Ik ben geen modquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
dan kun jij altijd contact zoeken met moderators die erop getraind en verplicht zich neutraal jegens forumleden dienen op te stellen
Bedanktquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
En dit is neutraal.
Als jij je jarenlang als debiel zou gedragen zou ik je ook liever kwijt dan rijk zijn. (Gelukkig ben jij geen act)
wij zijn wel vrienden en je denkt wel dat ik een act benquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
En dit is neutraal.
Als jij je jarenlang als debiel zou gedragen zou ik je ook liever kwijt dan rijk zijn. (Gelukkig ben jij geen act)
Nee hoor, ik weet dat jij puur bent.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij zijn wel vrienden en je denkt wel dat ik een act ben
quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik ben in het echt niet zo debiel hoor
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Overdreven. Hopelijk slechts kort zodat we wel samen Miami GP kunnen kijken
Trek jij het oordeel van onze FA's in twijfel?quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Overdreven. Hopelijk slechts kort zodat we wel samen Miami GP kunnen kijken
Ik heb het idee dat moderator Coco je niet serieus neemt.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik ben in het echt niet zo debiel hoor
ik neem hem ook niet serieus. alle goede mods zijn al fa gewordenquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat moderator Coco je niet serieus neemt.
Ik verwacht eigenlijk nog wel een excuus van moderator Coco via een gedicht.
Wat ben je toch allemaal aan het doenquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderators worden geselecteerd op basis van hun vaardigheden in moderatiezaken, dus ze zullen waarschijnlijk deskundige hulp kunnen bieden bij het behandelen van uw zaak.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trek jij het oordeel van onze FA's in twijfel?
Het is @Nova die veel in mij los maakt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat ben je toch allemaal aan het doen
Maar of ze dan ook een goede fa zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neem hem ook niet serieus. alle goede mods zijn al fa geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |