Door je bezoek aan landen als Pakistan en Iran word je er in de VS bij aankomst zo goed als zeker uitgepikt eno ondervraagdquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik bleef uiteraard gewoon vriendelijk maar die vragen die ik kreeg gingen wel ver hoor. Het was echt een vervelend kruisverhoor en ik heb daar zelf geen enkele aanleiding toe gegeven. Ik heb bij alle andere landen (ik heb wel wat reiservaring) dit nooit ervaren. Zelfs niet met landen als Pakistan of Iran. Daar moest ik ook visa van te voren halen, duurde allemaal erg lang en ik moest ervoor naar de ambassade, maar daar was men wel gewoon vriendelijk en kreeg ik zelfs thee. Ook voor andere landen die ik heb bezocht in Azie en Afrika was het soms lastig en bureaucratisch maar nog altijd minder onsympathiek dan bij de VS.
Inderdaad, dan is men automatisch strenger voor je.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Door je bezoek aan landen als Pakistan en Iran word je er in de VS bij aankomst zo goed als zeker uitgepikt eno ondervraagd
Dit is mijn probleem met VS als vakantieland dus ook. Ongastvrij al aan de grens. Zo ontzettend jammer. Ik ga liever ergens heen waar je welkom bent. Genoeg plekken op de wereld als alternatief.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:34 schreef Farenji het volgende:
Ik heb veel landen bezocht maar de vs was wel het meest ongastvrij van allemaal. Wat een ellende. Dat je eerst een esta moet aanvragen is 1. Maar dan werd ik op Schiphol al door een pipo uit de incheck rij getrokken die me uiterst wantrouwend aan een kruisverhoor onderwierp. En dan moet je daar de immigratie nog door. En dat was alleen voor een layover.
Ik snap niet waarom je überhaupt naar de VS op vakantie zou willen anders dan de natuurgebieden, en daar zijn minder mensen. Als ik een moderne stad wil zien ga ik wel naar Rotterdam. Mooi weer hebben we in Europa ook, eilanden genoeg.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:34 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dit is mijn probleem met VS als vakantieland dus ook. Ongastvrij al aan de grens. Zo ontzettend jammer. Ik ga liever ergens heen waar je welkom bent. Genoeg plekken op de wereld als alternatief.
Mensen die klagen over hun rechten, maar met geen woord spreken over hun eigen plichten. Dan ben je gewoon niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:02 schreef matigeuser het volgende:
Mensen die het niet zo nauw nemen met vrijheid en rechten van anderen, mogen wat mij betreft failliet gaan. Moreel waren ze dat al.
Als je in de afgelopen 6 jaar voor je esta aanvraag daar geweest bent wordt je esta zelfs geweigerd, maar die reis naar Pakistan en Iran was al langer geleden en ik had inmiddels ook al een nieuw paspoort. Ik vraag me daarom af of dit de reden was.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Door je bezoek aan landen als Pakistan en Iran word je er in de VS bij aankomst zo goed als zeker uitgepikt eno ondervraagd
Afgelopen week nog naar Washington DC geweest, prachtige stad en geweldig vermaakt met alles wat er te zien is. De enige grote stad in de VS die me in die zin is tegengevallen is Los Angeles.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je überhaupt naar de VS op vakantie zou willen anders dan de natuurgebieden, en daar zijn minder mensen. Als ik een moderne stad wil zien ga ik wel naar Rotterdam. Mooi weer hebben we in Europa ook, eilanden genoeg.
Fixed.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Totaal absurd dat dat ooit verplicht was om een land in te komen. Wat een gekken. En dat terwijl je er als 'vluchteling' via Mexico zo naar binnen loopt.
Zeker geen bb in Columbia heights geboekt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Afgelopen week nog naar Washington DC geweest, prachtige stad en geweldig vermaakt met alles wat er te zien is. De enige grote stad in de VS die me in die zin is tegengevallen is Los Angeles.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:14 schreef asco het volgende:
Altijd dat afgeven op de USA door Nederlanders, kansloos.
Jullie zijn blijkbaar nog nooit in Europa geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:49 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het is een waanzinnig mooi land met natuur en musea waar Europa (vrijwel) niet aan kan tippen.
Wappie schaap gekken zoals Djokovicquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Djokovic![]()
Heeft zn rug recht gehouden tegen die Fauci lovers.
Zat iets zuidelijker rond U street en ja daar had je ook zwervers en drugsverslaafden die rond de metro hangen. Heb je overal in die steden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zeker geen bb in Columbia heights geboekt.![]()
Ooit al Detroit bezocht daar kwamen 20 jaar geleden al de zwervers de fastfood restaurants binnen om te bedelen.
Die ervaring heb ik dan weer met Portugezen, met als gevolg dat je mij nooit meer in Portugal zal zien. Maar ik besef echt wel dat dat mijn ervaring is, andere mensen zullen gegarandeerd andere ervaringen hebben met de Portugezen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:54 schreef Farenji het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan wat vriendelijker en minder moeilijk doen tegen toeristen als ze zo belangrijk zijn, zoals men wel kan in andere landen. Ik hoef er iig nooit meer naartoe.
Ik geloof best dat je je een dag of twee kan vermaken, maar om er nou de halve wereld voor rond te reizen? Steden in Europa zijn zo veel interessanter.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Afgelopen week nog naar Washington DC geweest, prachtige stad en geweldig vermaakt met alles wat er te zien is. De enige grote stad in de VS die me in die zin is tegengevallen is Los Angeles.
LOLquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je überhaupt naar de VS op vakantie zou willen anders dan de natuurgebieden, en daar zijn minder mensen. Als ik een moderne stad wil zien ga ik wel naar Rotterdam. Mooi weer hebben we in Europa ook, eilanden genoeg.
Dat is persoonlijk. Ik heb me er een hele week vermaakt en vond het mooier dan menig Europese stad die ik heb gezien. Een wereldreis is het nou ook weer niet. 7 uur vliegen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je je een dag of twee kan vermaken, maar om er nou de halve wereld voor rond te reizen? Steden in Europa zijn zo veel interessanter.
Dit. Kutland.quote:Op woensdag 3 mei 2023 02:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Buiten André en Monique Hazes om, wie wil er überhaupt naar de VS?
Rotterdam is nou niet echt een mooie stad om heel Europa mee af te doen. De meeste Duitse steden overigens ook niet. Parijs, Barcalona, Rome, Wenen, Split, Thessaloniki en Athene zijn stuk voor stuk prachtige steden met een rijke geschiedenis en waar genoeg te doen is. Een betonnen moderne stad van amper 150 jaar oud met een wit huis in het midden mooier vinden dan die steden is nogal interessant.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. Ik heb me er een hele week vermaakt en vond het mooier dan menig Europese stad die ik heb gezien. Een wereldreis is het nou ook weer niet. 7 uur vliegen.
Nogmaals, het is persoonlijk. Laat iedereen eens een keer in zijn/haar waarde aubquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een betonnen moderne stad van amper 150 jaar oud met een wit huis in het midden mooier vinden dan die steden is nogal interessant.
Het is interessant, hoe is dat jou niet in je waarde laten?quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nogmaals, het is persoonlijk. Laat iedereen eens een keer in zijn/haar waarde auben het kan ook naast elkaar bestaan he. Rome, Londen, Praag, Boedapest, stuk voor stuk geweldige steden ja.
Je post en die voorgaande zeggen genoeg. Laat maar weer kerel, je loopt gewoon de boel weer uit te lokken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is interessant, hoe is dat jou niet in je waarde laten?
Hoezo wappie schaap? Waarom weer meteen met zo'n achterbakse termen komen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wappie schaap gekken zoals Djokovic
Zo sneu dat zo'n gek weer dat land in mag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |