Ik neem aan dat we het wel door hebben als ze los gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik zag ook een Russische bron dat aangeeft dat de oekrinse offensief is begonnen
Stuk aannemelijker dan dat Oekraïne dit heeft gedaan. Schieten daar namelijk totaal niks mee op. Het is al discutabel dat een drone ongezien naar het Kremlin vliegt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:24 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja hoor, dat heeft Rusland zelf gedaan, net zoals ze hun eigen pijpleiding hebben opgeblazen
quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
neem met korrel zout voorlopig
Ik weet het nog niet. Wat is zijn motief? Als zijn motief draagvlak creëren is, had hij er beter voor kunnen kiezen om die drone een basisschool of druk winkelcentrum binnen te laten vliegen. Daarmee had je een enorm gevoel van urgentie en haat richting Oekraïne kunnen aanwakkeren. Nu is het toch vooral een plofje van niets waarvan zijn eigen bevolking niet onder de indruk raakt, plus het signaal dat Rusland kennelijk niet in staat is de meest belangrijke plekken te beschermen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Ik deed eerst natuurlijk een klein dansje van vreugde hier op kantoor, maar ik begin er toch stevig van overtuigd te raken dat deze drones uit het kamp van Putler zelf komen.
Wel geinig dat Rusland dit weg wil zetten als 'een mislukte poging om Putin te doden'quote:
Nou ja, disabled zijn ze wel. In die zin dat ze nu niks meer doen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:40 schreef oheng het volgende:
Hmm dat is vreemd. Het Kremlin ziet waarschijnlijk andere beelden dan wij. /s
[..]
.
Bron: RIA
De vlag bovenop het Kremlin is het meest symbolische wat er is voor het video materiaal.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:09 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik weet het nog niet. Wat is zijn motief? Als zijn motief draagvlak creëren is, had hij er beter voor kunnen kiezen om die drone een basisschool of druk winkelcentrum binnen te laten vliegen. Daarmee had je een enorm gevoel van urgentie en haat richting Oekraïne kunnen aanwakkeren. Nu is het toch vooral een plofje van niets waarvan zijn eigen bevolking niet onder de indruk raakt, plus het signaal dat Rusland kennelijk niet in staat is de meest belangrijke plekken te beschermen.
Als het Oekraïne zelf is geweest, snap ik niet waarom ze een stevig dak als doel kiezen en niet gewoon door een raam naar binnen vliegen. Ik heb eerder de indruk dat dit een enigszins amateuristische actie is van Pro-Oekraïnse of simpelweg anti-Poetin-kringen binnen Rusland.
De Wijks verdienmodel is de totale ondergang van het westen prediken, voor oplossingen voor de problemen en vraagstukken waar de westerse wereld mee geconfronteerd wordt ben je bij hem aan het verkeerde adres.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit. Het is elke keer hetzelfde riedeltje bij de man.
Wij doen het niet goed, we gaan ten onder, we moeten luisteren naar, dit is gevaarlijk, zie je nu wel.
Doodvermoeiend. Ondertussen heeft een defecte klok het per dag vaker bij het juiste eind dan vd wijk.
Ze zien ze nu allemaal vliegen, laatst hadden bewoners een dronemelding gedaan bij de politie, bleken het sterren te zijn. Daarna duiven.quote:
Daar zou nou een jaarlijkse prijs voor moeten zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs voor de speld een hele goede.
Net zoals die 86 vorige keren waar Poetin het Westen voor waarschuwde?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar dit kan voor de Russen ook 'de druppel' zijn om zwaardere bommen in te gaan zetten. Ze voelen zich tenslotte bedreigd op eigen grondgebied.
Die gaat dit jaar al naar deze toe.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zou nou een jaarlijkse prijs voor moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |