quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Het is niet morgen!quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:37 schreef Haags het volgende:
De 20.00 date van morgen zal ook wel een groot stilte moment bevatten.
Ik stel me voor van wel, maar dat hij daarbij ook dacht: “ik weet niks beters!”quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:39 schreef Hankster het volgende:
“Wat heeft er voor gezorgd dat je hier aan meedeed?”
Zou hij ook na de eerste 3 woorden hebben gedacht “Jezus, wat stel ik deze vraag kut”?
Jaaaaquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:41 schreef Hankster het volgende:
Ik ging even een tweede bord pasta halen. Hoorde ik nou goed dat deze haai dingen vraagt tijdens het mediteren?
Die jongen ziet er wel uit alsof hij van gewonde vogeltjes houdtquote:
Jij laat je toch ook niet kisten?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Je eigen kist uitkiezen, je moet het wel kunnen zeg.
Dit hoor ik op een of andere manier in Jambers stem.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die jongen ziet er wel uit alsof hij van gewonde vogeltjes houdt
Dat was wel een echt droevig verhaal, zo'n jonge dochter ook nog.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Je eigen kist uitkiezen, je moet het wel kunnen zeg.
Overdag een heel normale jongen, maar 's avonds...quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit hoor ik op een of andere manier in Jambers stem.
Ik heb ook mijn twijfelsquote:
Blijkbaar wel jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:53 schreef Hankster het volgende:
Zou Carmen door hebben dat deze jongen niet zo veel met borsten en vaginas heeft?
Ik verstond “afterborrel”.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
De aftergolf. Dat woord kende ik nog niet.
Hoeven we geen tegengas te verwachten van jou?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
ben je niet goed, corrigeren, ben je vader niet.
Ik zal nooit zeggen wat je wel en niet moet doen, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoeven we geen tegengas te verwachten van jou?
Echt? Doet ie wel netjes danquote:
als je in januari in de middellandse zee springt is ook niet warmquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:59 schreef Joop_W het volgende:
“De zee is mijn liefde”.
Ook dat mag in dit warme bad.
Nee, dat is omdat ze hun keuze willen laten afhangen van dat wat de ander zegt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
dat stome vrouwen gaan eerst, zeg gewoon wat je denkt.
"Per ongeluk" je drankje over haar heen gooienquote:
of het is juist bedoeld.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
[..]
Heeft ze niemand in haar omgeving die dan even waarschuwt vraag ik me dan af.
haha, oeps daar gaan de planten in de vaas, he verdorie, hier laat mij maar dippen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
"Per ongeluk" je drankje over haar heen gooien
Beetje preuts misschienquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Op nationale televisie? Ik zal wel ouderwets zijn.
de een gooit al haar eten in de blender an haar date is een moeilijke eter.quote:
Het is gewoon hip tegenwoordigquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje preuts misschien
Maar over het algemeen leer je in je pubertijd wel dat witte shirts kunnen doorschijnen en vanaf dan hou je er rekening mee
Ja leek het wel opquote:
Ze aten waarschijnlijk niks, althans, dat hebben ze niet laten zien geloof ik.quote:
blender midden op tafel is ook zo gek.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze aten waarschijnlijk niks, althans, dat hebben ze niet laten zien geloof ik.
Vanavond geen first dates, op zich wel terecht.quote:
dankjequote:Op donderdag 4 mei 2023 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanavond geen first dates, op zich wel terecht.
Weet niet of je er morgen nog bent, anders fijne vakantie, lekker raisuh! Wie weet zijn de herhalingen wel voorbij tegen de tijd dat je terug bent!
https://www.destentor.nl/(...)slaapkamer~aa9ccd49/quote:PowNed komt met een nieuw datingprogramma. Daarbij ontmoeten de singles elkaar meteen in de slaapkamer. De nieuwe show is nog in ontwikkeling, maar zal alleen online te zien zijn, als webserie op NPO3.nl en YouTube.
de helft vergetenquote:
quote:
Heb jij weer.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik schakel net op tijd in voor dat kapsel
Tegenvaller wel, geen vlaaiquote:
Ik zou hem niet graag in het donker tegenkomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:46 schreef Hankster het volgende:
Hij kijkt lief uit z’n ogen?
Vind hem de meest ongeïnteresseerde blik ever hebben.
Ja, die hadden ze dus afgenomenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:52 schreef Haags het volgende:
Waar was zijn jas nou dan? Hij liep zo de deur uit, zonder jas.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:52 schreef Haags het volgende:
in zijn haar verstoptquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:52 schreef Haags het volgende:
die vaatdoek op haar hoofd vind ik niksquote:
Ik ook niet, de kleur ook niet, effen zwart was mooier geweest, als ze perse iets in dr haar wildequote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die vaatdoek op haar hoofd vind ik niks
Ja, geloof zelfs 16 jaar een relatie!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Heeft die man ooit een relatie gehad, die van 52?
He shit,mijn vooroordelen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, geloof zelfs 16 jaar een relatie!
Dat hoofd, die bloes, kom op.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, geloof zelfs 16 jaar een relatie!
Ik was ook verrast. Maar hoop dat Marc een introvert is en nog wat moet loskomen en ze dan samen heel gelukkig wordenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
zal hij die plekken op zijn wang hebben omdat zijn hond zijn gezicht aflikt?
Niet alleen zijn gezicht #potjepindakaasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
zal hij die plekken op zijn wang hebben omdat zijn hond zijn gezicht aflikt?
Dat mag natuurlijk ook, maar ik denk dat er geen vervolg komt en dat ze maar ja zei voor de camera.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was ook verrast. Maar hoop dat Marc een introvert is en nog wat moet loskomen en ze dan samen heel gelukkig worden
Ja zou zo maar kunnen. Marc zag er ook wel uit alsof hij zou gaan huilen bij een neequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, maar ik denk dat er geen vervolg komt en dat ze maar ja zei voor de camera.
Brabantse gezelligheid!quote:
Als je de verkeerde kant op duwt stoot je je neus?quote:
Wel een vervolg dus! En daarna niets.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, maar ik denk dat er geen vervolg komt en dat ze maar ja zei voor de camera.
Ik meende het me zelfs te herinneren net van te voren.Vond ik denk ik destijds ook al vreemd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een vervolg dus! En daarna niets.
Naja ik denk stukje beleefdheid en misschien de hoop dat hij zonder camera's leuker was.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik meende het me zelfs te herinneren net van te voren.Vond ik denk ik destijds ook al vreemd.
Jaquote:Op maandag 8 mei 2023 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
Die gast met zijn voortanden doet mij denken aan die man met de fop kunstgebit.
Ha ja maar ook echt !quote:Op maandag 8 mei 2023 19:43 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ja
En zij dan ook nog eens proosten “op 1,5 meter”.
Bij haar ook volgens mijquote:Op maandag 8 mei 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
Bal met z’n “fokking” zit heel erg diep in m’n irritatiezone. Kerel is nep.
Vooral dat ja. Praat normaal, imbeciel.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
Een beetje een popi jopi.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
Alleen voor het eerste stukje voor de camera.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Zou het nou een leen paraplu zijn of krijg je die gewoon mee ?
Seksuele frustratie misschien?quote:Op maandag 8 mei 2023 19:54 schreef Hankster het volgende:
“Sex is fantastisch”
Zeker.
Maar om dat nou zo te benoemen. Beetje raar wel. Daar zit iets.
Je bent bang dat hij zijn tanden in je wortels zet?quote:
Nee ik doelde op die knuffel-gastquote:Op maandag 8 mei 2023 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent bang dat hij zijn tanden in je wortels zet?
Het warme bad hier, als niet iedereen op vakantie is..quote:
Wat is er mis met midgetgolf?quote:Op maandag 8 mei 2023 19:59 schreef Hankster het volgende:
Zij zegt ja. Hij stelt midgetgolf voor.
Waaarom kijk ik dit nog?
Gemiste kans op een date met Sjors.quote:
Over het algemeen welquote:Op maandag 8 mei 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Als de vrouw begint met "ik vind je een hele aardige man" dan weet je het al wel
Ja, idd. Naar die ene is slecht in haarkleur herkennen.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Het was godverdomme niet te eten stelletje amateurs, EEN EN AL KAPPER.
Kappertjessalon?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:11 schreef Hankster het volgende:
Iets te veel kappertjes. Ach meid, had ze even aan de kant gelegd.
Hij kan wel een cursus feedback geven idd.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij heeft wel gelijk maar alsnog mega onsympathiek
Zo dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:42 schreef Centenbak het volgende:
Heb dit lang niet meer gekeken, zet hem net aan en zie meteen weer homootjes bah
Goed ideequote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
[..]
Zo dan.
Nou, zet maar weer snel uit dan.
Vincent is het oortje van Victor?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
"Wat bied je een partner?"
Moeilijke vragen van Vincent.
Ooh haha Victor bedoelde ik jaquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh haha Victor bedoelde ik ja
1 dag niet gekeken en alle namen vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |