Ja, al die Kenianen gaan hier de zorg wel redden ja. Dat is in hun eigen land ook zo'n succes.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gaan we hier ook krijgen en dat wil je vast ook wel.omdat het alternatief betekent dat de economie en onder andere de zorg volledig in elkaar klapt
Soort?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:58 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is nergens voor nodig om persoonlijk te worden, alhoewel dat moeilijk is voor jouw soort.
Er staat 'onder andere' clown (met alle respect)quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, al die Kenianen gaan hier de zorg wel redden ja. Dat is in hun eigen land ook zo'n succes.
Het probleem is veel groter dan asielzoekers. Steeds meer Amerikanen en Britten vluchten hierheen, massa's Indiërs en Afrikanen met een diploma. Al dan niet met belastingkorting voor buitenlanders (ongelooflijk maar waar), hier van voorzieningen gebruik makend en interend op de sociale cohesie geld aan het verdienen voor eveneens buitenlandse aandeelhouders. En dan hebben we ook nog de studenten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Syriers spreken amper Engels. Behalve die ene die het journaal haalt.
Dat soort mensen vinden o.a. dat:quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:48 schreef Kolonel.Schenkstroop het volgende:
Te veel mensen stemmen nog op politieke partijen die deze massale volksverplaatsing geen strobreed in de weg lijken te zitten. Ik vraag mij oprecht af wat ze bezielt. Dat ze deze gekte door gaan drukken daar ga ik vanuit. Maar om welke beweegredenen dan.
Behalve die 250.000 Kenianen, zijn ze ook bezig met rekruteren in Tunesië, Marokko Egypte en Nigeria.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:03 schreef SOG het volgende:
[..]
Wat is dat voor een screenie?? Ziet er echt nep uit.
Edit: is nog echt ook. Wat een schijtland is dat duitsland ook![]()
De soort die het nodig vindt om persoonlijk te worden als iemand iets zegt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja?
Welk soort dan?
Nu weet ik nog niet waar ik ze moet zoeken....
vroeger gaf de VVD zulke landen begrotingssteunquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:48 schreef Kolonel.Schenkstroop het volgende:
Te veel mensen stemmen nog op politieke partijen die deze massale volksverplaatsing geen strobreed in de weg lijken te zitten. Ik vraag mij oprecht af wat ze bezielt. Dat ze deze gekte door gaan drukken daar ga ik vanuit. Maar om welke beweegredenen dan.
Is ook een persoonlijke vraag die ik stelde, dus logisch dat je dat zo ervaart...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:21 schreef torentje het volgende:
[..]
De soort die het nodig vindt om persoonlijk te worden als iemand iets zegt.
Leuk vooruitzicht voor de Duitsers haha.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:38 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
In Duitsland het zelfde verhaal.
Ze worden jaarlijks overspoeld met asielzoekers uit het Midden Oosten, miljoenen zijn er ondertussen binnen gekomen tussen 2014 en 2023 ...
En alsof dat niet genoeg is, haalt Duitsland ook nog eens 250.000 Kenianen op om als gastarbeider te werken, dat kan alleen maar goed gaan natuurlijk![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Uiteindelijk krijg je een mix van Arabieren , Afrikanen en een sterk vergrijste Duits / Nederlandse bevolking.
Al is het in Frankrijk en Spanje ook gewoon aan de gang..
Het is logisch. Kenia is het eerste land maar Duitsland is met meer landen bezig (ik weet niet zeker welke landen en ik ben te lui om het nu op te zoeken), wij (Nederland) volgens mij officieel nog niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:20 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Echter vraag ik mij af waarom het altijd mensen moeten zijn uit Afrikaanse landen.
Dat klopt, ik zie echter op de website van Frontex dat er nauwelijks Kenianen illegaal de Europese Unie bereiken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is logisch. Kenia is het eerste land maar Duitsland is met meer landen bezig (ik weet niet zeker welke landen en ik ben te lui om het nu op te zoeken), wij (Nederland) volgens mij officieel nog niet.
Het is onderdeel van een deal. Kenianen krijgen de mogelijkheid om op een legale manier Europa te bereiken (om hier te werken) en hierdoor droogt de manier die we niet willen (asiel aanvragen) grotendeels op. De Keniaanse overheid moet meewerken met het terugnemen van de door ons ongewenste onderdanen. Dus voor iedereen een win-win (behalve voor een groepje Europese burgers)
quote:
Dit is gewoon betuttelracisme van de poster. Benieuwd overigens of je zo je brood kunt verdienen. Als vijfde schaker van Deventer.quote:Vorige week werd hij 5e bij de Deventer schaakkampioenschappen.
Als asielzoekers goede dingen doen dan worden ze ineens wel op hun gedrag en prestaties beoordeelt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon betuttelracisme van de poster. Benieuwd overigens of je zo je brood kunt verdienen. Als vijfde schaker van Deventer.
Hij kan beter op zijn medebewoners letten en die aanspreken op hun irritant gedrag richting andersdenkenden.quote:
Afrika kan die last niet aan, dus moet volgens de VN Nederland dat maar kunnen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:36 schreef nixxx het volgende:
https://www.nu.nl/asielcr(...)dan-het-nu-doet.html
Maar de VN vindt dat we wel meer kunnen doen..![]()
zout een end op mens
Dit benadrukt eens te meer waar het probleem ook grotendeels ligt. De enorme druk die van buiten Nederland. Dit soort mensen leven echt in een fantasiewereld. 'Nederland vangt maar "piepkleine aantallen" vluchtelingen op'quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:36 schreef nixxx het volgende:
https://www.nu.nl/asielcr(...)dan-het-nu-doet.html
Maar de VN vindt dat we wel meer kunnen doen..![]()
zout een end op mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |