SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn moeder had een enorme hekel aan dit liedje.
(Ze heette Greet. Morgen haar graf nog eens bezoeken. Ze zou anders morgen 75 geworden zijn.)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
(Ze heette Greet. Morgen haar graf nog eens bezoeken. Ze zou anders morgen 75 geworden zijn.)
[ afbeelding ]
Ach, ze is echt veel te jong gestorvenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het orgelboek heette het anders. Ik weet zelfs nog in welke toonsoort het stond.quote:
Kom op, livelink..... hela, hola houdt er de moed maar in!quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:55 schreef livelink het volgende:
Van je hela, hola, houdt er de moed maar in. Ik heb er soms wat moeite mee.
De enig juiste afsluiterquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:57 schreef Melting het volgende:
Kon natuurlijk alleen maar eindigen met deze.![]()
(Ook als laatste lied op de crematie van mijn moeder gedraaid.)
quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Vera Lynn![]()
Eerste LP die ik zelf kocht
Mooi. En het is ook troostrijk, lijkt me.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:57 schreef Melting het volgende:
Kon natuurlijk alleen maar eindigen met deze.![]()
(Ook als laatste lied op de crematie van mijn moeder gedraaid.)
Zeker.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi. En het is ook troostrijk, lijkt me.
Goedemorgen op deze laatste werkdag van deze week.quote:
Je hebt de koekjes weer thuis laten liggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze laatste werkdag van deze week.
Gelukkig niet verbrand!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:44 schreef Symphonic het volgende:
Ah, hij stond nog in de oven, vandaar.
Omdat het vandaag een feestdag is hebben we taart, tast toe.
[ afbeelding ]
Ik ben dik tevreden over Edifier.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:51 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben op zoek naar een speakersetje voor mijn PC.
Leuk als mobiel er op kan connecten etc.
Het laatste stukje dat ik nog wil nu voor mijn PC/TV gedoe zeg maar.
https://www.coolblue.nl/p(...)-2-0-pc-speaker.html lijkt mij wel leuk.
Als ik Straks dus echt een stapje terug doe qua wooncomfort heb ik dan wel goede TV, PC, soundbar, koptelefoon en pc speakers. Het belangrijke spul dus![]()
Heb nu een heel oud simpel Logitech 2.1 setje, an sich goed, maar wil AV gewoon goed hebben.
Zag een tijdje terug Edifier langskomen hier, ik lurk nog wel, maar post weinig![]()
Kent iemand deze?
Ik zat met mijn gedachten elders, denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:44 schreef Symphonic het volgende:
Ah, hij stond nog in de oven, vandaar.
Omdat het vandaag een feestdag is hebben we taart, tast toe.
[ afbeelding ]
Symph gaat volgend najaar een appeltaart bakken met appels van eigen boom.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zat met mijn gedachten elders, denk ik.
Dank voor de taart. Ik neem een flink stuk..... vind dit zo'n lekkere taart!
Snap ik hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zat met mijn gedachten elders, denk ik.
Dank voor de taart. Ik neem een flink stuk..... vind dit zo'n lekkere taart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |