We hebben drie huizen gekocht die we gaan verhuren. Ik zou voor thuiswerken kiezen, camping is hard werken voor weinig. De eerste is inmiddels klaar om verhuurd te worden. We hebben wel wat geld achter de hand, huis goed verkocht en erfenis.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:35 schreef Nismo1991 het volgende:
Gaaf project en wat een omgeving !
Nu een oer Nederlandse vraag, gaan jullie daar nog iets doen om van te kunnen leven of hebben jullie genoeg achter de hand ? Wij willen ook dolgraag naar het buitenland (Italië, Frankrijk, Spanje) maar zitten erg te dubben over hoe rond te komen… camping, b&b, thuiswerken… zijn er nog niet over uit.
We gaan wel een huis bouwen (maar ik volg een beetje de tijdlijn van de foto's). Maar op dat moment was alles een verbetering, als je in een tent woont zonder douche en toilet dan is alles beter dan niets.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:26 schreef Piles het volgende:
Tof om te zien hoe jullie het allemaal aanpakken.
Vooral de hooibaal oplossing![]()
Lekker contrast ook wel met Nederland, waar iedereen direct een perfect huis wil. Hoeft dus helemaal niet.
Toen wel, onze woonkamer zit nu in de schuur. Soms slapen we er nog in de zomer.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:37 schreef Blues het volgende:
Wow die schapencaravan had niet groter moeten zijn!
Daar wonen jullie nu in?
Ja, echt niet normaal. Ik had van die Elho kweekbakken en die hebben alleen in het voorjaar in de kas gestaan (twee jaar). De kunststof kap verpulverde gewoon toen ik die oppakte. Die zon is echt dodelijk voor alles.quote:
Bizar, dat is best stevig spul.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal. Ik had van die Elho kweekbakken en die hebben alleen in het voorjaar in de kas gestaan (twee jaar). De kunststof kap verpulverde gewoon toen ik die oppakte. Die zon is echt dodelijk voor alles.
Ja, het wordt hier goed warm. Af en toe 45 graden in de zomer maar we zitten gelukkig op een terrein waar er bijna altijd een beetje wind staat. Als er geen wind is met 45 graden dan zit ik naast de aircoquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bizar, dat is best stevig spul.
Ik ben hoogzomer in Castello Branco en Evora geweest en ik heb het nooit zo warm gehad. Niet te doen man.
We rookten toen nog en durfden dat daar gewoon niet te doen uit angst om brand te veroorzaken. En dat is toch alweer 14 opwarming van de aarde-jaren geleden.
Je bent de aardappels ook al aan het voorgaren?quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:32 schreef Managarm het volgende:
40 graden buiten en tijd voor een siesta, ik had het nog niet warm genoeg blijkbaar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |