SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Die bestaat niet meer in de kleurstelling als ik me goed herinnerquote:
Dat gaat ie ook niet doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eens. Dat er ruzie is kan ik me voorstellen maar denk niet dat ze zich terug trekken. Dit is een bluf om alsnog wapens/ammo te krijgen.
Eerst maar eens zien wat er over 5 dagen gebeurd.
Niet op deze manier en zeker niet aan de vooravond van wat ze te wachten staat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat gaat ie ook niet doen.
Heeft ie al talloze keren mee gedreigd.
Heee, dan is het toevallig 9 mei.quote:
De mensen die normaliter uit ramen donderen hebben doorgaans geen privé leger.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:56 schreef Simmertje het volgende:
Ik geloof het vooral niet omdat de Russen erg goed zijn in mensen "opruimen" die in de weg zitten. Deze man mag al maanden van alles roepen en heeft nog steeds niet per ongeluk een kogel door zijn kop gehad.
Hij zegt niets over Putin, en Putin vindt het alleen maar fijn dat de hoogste mensen na hem worden aangevallen want dat maakt zijn positie sterker.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:56 schreef Simmertje het volgende:
Ik geloof het vooral niet omdat de Russen erg goed zijn in mensen "opruimen" die in de weg zitten. Deze man mag al maanden van alles roepen en heeft nog steeds niet per ongeluk een kogel door zijn kop gehad.
quote:
Hé, dat wilde ik ook net zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee, dan is het toevallig 9 mei.
Natuurlijk zijn ze dat. D-day als in Normandië was qua omvang bijzonder, maar voor alle militaire operaties leeft men toe naar D-day met daarop H-hour. D-day staat simpel voor de dag dat het gebeuren gaat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:40 schreef Tengano het volgende:
Op mij komt het een beetje over dat we een soort kleine D-day 2.0 aan het voorbereiden zijn en dat het meeste dus vooral achter de schermen gebeurt. En wat wel zichtbaar is, is voor de psychologische oorlogsvoering; de verwarring, uitputting en intimidatie; subdue the enemy without fighting.
[ twitter ]
Want Oekraïne gaat samenwerken met een partij die oorlogsmisdaden heeft gepleegd op henquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:09 schreef StateOfMind het volgende:
Zou wel een mooie plottwist zijn als Wagner straks met Oekraïne samen gaat werken tegen de Russen
Juist daarom zou het een mooie (niet mooie, maar extreme) plottwist zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:16 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Want Oekraïne gaat samenwerken met een partij die oorlogsmisdaden heeft gepleegd op hen
Als dat gebeurt, dan zeg ik mijn steun aan Oekraïne op.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:09 schreef StateOfMind het volgende:
Zou wel een mooie plottwist zijn als Wagner straks met Oekraïne samen gaat werken tegen de Russen
Zou goed kunnen ja. Dat filmpje zag er niet uit als acteerwerk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:48 schreef skysherrif het volgende:
Fwiw ik denk dat het dit keer wel menens is van Prigo.
Allereerst hebben ze al maanden geen nieuwe gevangenen mogen rekruteren en is het rekruteren voor Wagner gewoon lastig gemaakt. Terwijl ze nu bijna dagelijks 100 man verliezen, dood of gewond. Bovendien lopen dan ook nog eens veel contracten af deze en komende 2 maanden. Ik denk dat ze gewoon echt niet veel troepen meer over hebben en Prigo gaat zijn 'echte' Wagner troepen echt niet inzetten in Bakhmut zonder enorm overwicht aan artillerie.
Dus ik denk echt dat het een laatste bluf is richting het russiche MOD om of meer hulp te geven of hij trekt zich terug.
Betaald van navo geld, uhuh slim.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:09 schreef StateOfMind het volgende:
interessant artikel over die 82nd Air Assault Brigadequote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:50 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Plus 2 nieuw gevormde brigades gisteren
https://militaryland.net/
35. Dat is ruim over 100.000 troepen die zich kunnen focussen op het counter offensief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |