Hier had ik helemaal niet aan gedacht!quote:
oh ik vind jou nog vrij normaal. raar dat je dan het leuk kan hebben met zo'n iemandquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal met m’n pa, maar ook regelmatig met de grote hmf ja
Eigenlijk is het erg respectloos dat dit meesterwerk op een dag als deze niet uitgezonden wordt.quote:
Het bombardement met Jan Smit kan ik ook nergens terugvindenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk is het erg respectloos dat dit meesterwerk op een dag als deze niet uitgezonden wordt.
De laatste keer dat ik Feyenoord was zag ik op centraal station iemand die moker veel op matsoe matsoe leek.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal met m’n pa, maar ook regelmatig met de grote hmf ja
Alleen op donderdag en soms op wedstrijddagenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Feyenoord was zag ik op centraal station iemand die moker veel op matsoe matsoe leek.
Ga jij met de trein naar Rotterdam?
Hihiquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:40 schreef Tjacka het volgende:
wij hebben konijnen die lopen gedeeltelijk vrij rond op het terras
de laatste twee dagen vergeet ik het eten binnen te zetten
nu heb ik een rat gezien
ik ben echt dom soms
Zo heb ik kippen gekregenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee is niet leuk maat
ik wilde die beesten sowieso niet
Misschien biedt dierenvriend @GGMM je een uitweg!quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee is niet leuk maat
daar komen ook ratten op af tochquote:
Die verhongert zijn kat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien biedt dierenvriend @:GGMM je een uitweg!
Geven en nemen makkerquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee is niet leuk maat
dan kan ik ook een andere vriendin zoeken als ik ze weg doe. ik laat Rentokil wel komen binnenkortquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien biedt dierenvriend @:GGMM je een uitweg!
Toch wel echte Barnevelders? Of heb je van die megagrote die superveel eten en bijna geen eieren leggen?quote:
Wij hebben van die voederbakken die alleen open gaan als de kippen er zelf op gaan staan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar komen ook ratten op af toch
wij kunnen nog ze af en toe beetje eten geven en wij wonen naast een sloot dus dan komen ze vaak snel naar het eten toe
Ik vind dat wel meevallenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:45 schreef Tjacka het volgende:
ratten zijn net hmf en Caland in het ajaxtopic
als er maar heel even iets te halen is dan zijn ze er
Rattengif blokken uit Belgie halen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan kan ik ook een andere vriendin zoeken als ik ze weg doe. ik laat Rentokil wel komen binnenkort
ah ja.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:45 schreef Bezsen het volgende:
Voor je het weet heb je een buurtgeit
[..]
Wij hebben van die voederbakken die alleen open gaan als de kippen er zelf op gaan staan.
Dat helpt wel tegen de ratten
Ook alleen al de opmerking: "Ik ben twee minuten stil geweest.quote:
ik ben al sinds zondag gestopt!quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen
Wel veel stevige drinkers daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |