Een analfabeet gezin met 8 kinderen, echt iets waar de Nederlandse maatschappij wat aan gaat hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Er was de afgelopen dagen een Afghaans analfabetisch gezin met acht kids in het nieuws. Vonden op foto hun nieuwe huis tof, woonplaats Sint Annaland wat minder blijkbaar.
Smoes was hazelip welke in ziekenhuis in Bergen op zoom behandeld had kunnen worden.
Een maal ander maal… verhuurd aan een ander gezin.
Ja past makkelijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:51 schreef bereboot3 het volgende:
Prima toch? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Zo veel levendigheid op straat, dat kan nooit Nederland zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:47 schreef Fietsenrek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze week in raad de stad. Welke stad in Nederland is dit?
Een foto van een medina van een stad of dorp in het zuiden van Marokko.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:47 schreef Fietsenrek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze week in raad de stad. Welke stad in Nederland is dit?
Wat zeg ik nou? Ik zeg dat we er ons probleem niet van moeten maken en dan kom jij met het tegenargument van het meedenken met de indringers. Hun probleem.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mar denk jij nu echt dat men weer terug gaat, die mensen hebben 1500 euro betaald, dat door hun familie aan hen is geleend , dat geld moet terug met rente
Nee hoor. Ze vluchten puur voor het gure arbeidsklimaat waarin ze moeten werken voor brood op de plank. Vaak hard ook voor weinig brood want ze hebben daar veel meer kindertjes gefokt dan waar werk voor is. Hun leven is weinig tot niks waard voor hun familie, hun samenleving, hun religie, hun mensensmokkelaars, maar zodra ze over de Nederlandse grens zijn moeten wij er een half miljoen per leven voor uittrekken zodat ze hier de buurten, scholen, ziekenhuizen en parken oprettiger kunnen maken.quote:Het asielzoekers probleem is ook een klimaat probleem en dat gaat nog veel en veel groter worden
ik bedoel , Ze gaan niet terugquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou? Ik zeg dat we er ons probleem niet van moeten maken en dan kom jij met het tegenargument van het meedenken met de indringers. Hun probleem.
[..]
Nee hoor. Ze vluchten puur voor het gure arbeidsklimaat waarin ze moeten werken voor brood op de plank. Vaak hard ook voor weinig brood want ze hebben daar veel meer kindertjes gefokt dan waar werk voor is. Hun leven is weinig tot niks waard voor hun familie, hun samenleving, hun religie, hun mensensmokkelaars, maar zodra ze over de Nederlandse grens zijn moeten wij er een half miljoen per leven voor uittrekken zodat ze hier de buurten, scholen, ziekenhuizen en parken oprettiger kunnen maken.
Hoe enthousiast Kaag ook geld over de grens smijt, de Nederlandse overheid is er voor het Nederlandse volk en niet de wereldregering.
Incorrect. Dit is Leiden in 2056.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een foto van een medina van een stad of dorp in het zuiden van Marokko.
Volstrekt irrelevant in dit topic.
Mooi, dan ben ik er toch niet meer. En dat gl en d66 ouders dit als toekomst voor hun kroost willen is ook niet mijn probleem.quote:
Marseille word grotendeels bevolkt door inwoners uit Algerije en de Comoren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een foto van een medina van een stad of dorp in het zuiden van Marokko.
Volstrekt irrelevant in dit topic.
Ziet er uit als een latinoquote:Op maandag 8 mei 2023 17:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit lijkt me opzet. Zelfs als je de macht over het stuur verliest dan kan je nog altijd je voet van het gaspedaal halen en op de rem trappen.
[ twitter ]
Dan hebben de Fransen niks te klagen. Algerije als land was namelijk compleet bezet door de Fransen. Om nog maar te zwijgen over de enorme Franse moordpartijen.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:33 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Marseille word grotendeels bevolkt door inwoners uit Algerije en de Comoren.
Behalve het noorden van Marseille, is ook het centrum van de stad grotendeels een plek waar immigranten uit bovengenoemde landen wonen.
Om de Franse inwoners te pesten noemen Algerijnen het 'de 3'e stad van Algerije' .
Birmingham UK, Marseille en Brussel zijn de eerste steden die een blanke minderheid krijgen.
Ook kleinere steden als Blackburn (pakistanen) en Béziers (Maghreb inwoners) zullen een meerderheid krijgen aan minderheden.
Dit betreft inderdaad een walgelijke aanslag. Maar wat heeft dat te maken met de toestroom van migranten in Europa?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit lijkt me opzet. Zelfs als je de macht over het stuur verliest dan kan je nog altijd je voet van het gaspedaal halen en op de rem trappen.
[ twitter ]
https://allecijfers.nl/gemeente/amsterdam/quote:Op maandag 8 mei 2023 17:33 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Marseille word grotendeels bevolkt door inwoners uit Algerije en de Comoren.
Behalve het noorden van Marseille, is ook het centrum van de stad grotendeels een plek waar immigranten uit bovengenoemde landen wonen.
Om de Franse inwoners te pesten noemen Algerijnen het 'de 3'e stad van Algerije' .
Birmingham UK, Marseille en Brussel zijn de eerste steden die een blanke minderheid krijgen.
Ook kleinere steden als Blackburn (pakistanen) en Béziers (Maghreb inwoners) zullen een meerderheid krijgen aan minderheden.
Rotterdam idemquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:54 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
https://allecijfers.nl/gemeente/amsterdam/
Amsterdam is ook aardig op weg. Scroll maar even naar de cijfers percentage autochtonen en immigranten.
Den Haag ook idem, daar zitten we op 43,1 % aan autochtonen, wat met 1 procentpunt per jaar daalt, mede omdat het voornamelijk de oude generatie is die nog Nederlands is daar, en die langzaamaan nu overlijden de komende jaren.quote:
Ik werk daar en als ik door de stad loop hoor je bijna geen Nederlands meer (onderling) gesproken worden. Is wel opvallend.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:22 schreef BMW1993 het volgende:
Ook in steden als Almere gaat het snel nu..
Tja, wel oud nieuws maar toch..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:54 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
https://allecijfers.nl/gemeente/amsterdam/
Amsterdam is ook aardig op weg. Scroll maar even naar de cijfers percentage autochtonen en immigranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |