abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209164256
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 14:00 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ik kan me hier 100% in vinden. Wanneer ik de game opstart, kijk ik rond en bepaal ik wat ik ga doen omdat ik in de verte iets interessants zie. 5 uur later heb ik van alles gedaan behalve hetgeen wat ik wilde gaan doen _O-
Same. ik word vooral afgeleid door srhines en die Bolson gast met zijn borden.
  maandag 15 mei 2023 @ 20:35:13 #102
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209167099
Begin Zelda loop ik mezelf toch weer op te naaien; dat sneeuwgebied vond ik ronduit irritant en het kost even tijd om die shrine te vinden.

En het bouwen moet je ook even door hebben.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Forum Admin maandag 15 mei 2023 @ 20:45:19 #103
35723 crew  GGMM
pi_209167243
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 20:35 schreef thedeedster het volgende:
Begin Zelda loop ik mezelf toch weer op te naaien; dat sneeuwgebied vond ik ronduit irritant en het kost even tijd om die shrine te vinden.

En het bouwen moet je ook even door hebben.
Ik was net een half uur bezig een vlot te bouwen voor een rivier en ik kreeg het onmogelijk vooruit zonder de kant te raken.

Bleek dat er ergens achter een steen verborgen een stuur-mechanisme verborgen lag.

Pislink was ik.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_209167337
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 20:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik was net een half uur bezig een vlot te bouwen voor een rivier en ik kreeg het onmogelijk vooruit zonder de kant te raken.

Bleek dat er ergens achter een steen verborgen een stuur-mechanisme verborgen lag.

Pislink was ik.
I see what you did there...
  Leukste jonkie 2022 maandag 15 mei 2023 @ 21:01:36 #105
213457 engine
pi_209167446
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 20:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik was net een half uur bezig een vlot te bouwen voor een rivier en ik kreeg het onmogelijk vooruit zonder de kant te raken.

Bleek dat er ergens achter een steen verborgen een stuur-mechanisme verborgen lag.

Pislink was ik.
Maar dat is het toch juist ook _O_ Als je denkt dat het niet gekker kan, kan het toch gekker.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 15 mei 2023 @ 21:29:39 #106
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209167854
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 20:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik was net een half uur bezig een vlot te bouwen voor een rivier en ik kreeg het onmogelijk vooruit zonder de kant te raken.

Bleek dat er ergens achter een steen verborgen een stuur-mechanisme verborgen lag.

Pislink was ik.
Het was mij zonder gelukt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat niet altijd goed; je lijmt wat boomstammen aan elkaar en ze flikkeren naar beneden. :(
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Forum Admin maandag 15 mei 2023 @ 21:56:53 #107
35723 crew  GGMM
pi_209168146
quote:
2s.gif Op maandag 15 mei 2023 21:01 schreef engine het volgende:

[..]
Maar dat is het toch juist ook _O_ Als je denkt dat het niet gekker kan, kan het toch gekker.
Ja eens, toen dat ding erop zat was het ook erg tof.
Het tekent een beetje m'n haat-liefde-verhouding met Zelda denk ik.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 15 mei 2023 @ 22:40:21 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209168595
Ik vind het best geinig tot nu toe (net aangekomen in Hyrule). Spullen maken is nu wel leuk, maar weet nog niet hoe lang ik dat leuk blijf vinden. Daarnaast moet ik wel zeggen dat de conversaties echt uit het jaar 00 komen. Dat moet echt beter bij de volgende Zelda.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209169114
1 ding waar Zelda games echt diep over moeten schamen is dat co-op, MP nog steeds niet bestaat.
Echt schandalig in een game in 2023.

Helaas ondanks dat geruchten waren dat het in deze game zou zitten, nee dus.

-10 punten.
  One tough cookie dinsdag 16 mei 2023 @ 01:15:17 #111
169210 liesje1979
pi_209169242
quote:
7s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het best geinig tot nu toe (net aangekomen in Hyrule). Spullen maken is nu wel leuk, maar weet nog niet hoe lang ik dat leuk blijf vinden. Daarnaast moet ik wel zeggen dat de conversaties echt uit het jaar 00 komen. Dat moet echt beter bij de volgende Zelda.
Ik maak niet zoveel hoor. Lang leve die soort kauwgomballendingen. En ik vind het ook nog eens leuk spannend wat je eruit krijgt. :D En dan is af en toe iets moeten maken juist leuk.
Iemand zei iets over geld, ik denk dat dat alleen maar in het begin is. Maar wel herkenbaar ook omdat ik nog zo weinig kan verkopen omdat ik veel ingrediënten nodig heb om te koken en voor wapens. Vind ik eigenlijk wel wat hebben. Voor nu. :D

Voor mijn gevoel slaat hij wel niet zo vaak op. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik steeds zo snel dood ben omdat ik zo weinig hartjes heb.

Ik geniet.
  One tough cookie dinsdag 16 mei 2023 @ 01:16:21 #112
169210 liesje1979
pi_209169245
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 00:16 schreef bianconeri het volgende:
1 ding waar Zelda games echt diep over moeten schamen is dat co-op, MP nog steeds niet bestaat.
Echt schandalig in een game in 2023.

Helaas ondanks dat geruchten waren dat het in deze game zou zitten, nee dus.

-10 punten.
Nee. Oneens.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 02:05:18 #113
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209169325
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 01:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Ik maak niet zoveel hoor. Lang leve die soort kauwgomballendingen. En ik vind het ook nog eens leuk spannend wat je eruit krijgt. :D En dan is af en toe iets moeten maken juist leuk.
Iemand zei iets over geld, ik denk dat dat alleen maar in het begin is. Maar wel herkenbaar ook omdat ik nog zo weinig kan verkopen omdat ik veel ingrediënten nodig heb om te koken en voor wapens. Vind ik eigenlijk wel wat hebben. Voor nu. :D

Voor mijn gevoel slaat hij wel niet zo vaak op. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik steeds zo snel dood ben omdat ik zo weinig hartjes heb.

Ik geniet.
Ah, dus het ligt niet aan mij. ;)

Mij gebeurt hetzelfde. En ook dit; dan heb ik net wat van die karretjes voor die rails gebouwd, donder ik ergens van af, ben ik op een lager eiland, en kan ik die rails niet meer gebruiken!

Dan moet ik weer creatief zijn. :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209170204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 00:16 schreef bianconeri het volgende:
1 ding waar Zelda games echt diep over moeten schamen is dat co-op, MP nog steeds niet bestaat.
Echt schandalig in een game in 2023.

Helaas ondanks dat geruchten waren dat het in deze game zou zitten, nee dus.

-10 punten.
Nee, groot plus punt. Ik speel bijna nooit Multiplayer, laat ze lekker de tijd en energie in de singelplayer steken.
  Forum Admin dinsdag 16 mei 2023 @ 09:17:04 #115
35723 crew  GGMM
pi_209170436
Co-op zou echt superkut zijn
Als er nou één game helemaal niet geschikt voor is dan is het Zelda wel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_209171388
Fourswords en Triforce Heroes hebben co-op, was geen suces.
pi_209171499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:58 schreef Bananenpap het volgende:
Fourswords
Omdat je 3 Game Boy Advance moest hebben op de Gamecube :P
Be curious, not judgmental
pi_209171597
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 01:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Nee. Oneens.
Omdat?

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 08:42 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Nee, groot plus punt. Ik speel bijna nooit Multiplayer, laat ze lekker de tijd en energie in de singelplayer steken.
Multiplayer ik ook niet, ik ben echt een campaign speler.
Maar coop is echt een geweldige toevoeging voor een game.

Hopelijk krijgen ze nog eens verstand en voegen ze dat toe.
pi_209171601
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 09:17 schreef GGMM het volgende:
Co-op zou echt superkut zijn
Als er nou één game helemaal niet geschikt voor is dan is het Zelda wel
Elke game is er geschikt voor.
Campaign doen met een vriend werkt altijd super.
  Forum Admin dinsdag 16 mei 2023 @ 11:52:30 #120
35723 crew  GGMM
pi_209171904
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 11:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Elke game is er geschikt voor.
Campaign doen met een vriend werkt altijd super.
Dan moet letterlijk elke puzzel aangepast worden dat je ze met meerdere personen kan oplossen.
En dan raak je elkaar kwijt of je moet iets inbouwen dat je op een bepaalde afstand van elkaar blijft.

Nee, dit lijkt mij een heel slecht idee.
Gaan we niet doen!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_209171923
Ontwikkeltijd en resources spenderen aan iets als Zelda wat een uitmuntende singleplayer is zou de game alleen maar slechter maken. Dat kon je goed zien bij games als Dead space 3 en Mass effect 3, onzinnige slecht uitgewerkte multiplayer ideen waarvan de ontwikkeltijd beter in de single player ervaring was gestopt.
pi_209172409
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 11:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dan moet letterlijk elke puzzel aangepast worden dat je ze met meerdere personen kan oplossen.
En dan raak je elkaar kwijt of je moet iets inbouwen dat je op een bepaalde afstand van elkaar blijft.

Nee, dit lijkt mij een heel slecht idee.
Gaan we niet doen!
Hebben veel spellen idd dat je op een bepaalde afstand van elkaar moet blijven.
Afhankelijk van de game werkt dat prima.

En ja je moet idd dingen aanpassen om het voor 2-spelers te maken.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 12:53:12 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209172821
Binnen het Zelda universum kan j prima een multiplayer game maken. Maar de singleplayer benadering moet ook blijven en is de essentie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games dinsdag 16 mei 2023 @ 17:53:47 #125
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_209176294

Four Swords was een prima couch coop multiplayer game. Alleen het was jammer dat je er losse DS‘jes ervoor moest hebben ook icm GameCube.

Leuke game maar te niche gebruik voor de grotere schaal.

Er zijn wel genoeg andere couch play games op de Nintendo Switch. Zoals TMNT Shredder’s Revenge of Shredder, Streets of Rage 4, River City Girls, Scott Pilgrim vs the world, Overcooked 1 &2, Moving Out, Mariokart, Mario Party Superstars, Super Mario 3D World en nog wel meer. Wat dat betreft kan geen andere console eraan tippen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  One tough cookie dinsdag 16 mei 2023 @ 18:28:55 #126
169210 liesje1979
pi_209178314
1 ding dat ik toch wel minder vind is dat je nu niet altijd de beschikking hebt over je bommen of bomb arrows kan kopen. Je bent afhankelijk van bomb flowers en ik heb nog geen fatsoenlijke spawn van die dingen kunnen vinden
  dinsdag 16 mei 2023 @ 21:52:16 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209179114
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 20:54 schreef Donderkonijn het volgende:
1 ding dat ik toch wel minder vind is dat je nu niet altijd de beschikking hebt over je bommen of bomb arrows kan kopen. Je bent afhankelijk van bomb flowers en ik heb nog geen fatsoenlijke spawn van die dingen kunnen vinden
Ja dat mis ik momenteel ook maar ik verwacht dat je wel later iets hiervoor tegenkomt.

Verder kun je de standaard rotsblokken weghakken met een steen op een stok. Geen bom nodig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 16 mei 2023 @ 21:53:17 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209179129
Net wel m'n eerste Tear gehad. Interessante wending.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209182195
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 20:54 schreef Donderkonijn het volgende:
1 ding dat ik toch wel minder vind is dat je nu niet altijd de beschikking hebt over je bommen of bomb arrows kan kopen. Je bent afhankelijk van bomb flowers en ik heb nog geen fatsoenlijke spawn van die dingen kunnen vinden
Vind ik ook, maar ergens snap ik ook wel de ontwerpkeuze. Bomb arrows zijn wel echt overpowered en het zou wel heel makkelijk worden als je er oneindig veel had.

Wat ik meer jammer vind is dat wanneer je rupees wilt, je materials moet verkopen. Dat wil ik eigenlijk niet, want ik wil ze bewaren voor wanneer ik ze nodig heb.
pi_209184421
130 euro @ Nedgame _O-

Be curious, not judgmental
  woensdag 17 mei 2023 @ 15:11:51 #134
499370 Spyrodedraak
I think I smell a BBQ.
pi_209185556
Ik doe denk ik echt iets fouts bij totk..

Ik heb 5 hoofdmissies gedaan en ik lijk maar niet verder te komen.. ik heb gister 3,5 uur gespeeld maar er zit gewoon geen vordering in. Ik ben uiteindelijk bij rito village aangekomen en nu heb ik die turin, die je naar die wolk kan brengen maar ik ga non stop dood omdat ik geen goede vriesvrije armour heb..( uberhaupt geen armor, alleen maar een broek…) of geen pepers zodat ik niks warms kan koken om zelf boven temperatuur te blijven. Het antivries kostuum kost 1700 rupees ofzo en ik heb er pas 100… ik heb 12 shrines in totaal gedaan maar ook daar loop ik op vast.

Ik heb botw helemaal uitgespeeld + alle shrines maar daar heb ik nooit het gevoel gehad dat ik vastliep en dat heb ik nu wel.. ik heb het gevoel dat als alles zo traag is dat ik echt afhaak. Dingen verkennen is oké, maar om tog keer rondjes te lopen en niks te zien of hoe of wat ben ik vrij snel klaar mee
pi_209185582
quote:
9s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:11 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik doe denk ik echt iets fouts bij totk..

Ik heb 5 hoofdmissies gedaan en ik lijk maar niet verder te komen.. ik heb gister 3,5 uur gespeeld maar er zit gewoon geen vordering in. Ik ben uiteindelijk bij rito village aangekomen en nu heb ik die turin, die je naar die wolk kan brengen maar ik ga non stop dood omdat ik geen goede vriesvrije armour heb..( uberhaupt geen armor, alleen maar een broek…) of geen pepers zodat ik niks warms kan koken om zelf boven temperatuur te blijven. Het antivries kostuum kost 1700 rupees ofzo en ik heb er pas 100… ik heb 12 shrines in totaal gedaan maar ook daar loop ik op vast.

Ik heb botw helemaal uitgespeeld + alle shrines maar daar heb ik nooit het gevoel gehad dat ik vastliep en dat heb ik nu wel.. ik heb het gevoel dat als alles zo traag is dat ik echt afhaak. Dingen verkennen is oké, maar om tog keer rondjes te lopen en niks te zien of hoe of wat ben ik vrij snel klaar mee
Je moet terug gaan naar dat eerste gebied waar je alles te leren krijgt, daar kun je genoeg spicy peppers vinden.
pi_209185749
quote:
9s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:11 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik doe denk ik echt iets fouts bij totk..

Ik heb 5 hoofdmissies gedaan en ik lijk maar niet verder te komen.. ik heb gister 3,5 uur gespeeld maar er zit gewoon geen vordering in. Ik ben uiteindelijk bij rito village aangekomen en nu heb ik die turin, die je naar die wolk kan brengen maar ik ga non stop dood omdat ik geen goede vriesvrije armour heb..( uberhaupt geen armor, alleen maar een broek…) of geen pepers zodat ik niks warms kan koken om zelf boven temperatuur te blijven. Het antivries kostuum kost 1700 rupees ofzo en ik heb er pas 100… ik heb 12 shrines in totaal gedaan maar ook daar loop ik op vast.

Ik heb botw helemaal uitgespeeld + alle shrines maar daar heb ik nooit het gevoel gehad dat ik vastliep en dat heb ik nu wel.. ik heb het gevoel dat als alles zo traag is dat ik echt afhaak. Dingen verkennen is oké, maar om tog keer rondjes te lopen en niks te zien of hoe of wat ben ik vrij snel klaar mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209186120
quote:
9s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:11 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik doe denk ik echt iets fouts bij totk..

Ik heb 5 hoofdmissies gedaan en ik lijk maar niet verder te komen.. ik heb gister 3,5 uur gespeeld maar er zit gewoon geen vordering in. Ik ben uiteindelijk bij rito village aangekomen en nu heb ik die turin, die je naar die wolk kan brengen maar ik ga non stop dood omdat ik geen goede vriesvrije armour heb..( uberhaupt geen armor, alleen maar een broek…) of geen pepers zodat ik niks warms kan koken om zelf boven temperatuur te blijven. Het antivries kostuum kost 1700 rupees ofzo en ik heb er pas 100… ik heb 12 shrines in totaal gedaan maar ook daar loop ik op vast.

Ik heb botw helemaal uitgespeeld + alle shrines maar daar heb ik nooit het gevoel gehad dat ik vastliep en dat heb ik nu wel.. ik heb het gevoel dat als alles zo traag is dat ik echt afhaak. Dingen verkennen is oké, maar om tog keer rondjes te lopen en niks te zien of hoe of wat ben ik vrij snel klaar mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209187083
Niet slecht voor wat DLC.
twitter
Be curious, not judgmental
pi_209187108
twitter
Be curious, not judgmental
pi_209187127
The Best Builds We've Seen In Zelda: Tears Of The Kingdom So Far
https://www.nintendolife.(...)f-the-kingdom-so-far
Be curious, not judgmental
  Leukste jonkie 2022 woensdag 17 mei 2023 @ 20:56:59 #141
213457 engine
pi_209189507
Ik had een brug gebouwd om bij een kistje te komen. Kistje geopend en weer vertrokken. Nu ga ik snel daarna dood en kom ik terug waar ik dat kistje geopend heb alleen mijn brug is weg. Ik sta nu vast op een rots in een moeras en elke keer als ik er af spring ga ik weer dood. Hoe kom ik hier nog weg?

- laat maar :+ :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 17 mei 2023 @ 22:03:21 #142
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209190596
quote:
9s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:11 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik doe denk ik echt iets fouts bij totk..

Ik heb 5 hoofdmissies gedaan en ik lijk maar niet verder te komen.. ik heb gister 3,5 uur gespeeld maar er zit gewoon geen vordering in. Ik ben uiteindelijk bij rito village aangekomen en nu heb ik die turin, die je naar die wolk kan brengen maar ik ga non stop dood omdat ik geen goede vriesvrije armour heb..( uberhaupt geen armor, alleen maar een broek…) of geen pepers zodat ik niks warms kan koken om zelf boven temperatuur te blijven. Het antivries kostuum kost 1700 rupees ofzo en ik heb er pas 100… ik heb 12 shrines in totaal gedaan maar ook daar loop ik op vast.

Ik heb botw helemaal uitgespeeld + alle shrines maar daar heb ik nooit het gevoel gehad dat ik vastliep en dat heb ik nu wel.. ik heb het gevoel dat als alles zo traag is dat ik echt afhaak. Dingen verkennen is oké, maar om tog keer rondjes te lopen en niks te zien of hoe of wat ben ik vrij snel klaar mee
Tip;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf nog niet zo ver, hopelijk heb je er iets aan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  One tough cookie donderdag 18 mei 2023 @ 02:31:57 #143
169210 liesje1979
pi_209192335
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 20:54 schreef Donderkonijn het volgende:
1 ding dat ik toch wel minder vind is dat je nu niet altijd de beschikking hebt over je bommen of bomb arrows kan kopen. Je bent afhankelijk van bomb flowers en ik heb nog geen fatsoenlijke spawn van die dingen kunnen vinden
Ik vind dat ergens juist wel fijn. In BOTW leefde ik op bompijlen en nu ben ik er erg zuinig mee en denk ik veel meer na over welke pijl effectief zou zijn. En dat bedenk ik dus per pijl die ik dan schiet. En dat is wel een beetje jammer, dat je niet een voorraadje pijlen kan maken met iets eraan gehecht. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Sowieso ben ik overal wel zuinig mee nog.
-Edit- In BOTW kostten bompijlen ook veel tijd om te vergaren, dingen verkopen, en winkeltjes af in de hoop dat de voorraad alweer was aangevuld.

Als ik met een game kon trouwen zou het met Zelda zijn. O+
  One tough cookie donderdag 18 mei 2023 @ 02:34:26 #144
169210 liesje1979
pi_209192339
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Ik had een brug gebouwd om bij een kistje te komen. Kistje geopend en weer vertrokken. Nu ga ik snel daarna dood en kom ik terug waar ik dat kistje geopend heb alleen mijn brug is weg. Ik sta nu vast op een rots in een moeras en elke keer als ik er af spring ga ik weer dood. Hoe kom ik hier nog weg?

- laat maar :+ :P
Zulke struggles. O+
pi_209192365
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2023 17:27 schreef Aether het volgende:
Niet slecht voor wat DLC.
[ twitter ]
Nintendo goden _O_
pi_209193735
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2023 10:34 schreef Qunix het volgende:
Als ik iedereen moet geloven is het GOTY.

Ik moet helaas nog wachten want hij is nog niet binnen. Ik was zelfs nog naar enkele winkels gegaan maar overal uitverkocht.
Waarom is het zo dat bij iedere release ik niet op tijd hem ontvang (van verschillende online winkels)? Ik heb hem nog steeds niet :{
Ik kan hem mogelijk morgen of zaterdag ontvangen, anders moet ik mailen naar de verkoper. Ook jammer dat deze online winkel geen track&trace heeft.
  donderdag 18 mei 2023 @ 11:29:07 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209194259
quote:
13s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:29 schreef Qunix het volgende:

[..]
Waarom is het zo dat bij iedere release ik niet op tijd hem ontvang (van verschillende online winkels)? Ik heb hem nog steeds niet :{
Ik kan hem mogelijk morgen of zaterdag ontvangen, anders moet ik mailen naar de verkoper. Ook jammer dat deze online winkel geen track&trace heeft.
Als je day one wil moet je kiezen voor fysiek afhalen bij MediaMarkt of Gamemania ofzo. Of Bol als je perse geleverd wil. Dan is de kans zeer klein dat het foutloopt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209194357
quote:
19s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Als je day one wil moet je kiezen voor fysiek afhalen bij MediaMarkt of Gamemania ofzo. Of Bol als je perse geleverd wil. Dan is de kans zeer klein dat het foutloopt.
Fysiek afhalen ga ik de volgende keer doen. Ben echt helemaal klaar mee. Vooral dat deze nu al een week duurt.
  donderdag 18 mei 2023 @ 11:49:55 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209194488
quote:
9s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:37 schreef Qunix het volgende:

[..]
Fysiek afhalen ga ik de volgende keer doen. Ben echt helemaal klaar mee. Vooral dat deze nu al een week duurt.
🫂
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209194867
Dit keer bij Amazon besteld en 's avonds binnen. Meestal bezorging op zaterdag of maandag als ik via Amazon bestel.
Be curious, not judgmental
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')