Betere reclame voor verzuimreductie kun je niet krijgenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
David (Dave) Bus (Lichtenvoorde, 19 mei 1978) is een Nederlands voormalig voetballer die als verdediger speelde.
Bus begon in de jeugd bij Longa '30 met voetbal. Hij speelde in ook in het eerste team en vervolgde zijn weg bij HSC'21 in de Hoofdklasse. Op 26-jarige leeftijd, in de zomer van 2004, werd hij vastgelegd door De Graafschap. Dat jaar speelde hij ook zijn eerste wedstrijd voor de Doetinchemmers. Bus speelde dat seizoen 29 keer in de verdediging van de 'superboeren'. Bus stond nog tot 2008 onder contract bij De Graafschap. Hij werd vanaf de winterstop verhuurd aan het Schotse Aberdeen FC. Voor de zomer van 2008 werd tot medio 2012 speelde Bus bij Go Ahead Eagles. Hierna speelde Bus nog twee seizoenen in het eerste team van Longa '30 waar hij in februari 2015 en maart 2018 kortstondig zijn rentree maakte.
Hij trainde jeugdteams bij Longa '30 en wordt daar vanaf het seizoen 2018/19 assistent-trainer.
[ afbeelding ]
Typisch noaberschap, ook de minder bedeelden krijgen een kans.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
David (Dave) Bus (Lichtenvoorde, 19 mei 1978) is een Nederlands voormalig voetballer die als verdediger speelde.
Bus begon in de jeugd bij Longa '30 met voetbal. Hij speelde in ook in het eerste team en vervolgde zijn weg bij HSC'21 in de Hoofdklasse. Op 26-jarige leeftijd, in de zomer van 2004, werd hij vastgelegd door De Graafschap. Dat jaar speelde hij ook zijn eerste wedstrijd voor de Doetinchemmers. Bus speelde dat seizoen 29 keer in de verdediging van de 'superboeren'. Bus stond nog tot 2008 onder contract bij De Graafschap. Hij werd vanaf de winterstop verhuurd aan het Schotse Aberdeen FC. Voor de zomer van 2008 werd tot medio 2012 speelde Bus bij Go Ahead Eagles. Hierna speelde Bus nog twee seizoenen in het eerste team van Longa '30 waar hij in februari 2015 en maart 2018 kortstondig zijn rentree maakte.
Hij trainde jeugdteams bij Longa '30 en wordt daar vanaf het seizoen 2018/19 assistent-trainer.
[ afbeelding ]
Cillessen faalt, Vollering faalt, Verstappen faalt, jij moet een vermakelijke dag hebben zo, denk ik?quote:
Wat een prachtig voetbalweekend met ook de definitieve Ach Cambuur en Ach Groningen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:45 schreef hhh38 het volgende:
Een ouderwetse Ach HugoJa maar ze zijn wel gebouwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Gehinnik Insidequote:Op donderdag 11 mei 2023 12:50 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me niet zo verstandig.
Ik vind de podcast nog steeds leuk maar dit lijkt me overkill en ze passen ook niet bij SBS.quote:
Verstandig. Ik ga nog 1x per week door mijn feed heen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben de laatste tijd uitgelogd van Twitter (op advies van deze slowchat). Toch kom ik nog wel eens (uitgelogd) op twitter.com. Wat je dan aantreft is een bijzondere ervaring. De ene na de andere extreemrechtse populist die een of ander haatvol bericht de ether in gooit, met luid gejuich ontvangen. Echt een knetterrechts medium is dat geworden als ze inschatten dat de gemiddelde bezoeker dat soort berichten waardeert.
Einde update.
Het rentmeesterschap van de christengekkies is ook weer ver te zoekenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De nieuwe Omtzigtaids ook. Wat een verrassing.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)onvoldoende-a4164516quote:De technische apparatuur in de stallen die de stikstofuitstoot van veehouders moet reduceren, werkt minder goed dan gedacht. Duizenden agrarische bedrijven stoten hierdoor meer stikstof uit dan toegestaan. Dit blijkt uit een nog niet gepubliceerde conceptversie van een onderzoek van de Wageningen Universiteit (WUR), uitgevoerd in opdracht van het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit.
Ach Piet ‘zeg maar Piet’ Ademaquote:Adema was vaak positief
Voor zowel de agrarische sector als voor landbouwminister Piet Adema (CU) zijn de uitkomsten van het WUR-onderzoek uiterst pijnlijk. Beide hebben veel vertrouwen in innovaties in de landbouw. Landbouwbelangenorganisaties zoals LTO stellen steevast dat technische maatregelen de oplossing zijn voor de stikstofproblematiek. Gedwongen krimp van de veestapel zou dan niet nodig zijn.
Dit is letterlijk ie-de-re keer het geval. Nooit meer innovaties.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:50 schreef Szura het volgende:
De volgende boerenaids en INNOVATIES is uit
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)onvoldoende-a4164516
[..]
Ach Piet ‘zeg maar Piet’ Adema
Ach boerenhielenlikkers
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is letterlijk ie-de-re keer het geval. Nooit meer innovaties.
Vollengod moet ons maar weer verlossen van alle boerenellendequote:Provincies zullen niet snel op eigen initiatief vergunningen intrekken, omdat ze zich hebben verzet tegen rechterlijke uitspraken hierover. Maar ze kunnen hiertoe gedwongen worden. Eerder dwong milieuorganisatie MOB, opgericht door Johan Vollenbroek, bij de rechter af dat inspecteurs van de provincie op het boerenerf de uitstoot moeten controleren. Vollenbroek overweegt nu naar aanleiding van het Wageningse onderzoek opnieuw controles via de rechter af te dwingen.
Adema is misschien wel de meest incompetente minister ooit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
Ach boerenhielenlikkers
Zegt veel over een land waarin Herman Heinsbroek aan de knoppen heeft gezetenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Adema is misschien wel de meest incompetente minister ooit.
Je verzetten tegen rechterlijke uitspraken, gaaf land.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
Vollengod moet ons maar weer verlossen van alle boerenellende
Ja hallo maar dat gaat ten koste van de groeiquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
IN-NO-VA-TIE stokpaardje is echt eng. Test het maar eerst uitgebreid voordat je het in een stal smijt.
Ik durf niet te klikken omdat ik dan ongewenste youtube-suggesties krijg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:47 schreef Mani89 het volgende:
@:wimderon @:johannes_vermeer
Durf hier kritisch op te zijn.
Waardeloos.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken omdat ik dan ongewenste youtube-suggesties krijg.
Doe dan de incognitomodus.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken omdat ik dan ongewenste youtube-suggesties krijg.
Goh nou dit verwacht je ook niet zeg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
Ach boerenhielenlikkers
Vooral van ChristenUnie is de opstelling in de hele kwestie toch wel verrassend/teleurstellend. Ik snap de relatie boer-christendom ook nooit zo. Wel eens aan een ambtenaar gevraagd waarom landbouwgrond zou heilig was voor christelijke partijen, en die zei "ja, mondjes voeden hè". Maar ook dat is toch geen specifiek christelijk ding?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het rentmeesterschap van de christengekkies is ook weer ver te zoeken
Is het niet andersom? De meeste boeren zijn Christelijk, dus zijn die partijen pro-boer om hun achterban te steunen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vooral van ChristenUnie is de opstelling in de hele kwestie toch wel verrassend/teleurstellend. Ik snap de relatie boer-christendom ook nooit zo. Wel eens aan een ambtenaar gevraagd waarom landbouwgrond zou heilig was voor christelijke partijen, en die zei "ja, mondjes voeden hè". Maar ook dat is toch geen specifiek christelijk ding?
Je merkt dat ze qua tekst en toon duidelijk zijn geïnspireerd door Mes Steek Pijn van Jack van Gelder.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:47 schreef Mani89 het volgende:
@:wimderon @:johannes_vermeer
Durf hier kritisch op te zijn.
Een groter compliment kan ik mij niet bedenken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je merkt dat ze qua tekst en toon duidelijk zijn geïnspireerd door Mes Steek Pijn van Jack van Gelder.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is letterlijk ie-de-re keer het geval. Nooit meer innovaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |