De beelden van gruwelijk vermoorde burgers laat men niet zien op tv nee. Sommige mensen hier vinden het belangrijker dat Zelensky wat komt zeggen op 4 mei, oh jee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:22 schreef Starhopper het volgende:
Dit nooit meer zeggen we over de WOII. Ondertussen in Oekraïne:
[ twitter ]
Ook hoop koude drukte, de Tweede Kamer heeft nu meireces.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:23 schreef Ronald het volgende:
[..]
Tja je kunt doen alsof alle BBB stemmers domme debielen zijn, maar daarvoor waren er toch echt te veel BBB stemmers.
Maar goed, dit zullen veel stemmers ook niet waarderen. Wat dat betreft begint Caroline ook de achilleshiel van BBB te worden, met haar solistische getwitter.
Stukje onderbuik jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:29 schreef skysherrif het volgende:
Karolein kent haar achterban, zoveel is duidelijk.
putin kan een nuke in zijne reet stekenquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:24 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen eindelijk nukes jongens, hebben we er zin in?
Ik ga voor de eerste optie. Er zijn wel vaker buitenlandse gasten geweest. Dus waarom Zelensky niet?quote:
Dat zou ook het slimste zijn ivm zijn veiligheid.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is al zo’n beetje bevestigd dat ie er niet zal zijn.
Toeval bestaat nietquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:35 schreef TLC het volgende:
Ik denk ook dat 4 mei gewoon berust op puur toeval, maar dat ze die kans niet onbenut laten om Zelensky dan ook maar op de Dam aanwezig te zullen laten zijn
Oh? Alleen een bevestiging dat hij niet gaat spreken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Is al zo’n beetje bevestigd dat ie er niet zal zijn.
Ik heb gekozen dat hij zelfs een paar woorden gaat spreken. Dat is zijn kracht en zijn gave. Ik denk dat hij dat gaat doen. En dan heeft hij vast nog genoeg over voor een speech elders.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:33 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga voor de eerste optie. Er zijn wel vaker buitenlandse gasten geweest. Dus waarom Zelensky niet?
Op Twitter zie je veel debielen inderdaad, doorgaans stemmen die fvd.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er zijn ook te veel domme debielen. Onder haar tweet zie je al een verzameling.
Dat laatste is volgens het nos journaal niet het geval.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:35 schreef TLC het volgende:
Ik denk ook dat 4 mei gewoon berust op puur toeval, maar dat ze die kans niet onbenut laten om Zelensky dan ook maar op de Dam aanwezig te zullen laten zijn
Ik hoop dat hij op de Dam isquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:41 schreef trein2000 het volgende:
Of sturen ze hem naar de Waalsdorpervlakte? Nou ja we gaan het zien.
De baas van de politie heeft al met zoveel woorden laten weten dat dat niet gaat gebeuren.quote:
De helft van de mensen die je tegenkomt heeft een iq van onder de 100.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:23 schreef Ronald het volgende:
[..]
Tja je kunt doen alsof alle BBB stemmers domme debielen zijn, maar daarvoor waren er toch echt te veel BBB stemmers.
Maar goed, dit zullen veel stemmers ook niet waarderen. Wat dat betreft begint Caroline ook de achilleshiel van BBB te worden, met haar solistische getwitter.
We maken het mee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oh? Alleen een bevestiging dat hij niet gaat spreken.
En als hij er wel is. Waarom zouden ze dat nu al bekend maken? Dat zal wel geheim blijven tot hij daar plaatsneemt.
2 kilometer dat smalle paadje aflopen, dat zal m goeddoen. Ik denk dat dat niet realistisch is, infrastructuur kan dat niet aan. Kan me wel voorstellen dat hij bij het monument voor het Vredespaleis een krans legt ofzo, eventueel al eerder dan acht uur s avonds.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of sturen ze hem naar de Waalsdorpervlakte? Nou ja we gaan het zien.
Duizenden mensen in de rechtstreekse omgeving die onmogelijk allemaal gefouilleerd kunnen worden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste optie. Er zijn wel vaker buitenlandse gasten geweest. Dus waarom Zelensky niet?
Dat is toch logisch. Van prinses Amalia zeggen ze toch ook niet dat ze morgen even naar de Bijenkorf gaat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:45 schreef DrMarten het volgende:
De baas van de politie heeft al met zoveel woorden laten weten dat dat niet gaat gebeuren.
Dit ja. Over met Willem meelopen kun je nog twijfelen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De baas van de politie heeft al met zoveel woorden laten weten dat dat niet gaat gebeuren.
Denk je dat de mensen op het plein in Kherson, 2 dagen na de bevrijding, allemaal gefouilleerd zijn?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duizenden mensen in de rechtstreekse omgeving die onmogelijk allemaal gefouilleerd kunnen worden.
Dat risico gaan ze echt niet nemen.
En ik weet zeker dat hij morgen op de Dam weer zijn groene gevechtstenue aanheeftquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:53 schreef Starhopper het volgende:
Denk je dat de mensen op het plein in Kherson, 2 dagen na de bevrijding, allemaal gefouilleerd zijn?
De Dam is morgen de veiligste plek in Nederland. Veel veiliger dan zijn bezoeken aan Kherson en het front.
Ja. Willem is pro boer. Dus misschien is hij het wel met Kerolain eens en weigert hij ook.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dit ja. Over met Willem meelopen kun je nog twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |