abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208990639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus Rusland wil iedereen doen laten geloven dat meerdere drones vanaf Oekraïne ongestoord naar Moskou hebben kunnen vliegen en pas vlakbij het Kremlin zijn onderschept? :D :D :D
Die dingen hoeven natuurlijk niet uit Oekraïene op te stijgen. Rusland is groot zat om een SMO uit te voeren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 3 mei 2023 @ 16:15:01 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208990667
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:12 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die dingen hoeven natuurlijk niet uit Oekraïene op te stijgen. Rusland is groot zat om een SMO uit te voeren.
Of partizanen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208990669
quote:
5s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:12 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Dit oogt wel als een heel onschuldige "aanslag"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 mei 2023 @ 16:15:14 #229
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_208990673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:12 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik denk dat, als Rusland er niet zelf achter zit, de kans groter is dat het een anti-Putin groepering uit Rusland zelf is
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_208990675
Hele steden platleggen en dan huilen om een paar dakpannen die in de fik staan :')
  woensdag 3 mei 2023 @ 16:19:20 #231
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_208990725
Die twee gappies die toevallig net dat dak opklimmen maken het ook totaal niet verdacht :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_208990780
Ik verwacht niet dat het Oekraïne is. Je bereikt niks met deze actie.

Zou het wel mooi vinden als tijdens die parade allemaal Slava Oekraine vlaggetjes naar beneden vallen ofzo.

Of mooie blauw/gele snippers.
pi_208990798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:24 schreef descon het volgende:
Ik verwacht niet dat het Oekraïne is. Je bereikt niks met deze actie.

Zou het wel mooi vinden als tijdens die parade allemaal Slava Oekraine vlaggetjes naar beneden vallen ofzo.

Of mooie blauw/gele snippers.
dan gaan wij dat niet te zien krijgen.
pi_208990815
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:19 schreef PzKpfw het volgende:
Die twee gappies die toevallig net dat dak opklimmen maken het ook totaal niet verdacht :')
Net als allemaal verschillende camera's die precies de goede kant uitkijken ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208990822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Hele steden platleggen en dan huilen om een paar dakpannen die in de fik staan :')
Dit dus. Walgelijke tyfushonden zijn het. :r
  woensdag 3 mei 2023 @ 16:29:58 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208990869
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus Rusland wil iedereen doen laten geloven dat meerdere drones vanaf Oekraïne ongestoord naar Moskou hebben kunnen vliegen en pas vlakbij het Kremlin zijn onderschept? :D :D :D
Onderschept?
Door er een toren tegen aan te gooien?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208990889
twitter
pi_208990916
Ik deed eerst natuurlijk een klein dansje van vreugde hier op kantoor, maar ik begin er toch stevig van overtuigd te raken dat deze drones uit het kamp van Putler zelf komen.
pi_208990989
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat er security cameras op het Kremlin gericht zijn is niet zo verrassend wat mij betreft. De mannetjes en de kleine lading van de drones zijn wel vreemd als het van Oekraïne kunnen komen. Het is lastig te zien maar ik vind de drones ook niet direct van een formaat dat het mogelijk maakt honderden kilometers te vloeren.
pi_208991291
Russen liegen altijd. Russen geven Oekraine de schuld, ergo het was Rusland zelf.

Met zo'n babydrone op het dak ook terwijl iedereen weet dat hij in een bunker zit. :')
Nieuw is niet altijd beter.
  FOK!fotograaf woensdag 3 mei 2023 @ 17:00:20 #241
364681 over_hedge
pi_208991313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:37 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Dat er security cameras op het Kremlin gericht zijn is niet zo verrassend wat mij betreft. De mannetjes en de kleine lading van de drones zijn wel vreemd als het van Oekraïne kunnen komen. Het is lastig te zien maar ik vind de drones ook niet direct van een formaat dat het mogelijk maakt honderden kilometers te vloeren.
Vooral die kleine lading idd. Als Oekraïne putin om zou willen leggen met een drone dan weten ze ook wel dat een lading als dat nooit zou werken. Vrij ongeloofwaardig allemaal.

Ik zie elk jaar met oud en nieuw nog grotere explosies dan dit :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208991318
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Russen liegen altijd. Russen geven Oekraine de schuld, ergo het was Rusland zelf.

Met zo'n babydrone op het dak ook terwijl iedereen weet dat hij in een bunker zit. :')
Niet geschoten is altijd mis.
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:04:00 #243
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208991353
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Ik deed eerst natuurlijk een klein dansje van vreugde hier op kantoor, maar ik begin er toch stevig van overtuigd te raken dat deze drones uit het kamp van Putler zelf komen.
Lijkt me sterk. Hij staat voor lul dat die dingen zijn kantoor weten te raken. En dan had men al concreet staan wijzen.

Als Putin wil dat ie meer steun krijgt zou hij bevelen iets burgerlijks te raken met een drone vol UA vlaggen en hakenkruizen.
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:07:32 #244
33189 RM-rf
1/998001
pi_208991385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 17:00 schreef over_hedge het volgende:
Vooral die kleine lading idd. Als Oekraïne putin om zou willen leggen met een drone dan weten ze ook wel dat een lading als dat nooit zou werken. Vrij ongeloofwaardig allemaal.
al stoppen ze er een 500ton bom in, putin zullen ze er heus nooit mee te pakken krijgen...

het sturen van wat drones over het kremlin is vooral een provocatie en iets symbolisch, maar werkelijke blijvende schade komt niet door de ontploffing, hooguit door de mediale werking.

tevens vermoed ik dat de drones in de lucht weggeknald werden en verder geeneens een ontploffing plaatsvond... wél was het opvallend dat dat neerschieten zo traag en laat plaatsvond, terwijl de drone al boven de gebouwen vloog... iig was er daar iemand niet op standje hoogste waakzaamheid (en ligt die morgen vast onderaan een 63 etage raam)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_208991387
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Grappig is dat he. En als er weer een journalist of oppositielid wordt afgetuigd of omgelegd, zijn er geen beelden of de camera’s zijn “uit voor onderhoud” :')
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:08:55 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208991396
Ik vermoed eerder dat er in het binnenland gewoon wat organisaties bezig zijn, aangezien veel militaire overheidsgebouwen en ander spul regelmatig in de brand vliegt.

Oekraïne zou kunnen maar die houden zich gewoon wijselijk stil want dit is beetje tegen de afspraken in wat men heeft met het westen, een ammo dump of vliegveld is namelijk wel wat anders dan het huis van Poetin.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:09:47 #247
279824 Mansjester
City>United
pi_208991407
Volgens deze vent begint het

twitter
  Forum Admin woensdag 3 mei 2023 @ 17:12:30 #248
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208991428
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 17:08 schreef theguyver het volgende:
Ik vermoed eerder dat er in het binnenland gewoon wat organisaties bezig zijn, aangezien veel militaire overheidsgebouwen en ander spul regelmatig in de brand vliegt.

Oekraïne zou kunnen maar die houden zich gewoon wijselijk stil want dit is beetje tegen de afspraken in wat men heeft met het westen, een ammo dump of vliegveld is namelijk wel wat anders dan het huis van Poetin.
Lijkt me ook. We horen er niet veel van maar er zijn ook behoorlijk veel Russen die Poetin en z'n kliek al tijden zat zijn en daar ook naar handelen. Soort van verzet, met dito gevaren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:14:43 #249
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208991448
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Jongûh, dit is de Rijksdagbrand van 2023. ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_208991463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 17:09 schreef Mansjester het volgende:
Volgens deze vent begint het

[ twitter ]
Ik zag ook een Russische bron dat aangeeft dat de oekrinse offensief is begonnen
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')