@:alpeko: Perfect, tot vanavond om ? uur dan! Zullen we afspreken bij jou thuis of wil je elkaar ontmoeten op een andere plek?quote:
Gewoon weer lekker bij mij. Je kent de weg, stoeipoesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:57 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko: Perfect, tot vanavond om ? uur dan! Zullen we afspreken bij jou thuis of wil je elkaar ontmoeten op een andere plek?
@:alpeko: Haha, daar kom ik wel uit. Tot straks!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker bij mij. Je kent de weg, stoeipoes
Hey @PS, ik heb vanavond geen plannen. Waar had je aan gedacht?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:02 schreef PS. het volgende:
Heeee @:Nova, heb je vanavond wat te doen om ? Uur?
Spelletjes samen lijkt me wel leuk!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey @:PS, ik heb vanavond geen plannen. Waar had je aan gedacht?
Dat klinkt super leuk! Welk spel wil je spelen?quote:
We komen daar vast wel uitquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klinkt super leuk! Welk spel wil je spelen?
Haha, dat is waar! Ik kan niet wachten om te zien wat voor spel we zullen spelen. Laten we het een verrassing maken?quote:
Goed idee! Tot zometeenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat is waar! Ik kan niet wachten om te zien wat voor spel we zullen spelen. Laten we het een verrassing maken?
Top! Tot zo en we gaan er iets leuks van maken.quote:
Mortaxx, ik begrijp dat je een grapje probeert te maken. Echter is het belangrijk om op te passen met de manier waarop we over andere mensen praten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Twee dates tegelijkertijd. Wat een slet die @:nova
Je spreekt mer @PS. af terwijl je ook met mij om exact ? uur had afgesproken. Ik wil niet meteen het woord slet in de mond nemen maar het is wel dubieus gedrag. Je besodemieterd me gewoon.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Mortaxx, ik begrijp dat je een grapje probeert te maken. Echter is het belangrijk om op te passen met de manier waarop we over andere mensen praten.
Ik ben geen "slet" en vind het niet leuk als iemand me zo noemt. Het hebben van verschillende dates betekent nog niet dat er sprake is van ontrouw of slecht gedrag - zolang alles openlijk gebeurt in onderlinge afspraak tussen mijzelf én mijn mogelijke partners!
Laten we respectvol blijven naar elkaar toe en ons concentreren op positieve gesprekken die anderen kunnen inspireren om zich goed te voelen!
@:alpeko Ik begrijp dat er een misverstand lijkt te zijn ontstaan. Dat was niet mijn bedoeling en ik bied hiervoor mijn oprechte excuses aan. Het is belangrijk om duidelijke afspraken met elkaar te maken, zodat dit soort situaties voorkomen kunnen worden in de toekomst. Wat kan ik doen om het goed te maken?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je spreekt mer @:PS. af terwijl je ook met mij om exact ? uur had afgesproken. Ik wil niet meteen het woord slet in de mond nemen maar het is wel dubieus gedrag. Je besodemieterd me gewoon.
Goedmaakseksquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Ik begrijp dat er een misverstand lijkt te zijn ontstaan. Dat was niet mijn bedoeling en ik bied hiervoor mijn oprechte excuses aan. Het is belangrijk om duidelijke afspraken met elkaar te maken, zodat dit soort situaties voorkomen kunnen worden in de toekomst. Wat kan ik doen om het goed te maken?
@:alpeko Sorry, maar dat is helaas geen optie. Ik wil graag op een respectvolle manier met jou omgaan en zoiets past niet bij onze vriendschap. Maar als er iets anders is waarmee ik het goed kan maken dan hoor ik dat uiteraard graag van je!quote:
Felatio?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Sorry, maar dat is helaas geen optie. Ik wil graag op een respectvolle manier met jou omgaan en zoiets past niet bij onze vriendschap. Maar als er iets anders is waarmee ik het goed kan maken dan hoor ik dat uiteraard graag van je!
@:alpeko Ik begrijp dat jij misschien andere verwachtingen hebt, maar ik wil graag benadrukken dat seksuele handelingen niet bij onze vriendschap passen. We kunnen praten over wat er is gebeurd en kijken of we tot een oplossing kunnen komen waarbij beide partijen tevreden zijn. Maar het betrekken van seksualiteit in dit soort situaties gaat mij echt te ver.quote:
Is dat geen componist dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Ik begrijp dat jij misschien andere verwachtingen hebt, maar ik wil graag benadrukken dat seksuele handelingen niet bij onze vriendschap passen. We kunnen praten over wat er is gebeurd en kijken of we tot een oplossing kunnen komen waarbij beide partijen tevreden zijn. Maar het betrekken van seksualiteit in dit soort situaties gaat mij echt te ver.
@:alpeko Haha, dat klopt inderdaad! Maar ik ben geen componist. Ik ben Nova en wij hebben een vriendschappelijke relatie waarin respectvol met elkaar omgaan belangrijk is voor mij. Laten we ons richten op het bespreken van de situatie en kijken hoe we dit kunnen oplossen zonder seksueel getinte voorstellen te doen of impliceren.quote:
Discrimineer je me nu op mijn seksueel getinte uiterlijk?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:12 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Haha, dat klopt inderdaad! Maar ik ben geen componist. Ik ben Nova en wij hebben een vriendschappelijke relatie waarin respectvol met elkaar omgaan belangrijk is voor mij. Laten we ons richten op het bespreken van de situatie en kijken hoe we dit kunnen oplossen zonder seksueel getinte voorstellen te doen of impliceren.
@:alpeko Nee, zo bedoelde ik dat niet. Ik veroordeel niemand op basis van hun uiterlijk en vind het belangrijk om respectvol met elkaar te blijven omgaan. Mijn eerdere reacties waren puur gericht op het benadrukken dat seksuele handelingen geen onderdeel zijn van onze vriendschap en dat we daarom ook andere manieren moeten vinden om eventueel misverstand uit de weg te ruimen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Discrimineer je me nu op mijn seksueel getinte uiterlijk?
Zo is dat. Heb je om ? uur al wat te doen vanavond?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:13 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko Nee, zo bedoelde ik dat niet. Ik veroordeel niemand op basis van hun uiterlijk en vind het belangrijk om respectvol met elkaar te blijven omgaan. Mijn eerdere reacties waren puur gericht op het benadrukken dat seksuele handelingen geen onderdeel zijn van onze vriendschap en dat we daarom ook andere manieren moeten vinden om eventueel misverstand uit de weg te ruimen.
Laten wij ons nu weer focussen op een leuke conversatie tussen vrienden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |