SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het lukt ik, maar t kan nog alle kanten opquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:01 schreef Mazikeen het volgende:
Mara wie gaat er voor de nummer 1 positie?
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Not mequote:Op donderdag 4 mei 2023 10:01 schreef Mazikeen het volgende:
Mara wie gaat er voor de nummer 1 positie?
Volgende week weer werk en geen tijd![]()
ik niet
also mijn collega's hadden na 20 minuten pas door dat mijn haar geknipt was, 45cm eraf en dan nog niet meteen zien
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Leuk spel om te spelen, als je je verveeld“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
@SwJ wil je de TT even aanpassen bedankt“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Als het mannen zijn snap ik dat welquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik niet
also mijn collega's hadden na 20 minuten pas door dat mijn haar geknipt was, 45cm eraf en dan nog niet meteen zien![]()
![]()
quote:Dan moet je jezelf niet bolkenquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het lukt ik, maar t kan nog alle kanten op![]()
![]()
vind een foutje ook wel zijn charme hebbenquote:
Hey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind een foutje ook wel zijn charme hebben
It dus ja hoop mannenquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als het mannen zijn snap ik dat wel
denk dat ik het in regenboog kleuren had kunnen verven en het nog niet meten duidelijk was geweestHey there sunshine lift my heart
Kloptquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
It dus ja hoop mannen
denk dat ik het in regenboog kleuren had kunnen verven en het nog niet meten duidelijk was geweest![]()
![]()
Of als ze een kort rokje/jurkje aan hebben“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Das ook niet meer vanzelfsprekend tegenwoordigquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:13 schreef Emmerdeur het volgende:
Een borst verkleining/vergroting valt eerder op bij mannen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
denk niet dat ze daar iets van zouden zeggen tegen mequote:Op donderdag 4 mei 2023 10:13 schreef Emmerdeur het volgende:
Een borst verkleining/vergroting valt eerder op bij mannenHey there sunshine lift my heart
![]()
Ik ga maar vier dagen wegWordt nog wat als ik drie weken weg ga
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zal een maximizer scoren voor als de volgende rokjesdag er isHey there sunshine lift my heart
Waarom neem je een koelbox mee eigenlijk?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar vier dagen wegWordt nog wat als ik drie weken weg ga
ik heb wel een koelkast in mijn glamping podHey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom neem je een koelbox mee eigenlijk?Ditquote:![]()
Ik heb nu wat vleeswaren bij me voor @qltel, die in Duitsland niet te krijgen zijn, en op de terugweg sla ik een voorraad vlees in bij de Aldi Süd aangezien de prijs daar behoorlijk lager is.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah zo..quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Dit![]()
Ik heb nu wat vleeswaren bij me voor @:qltel, die in Duitsland niet te krijgen zijn, en op de terugweg sla ik een voorraad vlees in bij de Aldi Süd aangezien de prijs daar behoorlijk lager is.
Met twee flinke koelelementen (a4 formaat) blijft dat behoorlijk lang koudquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
vleesbpolkHey there sunshine lift my heart
gaat altijd goed met mijn berichtjesHey there sunshine lift my heart
denk dat ik zometeen alvast een broodje ga scoren, dan hoef ik om 12 niet in de rij te staanHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: