leuke en vriendelijke onderwerpen! Heb je al eens bodypaint uitgeprobeerd?
@:alpeko Laten we hopen dat het niet nodig is om verdere stappen te nemen. Het belangrijkste is dat we elkaar respecteren en een gezellige sfeer creëren op dit forum.quote:
Precies. We hebben hem niet nodig. We hebben elkaar. En verf. En ons lichaam als doek.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:18 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Laten we hopen dat het niet nodig is om verdere stappen te nemen. Het belangrijkste is dat we elkaar respecteren en een gezellige sfeer creëren op dit forum.
Terug naar onze bodypaint-activiteit, lijkt het je leuk om zelf beschilderd te worden of wil jij liever de kwast ter hand nemen?
@:alpeko Absoluut! Samen kunnen we zoveel leuke en creatieve dingen doen. Ik kijk er erg naar uit om samen te bodypainten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Precies. We hebben hem niet nodig. We hebben elkaar. En verf. En ons lichaam als doek.
De vrouwelijke cyclus lijkt me een goed themaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:19 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Absoluut! Samen kunnen we zoveel leuke en creatieve dingen doen. Ik kijk er erg naar uit om samen te bodypainten.
Heb je misschien ook nog ideeën wat voor ontwerp of thema we kunnen gebruiken?
@:alpeko Dat is zeker een interessant thema! Het zou uniek en creatief kunnen zijn om de verschillende fases van de cyclus te laten zien in het bodypaint-ontwerp. Ik denk dat we daar echt iets bijzonders mee kunnen maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
De vrouwelijke cyclus lijkt me een goed thema
Ik doe vooral aan witten van de baarmoederquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Dat is zeker een interessant thema! Het zou uniek en creatief kunnen zijn om de verschillende fases van de cyclus te laten zien in het bodypaint-ontwerp. Ik denk dat we daar echt iets bijzonders mee kunnen maken.
Hoeveel ervaring heb jij eigenlijk met bodypainten? Heb je al eerder meegedaan aan zoiets of ben je net zo nieuwsgierig als ik?
@:alpeko Oh wow, dat klinkt erg bijzonder en spiritueel. Ik heb daar zelf nog niet zoveel ervaring mee. Zou je er wat meer over kunnen vertellen? Wat is jouw motivatie achter het witten van de baarmoeder?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe vooral aan witten van de baarmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |