Ja dat scheen een restaurant food truck te zijn.quote:
Onzin. Je bedoelt: Er zijn geen goede banen voor mij.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat doe ik na mijn vakantie.
Ik ben nou eigenlijk al sinds februari aan het aanmodderen. Er zijn geen goede banen dus op een gegeven moment houdt het op.
Nee want dat gaat mij niks aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je gelijk aan haar gevraagd hoe het kan dat haar telefoonnummer het niet meer doet?
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onzin. Je bedoelt: Er zijn geen goede banen voor mij.
Kan wezen vind ik ook best. Wat ik op dit forum post gaat niemand wat aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Duidelijk, ze hebben dus dit topic gevonden, je PoHi gelezen en daarom liever voor iemand anders gegaan. Als je nou het topic niet had geopend was je het wel geworden. Jammer!
Misschien moet je eens in gaan zien dat een stap terug meer ruimte biedt voor een betere loopbaan. Zet je trots opzij en accepteer een baan die beneden je niveau ligt. Werk je omhoog en binnen een paar jaar zit je een stuk beterquote:
Maar wat is het niveau van ts? Als dst magazijnmedewerker is dan wordt het knap lastig om een stukje terug te doen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in gaan zien dat een stap terug meer ruimte biedt voor een betere loopbaan. Zet je trots opzij en accepteer een baan die beneden je niveau ligt. Werk je omhoog en binnen een paar jaar zit je een stuk beter
Dat weet hij het beste. Onderaan de ladder is helemaal geen schande.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:52 schreef 111210 het volgende:
[..]
Maar wat is het niveau van ts? Als dst magazijnmedewerker is dan wordt het knap lastig om een stukje terug te doen.
Als het iets zou wezen met toekomst perspectief zoals iets met programmeren ok maar ik vind ook geen traineeship op het moment.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in gaan zien dat een stap terug meer ruimte biedt voor een betere loopbaan. Zet je trots opzij en accepteer een baan die beneden je niveau ligt. Werk je omhoog en binnen een paar jaar zit je een stuk beter
Nouja, of je hebt werk nodig, of niet. Als je werk nodig hebt, dan maakt het heel wat minder uit wat voor werk het is, je kunt het ook als tijdelijk zien.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als het iets zou wezen met toekomst perspectief zoals iets met programmeren ok maar ik vind ook geen traineeship op het moment.
Die zijn er wel degelijk. Of ze starten op een bepaalde datum.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als het iets zou wezen met toekomst perspectief zoals iets met programmeren ok maar ik vind ook geen traineeship op het moment.
Dit is de slechtste advies ooit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je gewoon werkt en blijft werken, heb je geen WW nodig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dit is de slechtste advies ooit.
Alleen voor hoger gaan natuurlijk, anders verpest je je eigen WW.
Ook lager betaalde functies heb ik niet gekregen vooralsnog .quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, of je hebt werk nodig, of niet. Als je werk nodig hebt, dan maakt het heel wat minder uit wat voor werk het is, je kunt het ook als tijdelijk zien.
'werkloos' op je CV staat nog minder.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:37 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ook lager betaalde functies heb ik niet gekregen vooralsnog .
Het is ook erg demotiverend om voor een lager betaalde functie te solliciteren. Het staat ook voor geen meter op mn cv , eerst een goede baan en daarna weer een paar treden lager.
Ik kan dan ook niet meer ervaring opdoen in mijn vakgebied en het daagt me niet uit en motiveert me niet.
"I was working for a start up at the time but i had to sign a non disclosure agreement so i cannot give you more information about it "quote:
Je laat je wel heel makkelijk uit het veld slaan. En werk hebben is nog altijd beter dan geen werk. En als je kan beargumenteren waarom je een stap terug hebt gedaan, is dat toch prima? Ik heb toentertijd aangegeven dat ik op zoek was naar iets anders, en dat ik daarom op een lagere baan had gesolliciteerd. Werd zowat meteen aangenomen en heb er twee jaar gewerkt eer ik de overstap maakte naar waar ik nu zit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:37 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het is ook erg demotiverend om voor een lager betaalde functie te solliciteren. Het staat ook voor geen meter op mn cv , eerst een goede baan en daarna weer een paar treden lager.
Ik kan dan ook niet meer ervaring opdoen in mijn vakgebied en het daagt me niet uit en motiveert me niet.
Staat het geen meter op je cv? Ik zou liever iemand aannemen die me via een cv duidelijk kan maken dat het een doorzetter is, dan dat er een gat in de cv zit omdat er 'geen banen waren die me zinden'.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:37 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat is misschien een teken dat je bij je vorige baan te hoog zat. Gezien het daar niet goed ging, kan slecht personeelsbeleid ook een dingetje zijn geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:37 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja precies, liegen is altijd een goed idee. En ondertussen geen cent binnen krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:44 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
"I was working for a start up at the time but i had to sign a non disclosure agreement so i cannot give you more information about it "
Hoezo zou ik bij mijn vorige baan te hoog hebben gezeten ? Ik ben daar ook gewoon door 3 gesprekken gekomen en ben aangenomen indertijd. Daarna nog een proeftijd van 6 maanden waar ik ook gewoon doorheen ben gekomen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:44 schreef miro86 het volgende:
[..]
Dat is misschien een teken dat je bij je vorige baan te hoog zat. Gezien het daar niet goed ging, kan slecht personeelsbeleid ook een dingetje zijn geweest.
Heb je naar de links gekeken die ik eerder postte? Zit daar niks tussen, of als je verder zoekt via 'traineeship developer'?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:47 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Hoezo zou ik bij mijn vorige baan te hoog hebben gezeten ? Ik ben daar ook gewoon door 3 gesprekken gekomen en ben aangenomen indertijd. Daarna nog een proeftijd van 6 maanden waar ik ook gewoon doorheen ben gekomen.
Blijkbaar ben ik er toen niet uitgegooid omdat ik naar tevredenheid functioneerde , ik heb dan ook nooit negatieve feedback ontvangen.
Dit jaar is 20% eruit gegooid en daar zat ik ook tussen. Kan gebeuren. Ook collegas met 5 jaar meer ervaring dan ik liggen eruit. En ook veel van die collegas zoeken nog een baan overigens.
Het probleem is dat ik momenteel in Ierland woon en niet terug naar NL kan omdat ik in NL mijn rijbewijs niet kan halen. Hier kan dat wel maar het zal nog enkele maanden duren. In die maanden zit ik me hier dus het schompes te vervelen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je naar de links gekeken die ik eerder postte? Zit daar niks tussen, of als je verder zoekt via 'traineeship developer'?
En omdat je in Nederland je studieschuld terug moet betalen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik momenteel in Ierland woon en niet terug naar NL kan omdat ik in NL mijn rijbewijs niet kan halen. Hier kan dat wel maar het zal nog enkele maanden duren. In die maanden zit ik me hier dus het schompes te vervelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |