Het is hier 21 graden, dus normaalquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:16 schreef rival het volgende:
waarom is het zo warm bij jullie? Waarom is dat niet hier?
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:34 schreef rival het volgende:
Zo'n goede serie, en die sterke verhaallijnen. Dat hebben we tegenwoordig niet meer!
Onbegrijpelijk dat ze nooit een Emmy heeft gewonnen voor deze rolquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze nooit een Emmy heeft gewonnen voor deze rol
KAMERVRAGEN WAT IK JE BROMquote:
Pure poezie ditquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:45 schreef AirwiN het volgende:
En deze, gewoon omdat het kan...
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon hier hoor.quote:
Wat is daar te doen?quote:
Ik ben al verbrand vandaagquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:04 schreef Tegan het volgende:
Hier is de zomer dus al begonnen.
De rest van Nederland heeft slechts lente.
Bruhquote:
Toevallig vandaag de hele dag buiten werk. Was blij dat ik een petje had meegenomen, want mn nek voelt al een beetje medium rarequote:Op donderdag 4 mei 2023 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je al lekker vroeg in het jaar voor elkaar
Hallo Pualaquote:
quote:
Precies.quote:
Heel dagje werkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Half dagje werken, daarna naar t bevrijdingsfestival in Wageningen
Lekker. Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Half dagje werken, daarna naar t bevrijdingsfestival in Wageningen
Als ik dat zou willenquote:
Beetje videobellen met Froukje als achtergrond.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen
Alhoewel, nu niet meer, want ik heb nog meetings staan voor vanmiddag.
Ik denk niet dat ze daar vandaag tijd voor heeft.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje videobellen met Froukje als achtergrond.
Komt goed als jij je Teams afspraak op een Bevrijdingsfestival doet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar vandaag tijd voor heeft.
Weinig bevrijdingsdag zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen
Alhoewel, nu niet meer, want ik heb nog meetings staan voor vanmiddag.
Gewoon met zo'n kartonnen achtergrondje rond gaan lopen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed als jij je Teams afspraak op een Bevrijdingsfestival doet.
Precies. Met een beetje creativiteit kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n kartonnen achtergrondje rond gaan lopen.
tja, volgens mijn werkgevers is het nooit een vrije dag.quote:
Zelfde hier hoor, zit gewoon op kantoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, volgens mijn werkgevers is het nooit een vrije dag.
Ach ja, Als het vanmiddag toch gaat regenen zit ik hier beter dan op een plein in Roermond.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor, zit gewoon op kantoor.
Op dit moment voelt het wel een beetje jammer, het binnen zitten. Mooi weertje.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, Als het vanmiddag toch gaat regenen zit ik hier beter dan op een plein in Roermond.
Hier gaan de eerste druppels zo vallen denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op dit moment voelt het wel een beetje jammer, het binnen zitten. Mooi weertje.
Bevrijdingsfestival ben ik wel eens geweest toen ze er hier in de stad nog een deden, maar da's inmiddels ook alweer 10 jaar geleden geloof ik.
Hier ook denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier gaan de eerste druppels zo vallen denk ik.
ik ben er vroeger wel best vaak geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op dit moment voelt het wel een beetje jammer, het binnen zitten. Mooi weertje.
Bevrijdingsfestival ben ik wel eens geweest toen ze er hier in de stad nog een deden, maar da's inmiddels ook alweer 10 jaar geleden geloof ik.
Wet T-shirt?quote:
Hopelijk vanmiddag meer regen danquote:
Daar krijg je gedonder mee, denk ikquote:
Dan ga je thuis in je T-shirt onder de douche staan. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:38 schreef Puala het volgende:
Haha maar deze parteh pooper gaat dus mooi niet in de regen naar een festival
laarzen en poncho aanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha maar deze parteh pooper gaat dus mooi niet in de regen naar een festival
Dan zou ik toch maar even op buienradar kijken voor je naar Wageningen afreist.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:44 schreef Puala het volgende:
Als ik betaald had voor kaartjes, zeker.
Nu? Nee
Weinig wet t-shirt dan hoor.quote:
quote:
Opgewonden en een beetje misselijk tegelijkertijd.quote:
He he.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:31 schreef gianni61 het volgende:
Het weekend is voorbij. Er mag weer gepost worden.
Geweld is geen oplossing.quote:
Starship Troopers is het niet met je eens.quote:
Tegen aliens is geweld natuurlijk wel de oplossing.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Starship Troopers is het niet met je eens.
Bazenfilm.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Starship Troopers is het niet met je eens.
Zekers!quote:
Ook niet als iemand enorm sneerderige mails stuurt waarin ie het zelf verkeerd heeft?quote:
helaas nietquote:Op maandag 8 mei 2023 14:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook niet als iemand enorm sneerderige mails stuurt waarin ie het zelf verkeerd heeft?
JAWELquote:
Works for Doomguy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |