Zoals gewoonlijk één keerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe vaak ga jij volgende week bij ouders eten
Oh, wat voor speciaals doe jij ermee dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:22 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dan heb jij deze pannekoeken nooit geproefd.
Van het woord tolereren krijg ik spontaan jeuk.quote:
Wat is meer voor kinderen: pannenkoeken of als dertiger bij je ouders wekelijks eten?quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel, maar normaal schreeuw je niet voor tienen.
Ik zal er voortaan rekening mee houden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van het woord tolereren krijg ik spontaan jeuk.![]()
Categorie: carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef, damsie.
Dat tweede, maar ik vind het goed van Drizzt dat hij zijn huis uitkomt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is meer voor kinderen: pannenkoeken of als dertiger bij je ouders wekelijks eten?
ik eet drie keer per week bij mijn oudersquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is meer voor kinderen: pannenkoeken of als dertiger bij je ouders wekelijks eten?
Dan is het eten vast heel lekker.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik eet drie keer per week bij mijn ouders
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik haat kokenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:35 schreef Tjacka het volgende:
vriendin werkt savonds dus waarom zou ik voor mijzelf koken
Heb jij ook plakken kaas op je spaghetti?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:35 schreef Tjacka het volgende:
vriendin werkt savonds dus waarom zou ik voor mijzelf koken
ik hou van koken, maar niet voor mij alleen. ik vind koken voor andere leuk voor mij alleen pak ik nog liever paar broodjes bapaoquote:
ik kook je de moeder. wees maar stilquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook plakken kaas op je spaghetti?
Ook voor een ander haat ik hetquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hou van koken, maar niet voor mij alleen. ik vind koken voor andere leuk voor mij alleen pak ik nog liever paar broodjes bapao
Knulletje toch.quote:
Dat is dan ook wel ultiem genot. Uit je werk komen en aanschuiven.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook voor een ander haat ik hetIk verwacht gewoon dat als ik thuis kom dat het eten klaar staat.
Ja, ik ben wat ouderwets.
heb jij een tradwifequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook voor een ander haat ik hetIk verwacht gewoon dat als ik thuis kom dat het eten klaar staat.
Deze term is mij nog niet bekend.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij een tradwife
deze term heb ik geleerd van @:mortaxx en @:aberkullie
Exact.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel ultiem genot. Uit je werk komen en aanschuiven.
oh. goede steak of biefstuk of pasta of burger maken en als het lekker is is dat genotquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |