sbs programma, staat niet op videolandquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:07 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het nieuwe seizoen is van start gegaan; en hoe. Een stelletje idioten weer uit de kast getrokken. Die man is natuurlijk gewoon heameau toch, al zegt hij van niet. Dat zij Martien Meiland ook ooit. Hij doet me ook een beetje aan Walter uit B&B denken qua zweverigheid...
Waar is de aflevering op Videoland trouwens?
Staat altijd op Videoland.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
sbs programma, staat niet op videoland
Ik heb even gekeken en heb ook zo mijn bedenkingen over de geaardheid van die man. Maar waarom zou hij daar over liegen dan? En hoezo heeft die vrouw dan haar bedenkingen niet?quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:07 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het nieuwe seizoen is van start gegaan; en hoe. Een stelletje idioten weer uit de kast getrokken. Die man is natuurlijk gewoon heameau toch, al zegt hij van niet. Dat zij Martien Meiland ook ooit. Hij doet me ook een beetje aan Walter uit B&B denken qua zweverigheid...
Waar is de aflevering op Videoland trouwens?
Omdat het ook een gekkie is...? Nou dat..quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en heb ook zo mijn bedenkingen over de geaardheid van die man. Maar waarom zou hij daar over liegen dan? En hoezo heeft die vrouw dan haar bedenkingen niet?
Ook echt maar 10minuten in uitzending en al weg. Dus de rest zal nog wel erger zijnquote:Op maandag 4 september 2023 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk weer. Had het wel te doen met die kerel
Die zeester ja. Die zei toch dat ze een skater oid was.quote:Op maandag 4 september 2023 20:50 schreef Rickocum het volgende:
Wie is de alto vrouw? Zie alleen een kortpittige zorgmedewerkster en een muurbloempje die niks zegt en waarschijnlijk tijdens sex als een zeester erbij ligt.
Ik dacht even de meid die daarvoor was (had vrijdag niet gekeken). Maar idd, nu komt er een meid met zo'n verschrikkelijke pony die zegt "skater stijl" te hebbenquote:Op maandag 4 september 2023 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zeester ja. Die zei toch dat ze een skater oid was.
Raar. Stond altijd in top 10 beste bekeken dingen.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Het staat nu allemaal op NLZIET, wat ik gelukkig ook heb. Samenwerking met Videoland is stopgezet voor Lang Leve de Liefde blijkbaar.
Goed om te lezen. Heb nu al voorpretquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:37 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje Dione wat een heksHoe on-aantrekkelijk kun je zijn
Wees voorbereid op het ergstequote:Op vrijdag 22 september 2023 19:57 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Heb nu al voorpretzal zo de aflevering terugkijken.
Zal mijn sokjes uit doen voor maximale opkrullingquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wees voorbereid op het ergste
Dan gaat het lukkenquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:16 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Zal mijn sokjes uit doen voor maximale opkrulling
ze is vergeten dat ze op date is (doen wel meer deelnemers). Meteen meest slonzige zooi aan en innerlijk ook al verrot en saai.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:37 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje Dione wat een heksHoe on-aantrekkelijk kun je zijn
Ik zag dat hij bij binnenkomst Yeezys aan had. Man, wat zie je schoenen eigenlijk best wel veel, ook die jongens in supermarkten. Ik begrijp het niet, dan hebben ze schoenen aan van zeker 300 euro. Dan vraag je er naar en dan zeggen ze dat een deal ofzo was.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:39 schreef Rickocum het volgende:
Weer zo'n giftige knaap die denkt dat ie heel wat is.
Ergens wel treurig dat ze verstandelijk beperkten in dat programma latenquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Weer downies gevonden blijkbaar, jesus christ.
Alles voor de kijkcijfers. Downies scoren goed.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ergens wel treurig dat ze verstandelijk beperkten in dat programma laten
haha je zag z'n kop hequote:Op maandag 2 oktober 2023 01:08 schreef Dutch_view het volgende:
Pieter van de Friese koekjes/ snoepjes / hondenbrokkenfabriek zoekt een type "Helene Hendriks".
Was dat even een teleurstelling toen zn date aan kwam lopen
Is dit niet herhaald bij Vandaag Inside?quote:Op maandag 2 oktober 2023 01:08 schreef Dutch_view het volgende:
Pieter van de Friese koekjes/ snoepjes / hondenbrokkenfabriek zoekt een type "Helene Hendriks".
Was dat even een teleurstelling toen zn date aan kwam lopen
Hahahahha ja. Lijkt op een sad Darth Vaderquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:31 schreef RipCity het volgende:
Die gozer die macaroni zit te eten heeft ipv resting bitch face gewoon resting sad face
Brabo tokkies moeten weer TV maken blijkbaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:27 schreef Rickocum het volgende:
Wat een rare hoofden deze aflevering (laatste stel wat binnenkomt). Van die veel te erg gebleekte tanden maar rare ogen voor zowel man als vrouw.
het was erg cringe. Wel leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:29 schreef freaky40 het volgende:
Die vrijwillige brandweer vent, beetje kinds met zijn brandblusser in zijn brandweer overhemd, en die vrouw die dan even moest mee spelen... Even lekker in de rook gaan staan zodat zijn overhemd naar rook ruikt, zodat hij toch nog een keer een brandje geblust heeft...het was aandoenlijk....
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:57 schreef spapaars het volgende:
Daar is hij weer, nu gaat Johan Vlemmix op vrouwenjacht.
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/Cyh4qD4s7O0/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |