abonnement Unibet Coolblue
pi_208998843
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:38 schreef Cee het volgende:

[..]
De swedification van het ESF zet gestaag door. ;(
Volgend jaar autotune erbij, doorstemmen tijdens de aankondiging van de jurystemmen en de VS als nieuwe deelnemer ;(
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208998848
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Gewoon over gaan op een gameshow concept, als ze niet door zijn opent een luikje en vallen ze in het water, vervolgens neemt een wild water stroom hun mee naar de lokale Mersey rivier.
Gewoon allemaal op zo’n lepel boven een bak tomatensoep als bij de Honeymoonquiz :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208998931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:37 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Daar moeten ze maar even doorheen bijten. De repetities moeten achter gesloten deuren, want stel je voor dat een 15-jarig paarsharig Iers meisje op Twitter roept dat ze de Armeense act stom vindt, maar voor miljoenen kijkers voor schut staan is geen probleem :')
Nu je het zegt _O- kan toch niet.

Dat moment met de eigen delegatie ben je nu ook kwijt omdat ze daar alleen op het podium staan. :') |:(
  ESF Reporter donderdag 4 mei 2023 @ 10:03:52 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_208998958
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:02 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nu je het zegt _O- kan toch niet.

Dat moment met de eigen delegatie ben je nu ook kwijt omdat ze daar alleen op het podium staan. :') |:(
Theodor van 18.
Victor van 16.

Echt schandalig.
pi_208998974
Ik wilde net zeggen, helemaal als je daar helemaal alleen moet staan…

Ik hoop het toch echt niet. Wat is er mis met de huidige manier?
pi_208998985
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2023 08:57 schreef Dave het volgende:

[..]
We zijn het al een beetje gewend he?
John Lundvik schijnt er 's nachts nog wel es gillend wakker van te worden.
Ze mogen idd wel een goede pokerface op zetten of je wordt een grote meme zoals John.
pi_208998994
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:30 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Maakt het iets uit dat de andere landen in 2de semi morgen pas kunnen repeteren? Vind het een beetje gek dat de Big 5 eerst naar voren wordt geschoven.
Maakt toch niet uit? Semi 2 repeteert dan pas volgende week woensdag weer. Zaterdag nog tweede rehearsals voor big 5+Oekraïne en dan moet de helft daarvan maandag weer.
pi_208999161
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wilde net zeggen, helemaal als je daar helemaal alleen moet staan…

Ik hoop het toch echt niet. Wat is er mis met de huidige manier?
Dat de verliezers nauwelijks in beeld komen. Dat is immers “mooie televisie”, net als dat er altijd gretig wordt ingezoomd op sporters die net een belangrijke wedstrijd hebben verloren. Vanuit de regiekamer driftig zoekend naar een traan of iemand die iets kapot schopt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208999178
Vind het echt zo tegenstrijdig dit. De eerste repetities zijn dus achter gesloten deuren om te voorkomen dat artiesten worden afgerekend op een product wat nog niet af is (al is dit 'slechts' de bubbel van pers en fans), om vervolgens een extra afrekenmoment te creëren in de liveshow (maar nu ook voor de demense thuis) :')
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_208999193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Volgend jaar autotune erbij, doorstemmen tijdens de aankondiging van de jurystemmen en de VS als nieuwe deelnemer ;(
Tussen haakjes, ik zag geruchten over een mogelijke deelname van Nieuw-Zeeland, dat zie ik uiteraard beter zitten.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_208999196
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:06 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ze mogen idd wel een goede pokerface op zetten of je wordt een grote meme zoals John.
Dat kun je nooit echt goed doen natuurlijk. Als je het verlies met een glimlach neemt, is het voor sommigen ook niet goed.

Het punt is ook dat, stel dat Nederland er dinsdag uitvliegt, het moment dat we niet worden gekozen en er wordt ingezoomd op een teleurgestelde Mia en Dion, dat dat voor eeuwig het beeld is dat aan dit ESF en aan deze mensen blijft kleven. Dat wordt dan tot vervelens toe herhaald bij het nieuws, in talkshows en tot het jaaroverzicht aan toe.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208999255
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat kun je nooit echt goed doen natuurlijk. Als je het verlies met een glimlach neemt, is het voor sommigen ook niet goed.

Het punt is ook dat, stel dat Nederland er dinsdag uitvliegt, het moment dat we niet worden gekozen en er wordt ingezoomd op een teleurgestelde Mia en Dion, dat dat voor eeuwig het beeld is dat aan dit ESF en aan deze mensen blijft kleven. Dat wordt dan tot vervelens toe herhaald bij het nieuws, in talkshows en tot het jaaroverzicht aan toe.
Alles om goede tv te maken :r
pi_208999273
Tja, misschien dat ze op de mainstage dan een applausmoment willen creëren voor de verliezers? En dat de qualifiers terug gaan naar de green room? Het voelt allemaal wel erg talentenjacht zo, terwijl Eurovisie altijd iets speciaals was, los van al die “formats” ;(
pi_208999313
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:34 schreef aarontje112 het volgende:
Tja, misschien dat ze op de mainstage dan een applausmoment willen creëren voor de verliezers? En dat de qualifiers terug gaan naar de green room? Het voelt allemaal wel erg talentenjacht zo, terwijl Eurovisie altijd iets speciaals was, los van al die “formats” ;(
Als dat het doel is, is het niet bepaald goed uitgedacht _O-
Ik zag ergens het idee om een recap van alle NQ's te laten zien in de finale. Dat lijkt me dan een respectvollere manier.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:49:13 #65
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_208999370
De ellende begon wat dat betreft al met het bekendmaken van de ontvangen televote per land in de finale. Al die
quote:
[naam land], we're sorry, zero points
waren al behoorlijk awkward, dat gaat niet beter worden zo natuurlijk :')
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 10:50:02 #66
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208999376
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:49 schreef Hamlapjes het volgende:
De ellende begon wat dat betreft al met het bekendmaken van de ontvangen televote per land in de finale. Al die
[..]
waren al behoorlijk awkward, dat gaat niet beter worden zo natuurlijk :')
De televoting op de huidige manier vind ik wel een goede toevoeging, zodat de winnaar pas op het einde bekend is. De uitslag van de finale op de nieuwe wijze vind ik echter heel erg vreemd.
pi_208999437
Weten we maandag bij de dress rehearsal of dit gerucht klopt? Dan oefenen ze toch ook het enveloppenmoment?
pi_208999474
De EBU had het laatst toch over een grote verandering waar ze nog niets over konden zeggen?
pi_208999498
Volgend jaar nog autotune en de shitshow is wel compleet. _O_
pi_208999501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 11:03 schreef NailQueen het volgende:
De EBU had het laatst toch over een grote verandering waar ze nog niets over konden zeggen?
Volgens mij was dat iets met graphics bij de voting in de finale?
pi_208999502
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:59 schreef Rebel- het volgende:
Weten we maandag bij de dress rehearsal of dit gerucht klopt? Dan oefenen ze toch ook het enveloppenmoment?
Ik denk het wel inderdaad.
pi_208999512
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:50 schreef Thrts het volgende:

[..]
De televoting op de huidige manier vind ik wel een goede toevoeging, zodat de winnaar pas op het einde bekend is. De uitslag van de finale op de nieuwe wijze vind ik echter heel erg vreemd.
Ik heb niet de illusie dat ze dat gaan terugdraaien, maar met die fake spanning heb ik ook maar weinig. In zo’n tweestrijd aan het einde als UK-Oekraïne of Italië-Zwitserland kan iedereen die iets met het ESF heeft wel van tevoren aangeven wie de zaak gaat winnen, dus zo’n sensationeel moment is dat nou ook weer niet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 4 mei 2023 @ 11:28:53 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_208999669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:26 schreef Momo het volgende:

[..]
En dan ook snel weer eraf....

[ twitter ]
Dit is gewoon productie taal. Zodat het duidelijk is voor de productie assistenten. Is niet onbeschoft bedoeld.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')