Dat heb ik dus ook gedaan, toen mailde ze dus terug ja volgende week hoor je meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:11 schreef Newone82 het volgende:
Na week had je al contact kunnen opnemen. Wat een faal bedrijf, daar wil je niet werken.
De zaak is failliet gegaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:19 schreef Lienekien het volgende:
Het nummer van de recruiter werkt niet meer?
Nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:19 schreef Lienekien het volgende:
Het nummer van de recruiter werkt niet meer?
Ik zou bijna denken: read the room.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:23 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb dat ook nooit meegemaakt. Ik krijg in het duits een melding dat het nummer niet meer bestaat.
Dat doe ik na mijn vakantie.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken: read the room.
Daarnaast is het handig om per definitie bij iedere sollicitatie af te gaan dat je afgewezen wordt, kan je gelijk weer verder op de banenjacht.
Is dit een externe recruiter, of een interne ?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:11 schreef Newone82 het volgende:
Na week had je al contact kunnen opnemen. Wat een faal bedrijf, daar wil je niet werken.
En op een andere manier contact opnemen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:23 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb dat ook nooit meegemaakt. Ik krijg in het duits een melding dat het nummer niet meer bestaat.
Heb je gelijk aan haar gevraagd hoe het kan dat haar telefoonnummer het niet meer doet?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:34 schreef sirdanilot het volgende:
Nou je gaat het niet geloven. Maar nu net belde ze.
Net nadat ik een topic open ookAls je het over de duvel hebt he.
Gewoon netjes aangegeven waarom ik het niet ben geworden en dat er mogelijk binnenkort een andere meer passende functie vrijkomt. Heeft wel even geduurd hoor dit belletje, want gesprek was 20 april.
Maar goed weet ik dat ook weer.
Duidelijk, ze hebben dus dit topic gevonden, je PoHi gelezen en daarom liever voor iemand anders gegaan. Als je nou het topic niet had geopend was je het wel geworden. Jammer!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:34 schreef sirdanilot het volgende:
Nou je gaat het niet geloven. Maar nu net belde ze.
Net nadat ik een topic open ookAls je het over de duvel hebt he.
Gewoon netjes aangegeven waarom ik het niet ben geworden en dat er mogelijk binnenkort een andere meer passende functie vrijkomt. Heeft wel even geduurd hoor dit belletje, want gesprek was 20 april.
Maar goed weet ik dat ook weer.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:30 schreef Aberkullie het volgende:
Ik zou morgen gewoon om 09.00 uur het kantoor binnenlopen en een leeg bureau zoeken.
Of je leest het topic eerst even verder?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik zou de volgende brief aangetekend versturen:
Omdat ik geen afwijzing heb mogen ontvangen van mijn sollicatie van [datum] op functie [functie], ga ik ervanuit dat ik ben aangenomen. Op 1 juni zal ik mij melden op jullie hoofdkantoor en ik hoop op een voorspoedige samenwerking.
er zitten ook wat vrije dagen tussen, veel bedrijven waren vrijaf op de dag na koniginnedag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:18 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gedaan, toen mailde ze dus terug ja volgende week hoor je meer.
Gesprek was 20 april, inmiddels is het 2 mei. Dat vind ik nogal een tijdje.
Hoezo meer passend? En hoezo is functie die nu nog niet beschikbaar? Zoeken ze een nieuwe schoonmaker ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:34 schreef sirdanilot het volgende:
Gewoon netjes aangegeven waarom ik het niet ben geworden en dat er mogelijk binnenkort een andere meer passende functie vrijkomt.
In Ierland zal dat eerder met 1 mei te maken hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:54 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
er zitten ook wat vrije dagen tussen, veel bedrijven waren vrijaf op de dag na koniginnedag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |