SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het lukt ik, maar t kan nog alle kanten opquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:01 schreef Mazikeen het volgende:
Mara wie gaat er voor de nummer 1 positie?
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Not mequote:Op donderdag 4 mei 2023 10:01 schreef Mazikeen het volgende:
Mara wie gaat er voor de nummer 1 positie?
Volgende week weer werk en geen tijd![]()
ik niet
also mijn collega's hadden na 20 minuten pas door dat mijn haar geknipt was, 45cm eraf en dan nog niet meteen zien
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Leuk spel om te spelen, als je je verveeld“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
@SwJ wil je de TT even aanpassen bedankt“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Als het mannen zijn snap ik dat welquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik niet
also mijn collega's hadden na 20 minuten pas door dat mijn haar geknipt was, 45cm eraf en dan nog niet meteen zien![]()
![]()
quote:Dan moet je jezelf niet bolkenquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het lukt ik, maar t kan nog alle kanten op![]()
![]()
vind een foutje ook wel zijn charme hebbenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind een foutje ook wel zijn charme hebben
It dus ja hoop mannenquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als het mannen zijn snap ik dat wel
denk dat ik het in regenboog kleuren had kunnen verven en het nog niet meten duidelijk was geweestHey there sunshine lift my heart
Kloptquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
It dus ja hoop mannen
denk dat ik het in regenboog kleuren had kunnen verven en het nog niet meten duidelijk was geweest![]()
![]()
Of als ze een kort rokje/jurkje aan hebben“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Das ook niet meer vanzelfsprekend tegenwoordigquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:13 schreef Emmerdeur het volgende:
Een borst verkleining/vergroting valt eerder op bij mannen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
denk niet dat ze daar iets van zouden zeggen tegen mequote:Op donderdag 4 mei 2023 10:13 schreef Emmerdeur het volgende:
Een borst verkleining/vergroting valt eerder op bij mannenHey there sunshine lift my heart
![]()
Ik ga maar vier dagen wegWordt nog wat als ik drie weken weg ga
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zal een maximizer scoren voor als de volgende rokjesdag er isHey there sunshine lift my heart
Waarom neem je een koelbox mee eigenlijk?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar vier dagen wegWordt nog wat als ik drie weken weg ga
ik heb wel een koelkast in mijn glamping podHey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom neem je een koelbox mee eigenlijk?Ditquote:![]()
Ik heb nu wat vleeswaren bij me voor @qltel, die in Duitsland niet te krijgen zijn, en op de terugweg sla ik een voorraad vlees in bij de Aldi Süd aangezien de prijs daar behoorlijk lager is.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah zo..quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Dit![]()
Ik heb nu wat vleeswaren bij me voor @:qltel, die in Duitsland niet te krijgen zijn, en op de terugweg sla ik een voorraad vlees in bij de Aldi Süd aangezien de prijs daar behoorlijk lager is.
Met twee flinke koelelementen (a4 formaat) blijft dat behoorlijk lang koudquote:
vleesbpolkHey there sunshine lift my heart
gaat altijd goed met mijn berichtjesHey there sunshine lift my heart
denk dat ik zometeen alvast een broodje ga scoren, dan hoef ik om 12 niet in de rij te staanHey there sunshine lift my heart
Ei.
En daarna eens kijken of m'n was droog is zodat ik m'n tas kan vullen en de hort op kan gaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik mag morgen, zit verliefd naar fotos van schotland te kijkenHey there sunshine lift my heart
Zo te horen is m'n droger klaar, even glurenIk heb er één en ik ben er trots op
zon zon zonHey there sunshine lift my heart
Denk dat ik voor één keer de bus pak naar het station
met die hele bepakking?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:59 schreef DJMO het volgende:
Denk dat ik voor één keer de bus pak naar het stationHey there sunshine lift my heart
Jep. Rugzak op m'n rug, links ikea kar en rechts m'n rolkofferquote:
netjesnetjesquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jep. Rugzak op m'n rug, links ikea kar en rechts m'n rolkofferHey there sunshine lift my heart
zet die kachel uit danHey there sunshine lift my heart
lekker zonnetjeHey there sunshine lift my heart
Ja ik ga ervandoor. De ballen
![]()
ik dacht een leuke wandeling gevonden te hebben op een eiland, maar de weg er naartoe ziet er soms zo uit
Dat durf ik niet aan met mijn lage wagenVeel plezier!quote:Hey there sunshine lift my heart
Beter niet doen dan inderdaadquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht een leuke wandeling gevonden te hebben op een eiland, maar de weg er naartoe ziet er soms zo uit
Dat durf ik niet aan met mijn lage wagen
[..]
Veel plezier!
moet vast wel een andere mooie ruine met wandelroute te vinden zijnHey there sunshine lift my heart
Denk het wel, anders strava downloaden is een wandel, fiets etc app met routes“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
heb ik, maar zoek mijn routes vaak met alltrailsHey there sunshine lift my heart
alltrails heeft wat meer opties met routes vinden om te wandelen/fietsen/etc
kan ik tegen zeggen hoeveel km ik zoek en of het een route mag zijn van a naar b of liever een loop, vind het wel handigHey there sunshine lift my heart
Druk drukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het is nog niet warm genoeg voor geen jasjeHey there sunshine lift my heart
Helloik kom even bolken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey bolkerts alles goed hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om een één of andere reden wordt de parkeerplaats voor mijn huis tegenwoordig dagelijks lastig gevallen door meeuwen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gaat? Niet helemaal lekker?quote:
Je hebt wel mooi weer voor je vakantie, ga je nog wat leuks doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gister gedaan, dat betaal ik nuquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat? Niet helemaal lekker?
Je hebt wel mooi weer voor je vakantie, ga je nog wat leuks doen?![]()
![]()
Ligt vast iets eetbaarsquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Om een één of andere reden wordt de parkeerplaats voor mijn huis tegenwoordig dagelijks lastig gevallen door meeuwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A je rugquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijf er dan bij staanquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Om een één of andere reden wordt de parkeerplaats voor mijn huis tegenwoordig dagelijks lastig gevallen door meeuwen
Dan zit er weer iets klem, maar even voorzichtig doen dan weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt goed, ff rustig aan vandaag, druk weekend voor de boegquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit er weer iets klem, maar even voorzichtig doen dan weer![]()
Da mag niequote:Op donderdag 4 mei 2023 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schiet ze liever vanuit mijn balkon met een softgun.
Straks vallen ze nog op mijn autoquote:
Hoef ze alleen maar weg te jagen, niet neer te knallen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Owquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks vallen ze nog op mijn auto
Hoef ze alleen maar weg te jagen, niet neer te knallen![]()
![]()
hmmm broodjeHey there sunshine lift my heart
broodje mario hierHey there sunshine lift my heart
het is een ding in utrechtquote:Hey there sunshine lift my heart
italiaanse variant, niet de oostenrijksequote:Hey there sunshine lift my heart
Ben per ongeluk op een site van Kippie terecht gekomen en nu ben ik aan het watertanden
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
grote kippiepan
even theetje pakken nu, broodje wegspoelenHey there sunshine lift my heart
Caroline laat weer eens blijken wat een dom populistisch boerenwijf het is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Plofkipdealerquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Ben per ongeluk op een site van Kippie terecht gekomen en nu ben ik aan het watertandenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat houdt het in?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
italiaanse variant, niet de oostenrijkseUw ADH vitamine Worst
italiaanse bol, Kaas, Salami, Chorizo, Rauwkostquote:Hey there sunshine lift my heart
Als je lid bent van de Nederlandse Airsoft Belangen Vereniging (NABV) en je houdt je aan de regels, is een airsoftwapen toegestaan. Maar ook hiervoor geldt dat het niet in publieke ruimtes gebruikt mag worden. Houd er dus rekening mee dat je niet met je airsoftpistool op de openbare weg mag komen. Dus als je vanuit je tuin de straat op schiet, is dat verboden.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks vallen ze nog op mijn auto
Hoef ze alleen maar weg te jagen, niet neer te knallenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Softgun is dat speelgoedquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je lid bent van de Nederlandse Airsoft Belangen Vereniging (NABV) en je houdt je aan de regels, is een airsoftwapen toegestaan. Maar ook hiervoor geldt dat het niet in publieke ruimtes gebruikt mag worden. Houd er dus rekening mee dat je niet met je airsoftpistool op de openbare weg mag komen. Dus als je vanuit je tuin de straat op schiet, is dat verboden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
die dingen lijken nog verdomde echt ook vaakquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je lid bent van de Nederlandse Airsoft Belangen Vereniging (NABV) en je houdt je aan de regels, is een airsoftwapen toegestaan. Maar ook hiervoor geldt dat het niet in publieke ruimtes gebruikt mag worden. Houd er dus rekening mee dat je niet met je airsoftpistool op de openbare weg mag komen. Dus als je vanuit je tuin de straat op schiet, is dat verboden.Hey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die dingen lijken nog verdomde echt ook vaak
mijn ex deed eraan en ivm uit het zicht houden had hij een geheime la in de kast gebouwd waar ze in ligde
nu issie weg
en heb ik een geheime chocoladela
quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn ex deed eraan en ivm uit het zicht houden had hij een geheime la in de kast gebouwd waar ze in ligde
nu issie weg
en heb ik een geheime chocoladela
Airsoft =/= softgunquote:
Ik heb het over van die dingen die fluwelen pijltjes vuren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Picquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Airsoft =/= softgun
Ik heb het over van die dingen die fluwelen pijltjes vuren.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
leuk dingHey there sunshine lift my heart
Maar softgun klinkt cooler.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar das gewoon zo’n nerf achtig ding100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dts paintball uitje
ik wil roze ballenHey there sunshine lift my heart
Een lade met chocola is ook chocoladequote:Op donderdag 4 mei 2023 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
nu issie weg
en heb ik een geheime chocoladelaUw ADH vitamine Worst
zeg het eensquote:Hey there sunshine lift my heart
wel goed, aftellen tot het weekendHey there sunshine lift my heart
bietenbolk?Hey there sunshine lift my heart
nog 3 uur en 20 minuten
nee dan ga ik naar huis, morgen de bootHey there sunshine lift my heart
tussen liefde aan de linkerkant, en rechts de eeuwigheid, en in ieder land een vaderland, de overkant ben jijHey there sunshine lift my heart
Gewoon halve liters klappen en bijstand trekkenquote:Uw ADH vitamine Worst
eindeloos
donker land
langs de kust
langs de grens
en voorbij de laatste stadHey there sunshine lift my heart
er zijn nog putin fans?Hey there sunshine lift my heart
Ik lees daar niet dus die naam zegt.me.niet zoveelquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grootste Putinfan van dit forum.
2thmxUw ADH vitamine Worst
die zijn ook grof achteruit gegaan in de laatste stemrondequote:Hey there sunshine lift my heart
Die gozer is mijn grootste ergenis van dit forum omdat ie het memes topic van OOR verklootquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik lees daar niet dus die naam zegt.me.niet zoveel
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zo'n zelfde geval als die memes topic op COR dat op een gegeven moment ook vol niet grappige wappiezooi zit?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gozer is mijn grootste ergenis van dit forum omdat ie het memes topic van OOR verklootUw ADH vitamine Worst
Hoe ze loopt, hoe ze lacht
Wat ze ziet heb ik gemaakt
Ik kan het weten
Maar als ze droomt ben ik haar kwijtHey there sunshine lift my heart
Zoiets ja.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n zelfde geval als die memes topic op COR dat op een gegeven moment ook vol niet grappige wappiezooi zit?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
alles is van mijHey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee dan ga ik naar huis, morgen de boot![]()
![]()
yeeeees weer een plekje omhoog
ga je voor de winst deze maand?Hey there sunshine lift my heart
werk is overrated, ik geloof in jeHey there sunshine lift my heart
staat niet op de kaart?quote:Hey there sunshine lift my heart
oeh freaky nieuwe avatarquote:ah the artist formerly known asquote:Hey there sunshine lift my heart
lovely mag van mij ook winnen, maar dan moet iemand nachtdienst FF bolken gaan draaienHey there sunshine lift my heart
ff was er niet eens vannacht, de nachtcrew had verzaaktquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
lovely mag van mij ook winnen, maar dan moet iemand nachtdienst FF bolken gaan draaien![]()
ja maar in de nacht slaap ikquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
lovely mag van mij ook winnen, maar dan moet iemand nachtdienst FF bolken gaan draaien![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-05-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 428 / +132 / +0 / 476 / 650
2. Lovely / 404 / +135 / +62 / 337 / 537
3. Emmerdeur / 386 / +52 / +229 / 354 / 462
4. mario390 / 228 / +51 / +84 / 194 / 296
5. loveislikeakiss / 182 / +18 / +64 / 225 / 326
6. drakin / 172 / +66 / +15 / 439 / 511
7. Mickytjuh / 131 / +60 / +0 / 248 / 303
8. devzero / 111 / +8 / +0 / 132 / 173
9. Mazikeen / 110 / +33 / +11 / 172 / 228
10. gebrokenglas / 98 / +17 / +10 / 133 / 179
11. DJMO / 96 / +41 / +27 / 97 / 161
12. greysbones / 81 / +41 / +14 / 187 / 224
13. Fogel / 69 / +26 / +0 / 138 / 199
14. hemarookworst / 68 / +9 / +10 / 188 / 242
15. Dr.Mikey / 62 / +35 / +2 / 105 / 146
16. maily / 49 / +8 / +8 / 96 / 129
17. ieniminimuis / 49 / +6 / +0 / 102 / 117
18. Zucht. / 43 / +40 / +3 / 68 / 83
19. Nattekat / 42 / +0 / +18 / 96 / 133
20. Dotteke / 37 / +12 / +4 / 74 / 102SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
volgens mij slaapt die ook niet in de nachtHey there sunshine lift my heart
Ik slaap altijd van 0:00 tot 07:10 uur.
Zelfs toen ik van de week in de nacht moest plassen, was het druk![]()
![]()
De eerste puntjes van de maand.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Afblijven, die zijn voor mij!That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
hard werken voor je punten hierquote:Hey there sunshine lift my heart
moet ook werken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:03 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik moet zo weg kun je ff harken
Over 25 minuten pas![]()
nou nou nou kinders ik ga ook een kleine meeting in en kom terug in deze stormHey there sunshine lift my heart
plaspauzeHey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou nou nou kinders ik ga ook een kleine meeting in en kom terug in deze storm![]()
![]()
het was meer dan plassen, poepen op de baas zijn tijd
Middag heer worstquote:Op donderdag 4 mei 2023 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah nog meer aanhangers van mijn religie![]()
![]()
hij zegt soms wel goede dingenquote:Hey there sunshine lift my heart
Met nadruk op…quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij zegt soms wel goede dingen![]()
thuis is de wc net schoonHey there sunshine lift my heart
Ik zit in de trein naar Emmerich.Ik heb er één en ik ben er trots op
vrouwen wc op een it afdeling is altijd goed vertoeven hoorquote:Hey there sunshine lift my heart
Ben geen vrouwquote:Op donderdag 4 mei 2023 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vrouwen wc op een it afdeling is altijd goed vertoeven hoor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: