Vanavond geen first dates, op zich wel terecht.quote:
dankjequote:Op donderdag 4 mei 2023 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanavond geen first dates, op zich wel terecht.
Weet niet of je er morgen nog bent, anders fijne vakantie, lekker raisuh! Wie weet zijn de herhalingen wel voorbij tegen de tijd dat je terug bent!
https://www.destentor.nl/(...)slaapkamer~aa9ccd49/quote:PowNed komt met een nieuw datingprogramma. Daarbij ontmoeten de singles elkaar meteen in de slaapkamer. De nieuwe show is nog in ontwikkeling, maar zal alleen online te zien zijn, als webserie op NPO3.nl en YouTube.
de helft vergetenquote:
quote:
Heb jij weer.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik schakel net op tijd in voor dat kapsel
Ik zou hem niet graag in het donker tegenkomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:46 schreef Hankster het volgende:
Hij kijkt lief uit z’n ogen?
Vind hem de meest ongeïnteresseerde blik ever hebben.
Ja, die hadden ze dus afgenomenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:52 schreef Haags het volgende:
Waar was zijn jas nou dan? Hij liep zo de deur uit, zonder jas.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:52 schreef Haags het volgende:
in zijn haar verstoptquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:52 schreef Haags het volgende:
die vaatdoek op haar hoofd vind ik niksquote:
Ik ook niet, de kleur ook niet, effen zwart was mooier geweest, als ze perse iets in dr haar wildequote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die vaatdoek op haar hoofd vind ik niks
Ja, geloof zelfs 16 jaar een relatie!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Heeft die man ooit een relatie gehad, die van 52?
He shit,mijn vooroordelen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, geloof zelfs 16 jaar een relatie!
Dat hoofd, die bloes, kom op.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, geloof zelfs 16 jaar een relatie!
Ik was ook verrast. Maar hoop dat Marc een introvert is en nog wat moet loskomen en ze dan samen heel gelukkig wordenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
zal hij die plekken op zijn wang hebben omdat zijn hond zijn gezicht aflikt?
Niet alleen zijn gezicht #potjepindakaasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
zal hij die plekken op zijn wang hebben omdat zijn hond zijn gezicht aflikt?
Dat mag natuurlijk ook, maar ik denk dat er geen vervolg komt en dat ze maar ja zei voor de camera.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was ook verrast. Maar hoop dat Marc een introvert is en nog wat moet loskomen en ze dan samen heel gelukkig worden
Ja zou zo maar kunnen. Marc zag er ook wel uit alsof hij zou gaan huilen bij een neequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, maar ik denk dat er geen vervolg komt en dat ze maar ja zei voor de camera.
Wel een vervolg dus! En daarna niets.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, maar ik denk dat er geen vervolg komt en dat ze maar ja zei voor de camera.
Ik meende het me zelfs te herinneren net van te voren.Vond ik denk ik destijds ook al vreemd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een vervolg dus! En daarna niets.
Naja ik denk stukje beleefdheid en misschien de hoop dat hij zonder camera's leuker was.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik meende het me zelfs te herinneren net van te voren.Vond ik denk ik destijds ook al vreemd.
Jaquote:Op maandag 8 mei 2023 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
Die gast met zijn voortanden doet mij denken aan die man met de fop kunstgebit.
Ha ja maar ook echt !quote:Op maandag 8 mei 2023 19:43 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ja
En zij dan ook nog eens proosten “op 1,5 meter”.
Bij haar ook volgens mijquote:Op maandag 8 mei 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
Bal met z’n “fokking” zit heel erg diep in m’n irritatiezone. Kerel is nep.
Vooral dat ja. Praat normaal, imbeciel.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
Een beetje een popi jopi.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |