Dat hoop ik ook, ben nu wel echt nieuwsgierig geworden!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoop dat ze in dit topic komen verduidelijken
A tradwife (a neologism for traditional wife or traditional housewife),[1][2] in recent western culture, typically denotes a woman who believes in traditional sex roles and a traditional marriage. Many tradwives believe that a woman does not lose rights by choosing to take a traditional role in marriage. Some may choose to leave careers to focus instead on family and meeting their family's needs.[2] A high profile example of this is Canadian Cynthia Loewen, a former Miss Canada, who abandoned plans to pursue a medical degree in order to be a full-time housewife.[3] She stated that she finds fulfillment from the arrangement of her husband as the breadwinner and her in charge of the home, and that she is "more happy as a result".[3]quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ben nu wel echt nieuwsgierig geworden!
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij een tradwife
deze term heb ik geleerd van @:mortaxx en @:aberkullie
Dan is mijn partner een half tradwife.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
A tradwife (a neologism for traditional wife or traditional housewife),[1][2] in recent western culture, typically denotes a woman who believes in traditional sex roles and a traditional marriage. Many tradwives believe that a woman does not lose rights by choosing to take a traditional role in marriage. Some may choose to leave careers to focus instead on family and meeting their family's needs.[2] A high profile example of this is Canadian Cynthia Loewen, a former Miss Canada, who abandoned plans to pursue a medical degree in order to be a full-time housewife.[3] She stated that she finds fulfillment from the arrangement of her husband as the breadwinner and her in charge of the home, and that she is "more happy as a result".[3]
wat is een halve tradwifequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is mijn partner een half tradwife.
Tevens spreken we hier Nederlands.
#Worldle #469 4/6 (100%)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
#Worldle #469 4/6 (100%)
🟩🟩⬛⬛⬛⬅️
🟩🟩🟩🟩⬛➡️
🟩🟩🟩🟩🟨⬅️
🟩🟩🟩🟩🟩🎉
https://worldle.teuteuf.fr
Hey Dombo!quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat fijn.
Nu hopen dat hij niet onder bed zit.
Ik schakelde net in en zie een grootgeneusde vrouw klagen dat ze in Amsterdam 5 euro voor een kop koffie moet betalen, want anders heeft ze haar koffie nietquote:
Die kans lijkt me vrij groot als hij hem niet gezien heeft!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat fijn.
Nu hopen dat hij niet onder bed zit.
Ik heb OP1 al minstens een jaar niet gezien en dit bevalt me prima.quote:
Bij een chique hotel zekerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde net in en zie een grootgeneusde vrouw klagen dat ze in Amsterdam 5 euro voor een kop koffie moet betalen, want anders heeft ze haar koffie niet
Moest een beetje kotsen
Ik kijk voor het eerst in minstens een jaar en ben na drie minuten al gruwelijk madquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb OP1 al minstens een jaar niet gezien en dit bevalt me prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |