In het Haagse Bos is hij anders amper zichtbaar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij valt zo toch alleen maar meer op, lijkt mij niet handig of verstandig in zijn geval.
Dat is als steun voor zijn leger. Het is namelijk een soort van leger uniform. Hij heeft al gezegd dat als de oorlog over is hij weer gewoon pakken gaat dragen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje, wat is de reden dat Zelensky nog altijd in die typische "leger" groene outfit loopt.
Heeft het nut of is het om een beeld te creëren.
Serieuze vraag.
Zie hem bijna nooit in iets anders namelijk.
Ben ik de enige die het niet vind kunnen dat dit gelekt is?quote:
Aan de ene kant een mooi iets, aan de andere kant te link zo in het openbaar in alle drukte.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:23 schreef Aurelius het volgende:
Gemiste kans als Zelensky niet naast Rutte en de Koning een krans legt op de Dam vanavond.
Of dit is juist gelekt als afleiding.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het niet vind kunnen dat dit gelekt is?
Dan zul je zien dat Poetin als vergelding op die zogenaamde drone-aanval op de Kremlin (wat natuurlijk op de konto van Kiev wordt bijgeschreven) alle spoorwegen naar/uit Polen gaat belonen met een nieuwe bommenregen.
"Zij probeerden onze president af te maken, dus doen we maar een poging terug" volgens het Kremlin-narratief.
Ik vond het grapje over de andere Vladimir wel leukquote:
Lijkt me sterk dat dit klopt maar nee, zou bizar zijn als het gelekt isquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het niet vind kunnen dat dit gelekt is?
Naja, net zo onverstandig, minus de trigger voor een verhoogd internationaal conflict (want ik denk niet dat we gaan toekijken hoe ze straffeloos een staatshoofd ombrengen).quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of dit is juist gelekt als afleiding.
Verklaar je naderquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:28 schreef KNAK het volgende:
![]()
Wat een poppenkastshow
Is die knakker te boeken op m’n bedrijfsuitje?
Dat is waarquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Naja, net zo onverstandig, minus de trigger voor een verhoogd internationaal conflict (want ik denk niet dat we gaan toekijken hoe ze straffeloos een staatshoofd ombrengen).
Want als ze die debiele redenering gaan doorzetten zal het dan niet Zelenskyy treffen, maar onschuldige burgers die aan het spoor richting Polen wonen.
Hoe dan ook niet verstandig om dit überhaupt uit te lekken.
Yep, kost je 10.000 artillerie granaten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:28 schreef KNAK het volgende:
![]()
Wat een poppenkastshow
Is die knakker te boeken op m’n bedrijfsuitje?
Die was wel mooi ja. Hij wachtte wel ff tevergeefs op een reactie uit de zaal.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vond het grapje over de andere Vladimir wel leuk
Ja. Viel mij ook tegen dat hij hem moest uitleggenquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die was wel mooi ja. Hij wachtte wel ff tevergeefs op een reactie uit de zaal.
KNAK - knakkerquote:
Caroline wordt binnenkort gevraagd om in het Kremlin te speechen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:28 schreef oheng het volgende:
Gefeli Caroline van der Plas, je hebt de russische staatsmedia gehaald.
Ik denk oprecht dat ze hier helemaal niet over nagedacht heeft, maar dat ze makkelijk populistisch kon scoren.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:28 schreef oheng het volgende:
Gefeli Caroline van der Plas, je hebt de russische staatsmedia gehaald.
Hopelijk valt het de andere kant op. En zijn er nu wat van de mensen die op haar stemmen die bij de volgende verkiezing denken van misschien moeten we haar niet te groot makenquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ze hier helemaal niet over nagedacht heeft, maar dat ze makkelijk populistisch kon scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |