abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208985025
Iedereen niet niet of niet volledig gevaccineerd is, kan over een paar dagen weer vrijelijk naar de VS vliegen:

Today, we are announcing that the Administration will end the COVID-19 vaccine requirements for Federal employees, Federal contractors, and international air travelers at the end of the day on May 11, the same day that the COVID-19 public health emergency ends. Additionally, HHS and DHS announced today that they will start the process to end their vaccination requirements for Head Start educators, CMS-certified healthcare facilities, and certain noncitizens at the land border. In the coming days, further details related to ending these requirements will be provided.

https://www.whitehouse.go(...)ertified-facilities/
pi_208985043
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 02:16 schreef Za het volgende:
Iedereen niet niet of niet volledig gevaccineerd is, kan over een paar dagen weer vrijelijk naar de VS vliegen:

Today, we are announcing that the Administration will end the COVID-19 vaccine requirements for Federal employees, Federal contractors, and international air travelers at the end of the day on May 11, the same day that the COVID-19 public health emergency ends. Additionally, HHS and DHS announced today that they will start the process to end their vaccination requirements for Head Start educators, CMS-certified healthcare facilities, and certain noncitizens at the land border. In the coming days, further details related to ending these requirements will be provided.

https://www.whitehouse.go(...)ertified-facilities/
Buiten André en Monique Hazes om, wie wil er überhaupt naar de VS?
pi_208985057
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 02:30 schreef ootjekatootje het volgende:

Mensen die daar familie hebben maar geen US citizens zijn. Daarnaast plenty mensen wereldwijd denk ik.
pi_208985114
Doe maar niet, we hebben hier al wappies genoeg.
Jesus saves but death prevails.
pi_208985227
Naar de VS reizen heeft toch altijd gekund?
Cindy De Vuyst
pi_208985323
Ik ben weleens in de VS geweest, het komt wel dichtbij zo
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208985326
quote:

[..]
Het is een waanzinnig mooi land met natuur en musea waar Europa (vrijwel) niet aan kan tippen.
pi_208985342
quote:

[..]
Waarom zou je er per se niet heen willen?
  woensdag 3 mei 2023 @ 07:14:43 #9
22565 asco
Los in deze tent
pi_208985386
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 06:49 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Het is een waanzinnig mooi land met natuur en musea waar Europa (vrijwel) niet aan kan tippen.
Precies.

Altijd dat afgeven op de USA door Nederlanders, kansloos.
De meesten zijn er nog nooit geweest maar denken dat er op elke hoek van de straat geschoten wordt, iedereen 150 kg of meer weegt en zwarten en blanken allemaal tegenover elkaar staan. :')
Vermoeiend.
In september ga ik voor de 23e keer, kan niet wachten.

Heerlijk land, fijne mensen en zoveel te zien en doen. _O_

En mooi voor de ongevaccineerden onder ons die nu ook weer kunnen gaan. ^O^
pi_208985404
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 06:49 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Dan heb je toch echt een klap van de molen gehad of bent in dienst van het Amerikaanse buro voor toerisme als je musea en steden met veel meer geschiedenis in Europa niet vind kunnen tippen aan Amerika.

Ook qua natuur heeft Europa het meeste wel.
pi_208985419
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 07:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan heb je toch echt een klap van de molen gehad of bent in dienst van het Amerikaanse buro voor toerisme als je musea en steden met veel meer geschiedenis in Europa niet vind kunnen tippen aan Amerika.

:D de VS is zo groot en veelzijdig. New york staat niet voor niks op vele bucketlist lijstjes.

Het is niet of-of, maar het kan prima allebei als jouw budget het toelaat.
pi_208985507
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 06:11 schreef einzeinz het volgende:
Naar de VS reizen heeft toch altijd gekund?
Natuurlijk…. Alleen land binnenkomen zonder geldige vaccinatie status niet.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_208985540
quote:

[..]

:D
Zeg dat nog maar eens nadat je eea in Amerika bezocht hebt. Hebben we in Europa iets dat vergelijkbaar is met Bryce Canyon, de Mojavewoestijn, Petrified Forest, Redwood National Forest, Grand Canyon, Yellowstone, Yosemite, de Everglades of het vulkanische landschap van Hawaii?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 3 mei 2023 @ 08:28:25 #14
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208985573
quote:

[..]

Dit klopt echt niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208985588
quote:

[..]

Voor geschiedenis icm oude steden is Europa net iets interessanter over het algemeen, dat klopt.

Maar qua veelzijdigheid van natuur en opzet van musea staat de VS er mijlen boven.
pi_208985668
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 08:15 schreef recursief het volgende:

[..]
Zeg dat nog maar eens nadat je eea in Amerika bezocht hebt. Hebben we in Europa iets dat vergelijkbaar is met Bryce Canyon, de Mojavewoestijn, Petrified Forest, Redwood National Forest, Grand Canyon, Yellowstone, Yosemite, de Everglades of het vulkanische landschap van Hawaii?
Dit dus, mensen die bij Amerika alleen kunnen denken aan Walmart, dikke mensen en wapens op elke hoek van de straat :') een van de mooiste landen ter wereld _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 3 mei 2023 @ 08:58:18 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208985687
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dit dus, mensen die bij Amerika alleen kunnen denken aan Walmart, dikke mensen en wapens op elke hoek van de straat :') een van de mooiste landen ter wereld _O_
De zorg in Amerika is ook goed geregeld _O_ _O_ En de pensioenen _O_ _O_ Wat een tof land _O_ _O_

Als je rijk bent....... :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208985698
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 08:15 schreef recursief het volgende:

[..]
Veel ervan bezocht en waarin de VS uitblinkt is de goede marketing van zulke natuur gebieden. :D

Uit mij hoofd even
In Frankrijk de gorge du Verdon, in Spanje genoeg woestijnen en wilde gebieden, IJsland met de vulkanen, in Frankrijk het Camargue gebied, de fjorden in Scandinavië, bergen van de Alpen en Pyreneeën en zo zijn er nog veel meer mooie gebieden in Europa die meer dan de moeite waard zijn om te bezoeken.
pi_208985699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 07:14 schreef asco het volgende:

[..]
Precies.

Altijd dat afgeven op de USA door Nederlanders, kansloos.
De meesten zijn er nog nooit geweest maar denken dat er op elke hoek van de straat geschoten wordt, iedereen 150 kg of meer weegt en zwarten en blanken allemaal tegenover elkaar staan. :')
Vermoeiend.
In september ga ik voor de 23e keer, kan niet wachten.

Heerlijk land, fijne mensen en zoveel te zien en doen. _O_

En mooi voor de ongevaccineerden onder ons die nu ook weer kunnen gaan. ^O^
Genoeg gevaarlijk dikke mensen daar, hoor.
Voor de rest, alles gaat daar met de auto, vreselijk dom.
  woensdag 3 mei 2023 @ 09:08:59 #20
22565 asco
Los in deze tent
pi_208985735
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 09:00 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Genoeg gevaarlijk dikke mensen daar, hoor.
Voor de rest, alles gaat daar met de auto, vreselijk dom.
En in Nederland zijn geen fatties?

Ik zie in Amerika tegenwoordig meer joggers dan in Nederland.

En de afstanden zijn daar nu eenmaal veel groter.
pi_208985745
quote:
84s.gif Op woensdag 3 mei 2023 08:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De zorg in Amerika is ook goed geregeld _O_ _O_ En de pensioenen _O_ _O_ Wat een tof land _O_ _O_

Als je rijk bent....... :')
Als je dat niet los van elkaar kunt zien zegt dat meer over jezelf. Natuurlijk is het een vreselijk land om te wonen qua voorzieningen. Doet niets af aan hoe prachtig het land is.
pi_208985760
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 09:08 schreef asco het volgende:

[..]

39.6% van de bevolking obese tov 14% in Nederland.

In de VS doen ze in ieder geval goed hun best om overal de beste en grootste in te zijn. _O-
pi_208985786
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 09:08 schreef asco het volgende:

[..]

Ik zie in Amerika tegenwoordig meer joggers dan in Nederland.

En de afstanden zijn daar nu eenmaal veel groter.
Het is én de afstanden (dus veel autogebruik buiten de grote steden) én het feit dat fastfood daar al decennia de goedkopere, makkelijke optie is. Groente en fruit is voor velen onbetaalbaar (geworden).
  woensdag 3 mei 2023 @ 09:25:52 #24
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208985810
_O_ Amerika (als vakantieland) _O_

Kan ik volgend jaar weer als ongevaccineerde wap weer naar Amerika _O_
Ik ben inmiddels overleden
pi_208985864
Ik heb veel landen bezocht maar de vs was wel het meest ongastvrij van allemaal. Wat een ellende. Dat je eerst een esta moet aanvragen is 1. Maar dan werd ik op Schiphol al door een pipo uit de incheck rij getrokken die me uiterst wantrouwend aan een kruisverhoor onderwierp. En dan moet je daar de immigratie nog door. En dat was alleen voor een layover. Dat ze daar nu pas de vaccinatie verplichting opheffen is ook tekenend, het was puur een smoes om het nog lastiger te maken om het land binnen te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')