Zal niet meer zijn als "we blijven steunen, financieel en met materieel en daar komt nooit een einde aan."quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ben benieuwd of NL ook nog een grote belofte gaat doen.
Rond 11u15 meldt NPO1quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:04 schreef over_hedge het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-haag-kijk-live-mee
Gaan zo beginnen
Extra patriot batterij .quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal niet meer zijn als "we blijven steunen, financieel en met materieel en daar komt nooit een einde aan."
Rusland heeft iets meer dan 140 miljoen inwoners en dat is minder dan Frankrijk en Duitsland samen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoeveel jonge mannen zijn er nog in Rusland? Ik denk dat Poetin nog meer dan genoeg middelen heeft. Plus wat krijgers uit andere landen wellicht die warme banden hebben met Rusland (bijvoorbeeld Wit-Rusland). Het idee dat men daar nu al door het leger heen zou zijn geloof ik gewoon echt niet. Dat land heeft bijna 150 miljoen inwoners.
[..]
Onze regering stapelt blunder op fout op miskleun, maar over hun "havik-achtige opstelling" in deze oorlog heb ik niets dan lof.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef capricia het volgende:
Ik weet dat er veel fout gaat in NL en dat we graag zeuren.
Maar hier ben ik gewoon trots op ons land. Dat we Oekraïne zo steunen tegen de Russische barbaren. Dat het ICC hier gevestigd is. Dat Zelensky op bezoek komt.
Ja maar die Russen zitten niet te wachten op een concurrent voor levering aan Europa lijkt me.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In het Oosten zit vooral kolen. En daar moeten we sowieso vanaf volgens velen. Je hebt nog wel enkele gasvelden daar, vooral één recent ontdekt gasveld ligt in het gebied. Maar daar zou men dan over moeten onderhandelen. Bijvoorbeeld dat Oekraïne nog wel het recht heeft de grondstoffen daar te delven. Laten we immers realistisch zijn, om grondstoffen (en helemaal gas) zit Rusland echt niet krap. Die hebben zelf het grootste natuurlijke reserve aan gas in de wereld.
[..]
Precies. Die Fahne hoch, die Reien fest geschlossen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja nogal hallucinant.
Als je dat al vindt slinger het dan niet met een tweet het land in.
Gaan we dan ook wat zeggen over het geweld van de Nederlanders tegenover de nazi's ?quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:18 schreef KNAK het volgende:
Gaat ie ook 2014 tot de inval - de Ukrainse geweldplegingen in het oosten bekritiseren ?
Herkenbaarheid, imago. Gok ik zo.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje, wat is de reden dat Zelensky nog altijd in die typische "leger" groene outfit loopt.
Heeft het nut of is het om een beeld te creëren.
Serieuze vraag.
Zie hem bijna nooit in iets anders namelijk.
Zit veel lekkerder dan een pak toch?quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje, wat is de reden dat Zelensky nog altijd in die typische "leger" groene outfit loopt.
Heeft het nut of is het om een beeld te creëren.
Serieuze vraag.
Zie hem bijna nooit in iets anders namelijk.
Hij valt zo toch alleen maar meer op, lijkt mij niet handig of verstandig in zijn geval.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Herkenbaarheid, imago. Gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |