Koffiedrap rondstrooien. De meest effectieve methode, en de grond heeft ook nog wat aan de voedingsstoffen uit de drap.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:16 schreef Irrem het volgende:
Vraagje; Er lijken hier in de buurt met de week meer katten rond te lopen. Ze maken dankbaar gebruik van het feit dat mijn voortuin nog niet helemaal volgroeid is met planten (work in progress), dus sta ik bijna dagelijks kattenstront weg te scheppen.
Nu las ik ergens dat kippengaas een oplossing is omdat ze dan niet kunnen graven en het dus niet aantrekkelijk is om te kakken. Iemand hier ervaring mee of evt. andere oplossingen?
Hier zitten beide perenbomen vol fruit. De appel er naast zit ook redelijk wat in. De golden delicious dit jaar niets. Die geeft om het jaar heel veel fruit.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:22 schreef Tuindier het volgende:
Ik had heel veel perenbloesem, en nu een paar van deze dingen.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas als ik oude foto's erbij pak, valt me op hoeveel voller de tuin nog steeds wordt. Dit was precies één jaar geleden, na aanleg van pad en composthoop:
Vandaag:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:10 schreef Tuindier het volgende:
Wat een mooi verschil @:Claudia_x!
Ik heb gisteren ook nog wat plaatjes geschoten. De planten moeten nog wel wat volwassener worden, maar het begint echt zo mooi te worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het toch waanzinnig mooi geworden bij jouquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:10 schreef Tuindier het volgende:
Wat een mooi verschil @:Claudia_x!
Ik heb gisteren ook nog wat plaatjes geschoten. De planten moeten nog wel wat volwassener worden, maar het begint echt zo mooi te worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duiken de katten daar dan ook in?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:36 schreef AnneX het volgende:
De buurkatten hier liggen graag in het gras. Ook als het kniehoog staat.
Voor de potten met zaaigoed had ik rekjes liggen.
Eentje ligt graag in dat hoekje. Reden onbekend. Soms is daar ochtendzon, vaker schaduw.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Duiken de katten daar dan ook in?
Ik kom vreemd genoeg nooit kattenpoep in onze tuin tegen. Ik vraag me af waar onze kat poept.
Wat lief van je buurvrouw. Onze kat heeft de kattenbak al jaren niet meer gebruikt. Hij is de hele dag buiten en doet daar alles: poepen, plassen, drinken, eten. Hij eet nog wel wat thuis en 's avonds komt hij naar binnen om te slapen, maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eentje ligt graag in dat hoekje. Reden onbekend. Soms is daar ochtendzon, vaker schaduw.
Kattenpoep zie ik niet meer. Nu je het zegt. Jaren terug wel en buurvrouw vond het rot en organiseert de kattenbakken anders. Hoe? Weet ik niet.
Gras is nu kort. En dan ligt ze er ook graag.
We hebben bewust een aantal grote heesters laten staan, om dat groene gevoel te behouden.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een plaatje is je tuin, @:tuindier . En het valt nauwelijks op dat de tuin net is aangelegd door de hoge bomen op de achtergrond. Horen die ook bij jullie terrein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de polder staan hele witte wolken meidoorn langs de weg.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
Prachtig, de rode meidoorn en paardenkastanje, @:blues en @:annex! Ik ben op beide jaloers. Ik heb een meidoorn in de tuin staan die maar niet wil bloeien en ik vind een kastanjeboom te groot voor onze tuin.
Ik denk dat-ie te jong is. Maakt niet uit, ik heb geduld.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de polder staan hele witte wolken meidoorn langs de weg.
@:Claudia_x kan het met mannetje/vrouwtje meidoorn te maken hebben.
* roept eens wat.🙃
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |