Het is hier 21 graden, dus normaalquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:16 schreef rival het volgende:
waarom is het zo warm bij jullie? Waarom is dat niet hier?
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:34 schreef rival het volgende:
Zo'n goede serie, en die sterke verhaallijnen. Dat hebben we tegenwoordig niet meer!
Onbegrijpelijk dat ze nooit een Emmy heeft gewonnen voor deze rolquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze nooit een Emmy heeft gewonnen voor deze rol
KAMERVRAGEN WAT IK JE BROMquote:
Pure poezie ditquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:45 schreef AirwiN het volgende:
En deze, gewoon omdat het kan...
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon hier hoor.quote:
Wat is daar te doen?quote:
Ik ben al verbrand vandaagquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:04 schreef Tegan het volgende:
Hier is de zomer dus al begonnen.
De rest van Nederland heeft slechts lente.
Bruhquote:
Toevallig vandaag de hele dag buiten werk. Was blij dat ik een petje had meegenomen, want mn nek voelt al een beetje medium rarequote:Op donderdag 4 mei 2023 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je al lekker vroeg in het jaar voor elkaar
Hallo Pualaquote:
quote:
Precies.quote:
Heel dagje werkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Half dagje werken, daarna naar t bevrijdingsfestival in Wageningen
Lekker. Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Half dagje werken, daarna naar t bevrijdingsfestival in Wageningen
Als ik dat zou willenquote:
Beetje videobellen met Froukje als achtergrond.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen
Alhoewel, nu niet meer, want ik heb nog meetings staan voor vanmiddag.
Ik denk niet dat ze daar vandaag tijd voor heeft.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje videobellen met Froukje als achtergrond.
Komt goed als jij je Teams afspraak op een Bevrijdingsfestival doet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar vandaag tijd voor heeft.
Weinig bevrijdingsdag zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen
Alhoewel, nu niet meer, want ik heb nog meetings staan voor vanmiddag.
Gewoon met zo'n kartonnen achtergrondje rond gaan lopen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed als jij je Teams afspraak op een Bevrijdingsfestival doet.
Precies. Met een beetje creativiteit kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n kartonnen achtergrondje rond gaan lopen.
tja, volgens mijn werkgevers is het nooit een vrije dag.quote:
Zelfde hier hoor, zit gewoon op kantoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, volgens mijn werkgevers is het nooit een vrije dag.
Ach ja, Als het vanmiddag toch gaat regenen zit ik hier beter dan op een plein in Roermond.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor, zit gewoon op kantoor.
Op dit moment voelt het wel een beetje jammer, het binnen zitten. Mooi weertje.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, Als het vanmiddag toch gaat regenen zit ik hier beter dan op een plein in Roermond.
Hier gaan de eerste druppels zo vallen denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op dit moment voelt het wel een beetje jammer, het binnen zitten. Mooi weertje.
Bevrijdingsfestival ben ik wel eens geweest toen ze er hier in de stad nog een deden, maar da's inmiddels ook alweer 10 jaar geleden geloof ik.
Hier ook denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier gaan de eerste druppels zo vallen denk ik.
ik ben er vroeger wel best vaak geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op dit moment voelt het wel een beetje jammer, het binnen zitten. Mooi weertje.
Bevrijdingsfestival ben ik wel eens geweest toen ze er hier in de stad nog een deden, maar da's inmiddels ook alweer 10 jaar geleden geloof ik.
Wet T-shirt?quote:
Hopelijk vanmiddag meer regen danquote:
Daar krijg je gedonder mee, denk ikquote:
Dan ga je thuis in je T-shirt onder de douche staan. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:38 schreef Puala het volgende:
Haha maar deze parteh pooper gaat dus mooi niet in de regen naar een festival
laarzen en poncho aanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha maar deze parteh pooper gaat dus mooi niet in de regen naar een festival
Dan zou ik toch maar even op buienradar kijken voor je naar Wageningen afreist.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:44 schreef Puala het volgende:
Als ik betaald had voor kaartjes, zeker.
Nu? Nee
Weinig wet t-shirt dan hoor.quote:
quote:
Opgewonden en een beetje misselijk tegelijkertijd.quote:
He he.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:31 schreef gianni61 het volgende:
Het weekend is voorbij. Er mag weer gepost worden.
Geweld is geen oplossing.quote:
Starship Troopers is het niet met je eens.quote:
Tegen aliens is geweld natuurlijk wel de oplossing.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Starship Troopers is het niet met je eens.
Bazenfilm.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Starship Troopers is het niet met je eens.
Zekers!quote:
Ook niet als iemand enorm sneerderige mails stuurt waarin ie het zelf verkeerd heeft?quote:
helaas nietquote:Op maandag 8 mei 2023 14:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook niet als iemand enorm sneerderige mails stuurt waarin ie het zelf verkeerd heeft?
JAWELquote:
Works for Doomguy.quote:
Of harder.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef Debsterr het volgende:
Soms moet je gewoon een flinke pets uitdelen.
Met een knuppelquote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef Debsterr het volgende:
Kostte me twee maanden om een zakelijk contact uit te leggen dat ze iets dubbel hadden gefactureerdquote:Op maandag 8 mei 2023 14:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook niet als iemand enorm sneerderige mails stuurt waarin ie het zelf verkeerd heeft?
Alleen als ze niet aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegen aliens is geweld natuurlijk wel de oplossing.
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef Debsterr het volgende:
Of een barkruk.quote:
Mij werd duidelijk gemaakt dat ik iets helemaal verkeerd had gedaan en dat onze afdeling dat toch moest weten en als we dat niet wisten, dat we dat in een overleg dan maar eens moesten bespreken.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kostte me twee maanden om een zakelijk contact uit te leggen dat ze iets dubbel hadden gefactureerd.
Hmm, goed punt.quote:
Dus je deed het wel verkeerdquote:Op maandag 8 mei 2023 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mij werd duidelijk gemaakt dat ik iets helemaal verkeerd had gedaan en dat onze afdeling dat toch moest weten en als we dat niet wisten, dat we dat in een overleg dan maar eens moesten bespreken.
Nog even nagevraagd bij mijn rechtstreekse collega die mij wist te bevestigen dat het proces iig al een jaar of 20 niet is aangepast en dat ik het dus gewoon goed gedaan heb
Jij geen Stromae, dan niemand Stromae.quote:
Kan geen toeval zijn dat jij daar op afkomt.quote:
Ik voelde me geroepen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan geen toeval zijn dat jij daar op afkomt.
Samzzquote:
En je hebt het gehoordquote:
quote:
welk stukje heeft hij in je oor geduwd? een natte vinger?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een stukje Stromae in mijn oor![]()
.
Hij liet me trillenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welk stukje heeft hij in je oor geduwd? een natte vinger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SHE ANSWERED THE CALLquote:
Zo fijn dat jij dat soort dingen aanvoelt.quote:
Hoe is het?quote:
Maakt jouw leven een stuk makkelijker, me dunkt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo fijn dat jij dat soort dingen aanvoelt.
Goed! Last van chronische vermoeidheid, hopelijk trekt dat weg nu we gesetteld zijn. En ik heb een nieuwe stofzuigerquote:
quote:
Chronische vermoeidheid gaat nooit meer wegquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Last van chronische vermoeidheid, hopelijk trekt dat weg nu we gesetteld zijn. En ik heb een nieuwe stofzuiger.
[..].
Kakquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Chronische vermoeidheid gaat nooit meer weg
Absoluut. Je bent een betrouwbaar rustpunt in mijn turbulente bestaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt jouw leven een stuk makkelijker, me dunkt.
Gesettled zijn? Waren jullie dat dan al niet? Of mis ik wat?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Last van chronische vermoeidheid, hopelijk trekt dat weg nu we gesetteld zijn. En ik heb een nieuwe stofzuiger.
[..].
Haar nieuwe huis waar ze onlangs al over vertelde. Jij lompe, ongeïnteresseerde boer.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gesettled zijn? Waren jullie dat dan al niet? Of mis ik wat?
Dit, DIT, is het moment dat jij - of all people - gaat white knighten?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar nieuwe huis waar ze onlangs al over vertelde. Jij lompe, ongeïnteresseerde boer.
Daar doe ik het voor.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Je bent een betrouwbaar rustpunt in mijn turbulente bestaan.
Jezus, Barbquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gesettled zijn? Waren jullie dat dan al niet? Of mis ik wat?
Alsof ik dat nog nodig heb bij Samzz.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit, DIT, is het moment dat jij - of all people - gaat white knighten?
Ik ben Q niet die dagenlang in de bosjes verstopt loopt te glurenquote:
Welja, eerst op mij afgeven. Dan Q. erbij halen. Een echte vent geeft gewoon toe wanneer hij een misser maakt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben Q niet die dagenlang in de bosjes verstopt loopt te gluren
Son, I am disappointquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben Q niet die dagenlang in de bosjes verstopt loopt te gluren
Is ver weg he?quote:
I knowquote:
Heuj!quote:
Jetzt gehts los.quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 11 mei 2023 05:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedemorgen alweerSteeds dichter bij het weekend
Nog 2 dagen afzienquote:Op donderdag 11 mei 2023 05:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen m'n wekker vanmorgen ging, had ik een "ga weg, het is zaterdag"-gedachte. Dat viel tegen zeg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 05:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik werd 1 uur voor de wekker al wakker. Heb even getwijfeld om op te staan. toch maar niet gedaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen m'n wekker vanmorgen ging, had ik een "ga weg, het is zaterdag"-gedachte. Dat viel tegen zeg.
Oh dat is echt zo kutquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen m'n wekker vanmorgen ging, had ik een "ga weg, het is zaterdag"-gedachte. Dat viel tegen zeg.
Gelukkig werkt werk mee, tot nu toe weinig noodzaak tot diep nadenken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt zo kutVooral als het dan nog niet eens vrijdag is. Beste is op zaterdag denken dat het maandag is
Heb je nog een kopje koffie over?quote:
En toch bijna weekend!quote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Childquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had gesolliciteerd voor een vrijwilligersjob in de buurt dat me erg leuk lijkt
En ze hebben me uitgenodigd voor en gesprek. Zo spannend
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child
Nice, wat voor job is het?
en hoe is het verder? Ben je weer thuis?
Echt? Daarvoor moet je bij de bloemist zijn (tenminste toen ik er als tiener een bijbaantje had, verkochten ze die. In de koelkast bewaren tot nodig). Plastic, sloop nep rozen van de actionquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:41 schreef PicoMMP het volgende:
Random vraag, maar weet iemand in welke fysieke winkel rozenblaadjes worden verkocht?
Ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hey hoe'st met jou?
Bibliothecaris, past perfect bij me
Het begint weer goed te gaan. Officieel mocht ik maandag met ontslag, maar ik ben fysiek erg ziek (geweest) van de veranderingen in medicijnen (spontaan flauwvallen, hele hoge koorts, kotsen, alleen maar kunnen slapen) En dit is de eerste dag dat ik me weer wat beter voel.
Echt of nep maakt niet zoveel uit, echt is wel leuker denk ik. Zal even kijken waar ik een bloemist kan vinden en anders maar even naar de Action.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt? Daarvoor moet je bij de bloemist zijn (tenminste toen ik er als tiener een bijbaantje had, verkochten ze die. In de koelkast bewaren tot nodig). Plastic, sloop nep rozen van de action
Veel plezierquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Echt of nep maakt niet zoveel uit, echt is wel leuker denk ik. Zal even kijken waar ik een bloemist kan vinden en anders maar even naar de Action.
Bedankt namens deze last minute romanticus
Klagen mag altijd, maar als het niet nodig is, is het wel heel erg mooiquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen
Wanneer is je gesprek?
Dat klinkt niet heel goed.
Dus nu blijf je nog wat langer "onder toezicht?"
Graag gedaan! En succesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Echt of nep maakt niet zoveel uit, echt is wel leuker denk ik. Zal even kijken waar ik een bloemist kan vinden en anders maar even naar de Action.
Bedankt namens deze last minute romanticus
Ach, ik kan altijd wel klagen, maar sommige dingen veranderen toch niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klagen mag altijd, maar als het niet nodig is, is het wel heel erg mooi
Ik heb ze net opties gemaild met wanneer ik kanDus dat weet ik nog niet.
Nee, ik mag morgen naar huis. Vandaag de laatste ECG, laatste keer bloedprikken. En als dat allemaal goed is, dan mag ik naar huis.
Dat is waarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, ik kan altijd wel klagen, maar sommige dingen veranderen toch niet.
Fijn. Hoe lang ben je nu daar geweest?
pff, ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is waar
Dit is de zesde week
Ik ook niet, zeker omdat ze (toen ze me opnamen) zeiden dat het maximaal een week zou zijn. Alleen toen was het ineens verlengd. Als morgen alles goed (genoeg) is, fysiek (mentaal gaat het goed), mag ik gaan.quote:
Goede reisquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker omdat ze (toen ze me opnamen) zeiden dat het maximaal een week zou zijn. Alleen toen was het ineens verlengd. Als morgen alles goed (genoeg) is, fysiek (mentaal gaat het goed), mag ik gaan.
Ik heb vandaag exact hetzelfde meegemaaktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:49 schreef DrMarten het volgende:
Iemand heeft de stoel op mijn vaste flexplek compleet anders ingesteld
Zo irritant is dat. Ben je weer een halve dag bezig om alles weer goed in te stellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:49 schreef DrMarten het volgende:
Schop ze!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:49 schreef DrMarten het volgende:
Er lag geen briefje, dus ik weet niet wie het gedaan heeftquote:
Iedereen schoppen dan!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er lag geen briefje, dus ik weet niet wie het gedaan heeft
Maar anders was het wel schopwaardig inderdaad.
1 dag in de week naar kantoor Rotterdam, en waar ik met mijn collega zit komt zelden iemandquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:52 schreef rival het volgende:
Maar ik heb gewoon een vaste werkplek. Waar andere mensen zitten als ik thuiswerk
Vaste flexplek.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:49 schreef DrMarten het volgende:
Volgende keer een plasje eroverheen doen om je territorium af te bakenen!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:49 schreef DrMarten het volgende:
Hier stond iets over tieten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:28 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Volgende keer een plasje eroverheen doen om je territorium af te bakenen!
Enjoy!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben weer thuis
Was helemaal gezond (somatisch) dus veilig om me weer los te laten
Nu even wachten op de apotheek. Dan de tassen uitpakken en lekker chillen
Nicequote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben weer thuis
Faxiequote:
quote:
Thanks!quote:
Vastlijmen!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:19 schreef Tegan het volgende:
Ik ben altijd van slag als de schoonmaker(s) mijn perfect gesorteerde en uitgestalde post-it's, pennen en laptop-docking omduwen. Iedere keer weer.
Zelf schoonmaken!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vastlijmen!
Onder stroom zetten!
Groot loei alarm bij aanraak laten afgaan!
Jij neurootquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:19 schreef Tegan het volgende:
Ik ben altijd van slag als de schoonmaker(s) mijn perfect gesorteerde en uitgestalde post-it's, pennen en laptop-docking omduwen. Iedere keer weer.
De poetsvrouw hier doet alleen de vloer. Verder niksquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen invloed op hoe en wanneer er wordt schoongemaakt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben weer thuis
Ohja, voor thuis geldt dit ook welquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De poetsvrouw hier doet alleen de vloer. Verder niks
Thuis moet ik het zelf doenquote:
Ik bedoelde dit over mezelf thuisquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen invloed op hoe en wanneer er wordt schoongemaakt.
Goed, bijna weekendquote:
Chillen. Heel veel dutjes. Zaterdag terrasje. Huilen dat het weer zondag is. Op die volgordequote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed, bijna weekend
En bij jou? Plannen voor het lange weekend?
Eten, drinken, slapen, fietsen, geld uitgeven. In willekeurige volgorde en dat meerdere keren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Chillen. Zaterdag terrasje. Heel veel dutjes. Huilen dat het weer zondag is. Op die volgorde.
Jij?
Klinkt ook goedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eten, drinken, slapen, fietsen, geld uitgeven. In willekeurige volgorde en dat meerdere keren.
Welke terrasje?
Ik ben niet zo bekend met de terrassen in Brabant.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt ook goed.
En dat is nog nader te bepalen. Tips in Brabant ?
Ik kom ook nooit buitenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de terrassen in Brabant.
Met wie ga je?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit buiten.
Met een vriend.
Maar je hebt wel vrienden schijnbaar:oquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit buiten.
Met een vriend.
Ik ben met jou bevriendquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel vrienden schijnbaar:o
Dus we gaan samen op het terras zitten?quote:
We hebben blijkbaar heel Brabant nog om samen te ontdekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus we gaan samen op het terras zitten?
We're going on an adventurequote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
We hebben blijkbaar heel Brabant nog om samen te ontdekken.
4 dagen lang zelfsquote:
Oe, als dat geen..........quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit buiten.
Met een vriend.
Maar daarna 4 dagen lang vrijmiboquote:
lange weekend voelt wel een beetje als mini vakantiequote:Op woensdag 17 mei 2023 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier geen (lang) weekendvandaag, morgen en overmorgen werken en de nacht van zaterdag op zondag. Dan maandag ook weer werken maar dan wel
vakantie
Maar Niet als 3,5 week vakantie 😎quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lange weekend voelt wel een beetje als mini vakantie
opschepperquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar Niet als 3,5 week vakantie 😎
3 dagen Londenquote:
Zwitserland op bezoek bij @kwiwiquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
3 dagen Londen
Weekje bootje varen in Friesland/Overijssel
Weekje Zwitserland met op de terugreis nog twee dagen naar Europapark
je hebt nog even, MeMo gaat eerst nog even varenquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit * kwiwi gaat snel het huis schoonmaken
En naar Londenquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nog even, MeMo gaat eerst nog even varen
Nog meer tijd om te poetsen.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben al blij als ik m'n eigen schoon weet te houden
Nicequote:Op donderdag 18 mei 2023 00:46 schreef DrMarten het volgende:
Net een gevalletje Fuck it gedaan.
Kaartje voor Depeche Mode voor morgen gekocht
Gaaf. Setlist van afgelopen week was prima.quote:Op donderdag 18 mei 2023 00:46 schreef DrMarten het volgende:
Net een gevalletje Fuck it gedaan.
Kaartje voor Depeche Mode voor morgen gekocht
Eensquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:50 schreef Barbusse het volgende:
Veel te mooi weer om binnen te zitten met werk
Nu zou ik in principe op het terras van een co-working cafe hier vlakbij kunnen werken, maar ik heb vanmiddag een lange meeting met oa manager en CEO. En die gaan het niet waarderen als ze zien dat ik met een wijntje buiten in het zonnetje zitquote:
Wat onbegripvol van ze zegquote:Op donderdag 18 mei 2023 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu zou ik in principe op het terras van een co-working cafe hier vlakbij kunnen werken, maar ik heb vanmiddag een lange meeting met oa manager en CEO. En die gaan het niet waarderen als ze zien dat ik met een wijntje buiten in het zonnetje zit
Ja hequote:
Gelukkig werkt vandaag niemandquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:50 schreef Barbusse het volgende:
Veel te mooi weer om binnen te zitten met werk
Grapjas.quote:
Ik ben de leukste thuisquote:
Das niet zo moeilijk als je alleen woont he.quote:
Sister of Night staat erop. Hopelijk door Martin Gorequote:Op donderdag 18 mei 2023 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaaf. Setlist van afgelopen week was prima.
Je zou toch verwachten dat ze in dat katholieke Portugal ook wel vrij zouden zijn.quote:
Ik werk niet voor een Portugees bedrijf hequote:Op donderdag 18 mei 2023 12:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze in dat katholieke Portugal ook wel vrij zouden zijn.
Put me to the testquote:
Goed gedaan!quote:
Dat was de afsluiter.quote:
Noice!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 01:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was de afsluiter.
Het was geweldig!!
Nu tijd voor een biertje en dan maar eens mijn bed opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |