abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209216671
De buurkatten hier liggen graag in het gras. Ook als het kniehoog staat.
Voor de potten met zaaigoed had ik rekjes liggen.
Eën kat drinkt Altijd uit de emmer onder de buitenkraan. Die staat droog en ligt dan op z’n kant. Poes boos😳

pi_209217153
:D
  zaterdag 20 mei 2023 @ 17:42:27 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_209220017
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 08:16 schreef Irrem het volgende:
Vraagje; Er lijken hier in de buurt met de week meer katten rond te lopen. Ze maken dankbaar gebruik van het feit dat mijn voortuin nog niet helemaal volgroeid is met planten (work in progress), dus sta ik bijna dagelijks kattenstront weg te scheppen.

Nu las ik ergens dat kippengaas een oplossing is omdat ze dan niet kunnen graven en het dus niet aantrekkelijk is om te kakken. Iemand hier ervaring mee of evt. andere oplossingen?
Koffiedrap rondstrooien. De meest effectieve methode, en de grond heeft ook nog wat aan de voedingsstoffen uit de drap.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 20 mei 2023 @ 17:48:45 #179
63722 z80
I fink you freaky
pi_209220067
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 10:22 schreef Tuindier het volgende:
Ik had heel veel perenbloesem, en nu een paar van deze dingen.[ afbeelding ]
Hier zitten beide perenbomen vol fruit. De appel er naast zit ook redelijk wat in. De golden delicious dit jaar niets. Die geeft om het jaar heel veel fruit.
Van de perzik en pruim (dit jaar voor het eerst bloesem) is alles stuk gevroren.
En heel misschien dit jaar kiwi. Er zitten een paar puntjes in dat bloesem gaat worden.
De bessen heb ik nog niet bekeken. Maar die doen het elk jaar wel goed.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209220078
Nog even en ik heb ook weer een tuin!
Ben nu bezig om op het gemak de linkjes uit de OP door te nemen.

[ Bericht 82% gewijzigd door Cathmar op 20-05-2023 17:58:49 ]
Met een meidenkwartet
pi_209220335
De camassia's hebben hun beste tijd gehad en paarse morgenster bloeit hier nu. Die heet met recht morgenster, want de plant bloeit alleen in de ochtend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas als ik oude foto's erbij pak, valt me op hoeveel voller de tuin nog steeds wordt. Dit was precies één jaar geleden, na aanleg van pad en composthoop:

Vandaag:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209221506
Wat een mooi verschil @Claudia_x!

Ik heb gisteren ook nog wat plaatjes geschoten. De planten moeten nog wel wat volwassener worden, maar het begint echt zo mooi te worden.

zaterdag 20 mei 2023 @ 21:12:55 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209222325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 20:10 schreef Tuindier het volgende:
Wat een mooi verschil @:Claudia_x!

Ik heb gisteren ook nog wat plaatjes geschoten. De planten moeten nog wel wat volwassener worden, maar het begint echt zo mooi te worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+ O+
Spoilers!
pi_209222405
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 20:10 schreef Tuindier het volgende:
Wat een mooi verschil @:Claudia_x!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het toch waanzinnig mooi geworden bij jou
pi_209222475
Prachtig, @Claudia_x en @Tuindier!
pi_209222922
Prachtige tuinen, @Tuindier en @Claudia_x O+. En geweldig wat een verschil 1 jaar al kan maken!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209223722
Ik sluit me hierbij aan al zou ik het woord tuinen willen vervangen door landgoederen :D *O*
pi_209224094
Landgoed vs postzegel 😉 Allemaal leuk met groen aan het werk.
pi_209224449
Ik kreeg vandaag lieve post van zus(doet ze regelmatig met allerlei spul er in verwerkt van onze overleden moeder) en daar zat een zakje bio zaadmengsel bij.
'Voor je voorpostzegel' stond erbij :D O+
pi_209225641
Wat een plaatje is je tuin, @Tuindier . En het valt nauwelijks op dat de tuin net is aangelegd door de hoge bomen op de achtergrond. Horen die ook bij jullie terrein?
pi_209225658
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 11:36 schreef AnneX het volgende:
De buurkatten hier liggen graag in het gras. Ook als het kniehoog staat.
Voor de potten met zaaigoed had ik rekjes liggen.
Duiken de katten daar dan ook in?

Ik kom vreemd genoeg nooit kattenpoep in onze tuin tegen. Ik vraag me af waar onze kat poept. :@
pi_209226177
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 09:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Duiken de katten daar dan ook in?

Ik kom vreemd genoeg nooit kattenpoep in onze tuin tegen. Ik vraag me af waar onze kat poept. :@
Eentje ligt graag in dat hoekje. Reden onbekend. Soms is daar ochtendzon, vaker schaduw.
Kattenpoep zie ik niet meer. Nu je het zegt. Jaren terug wel en buurvrouw vond het rot en organiseert de kattenbakken anders. Hoe? Weet ik niet.

Gras is nu kort. En dan ligt ze er ook graag.
pi_209226227
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2023 10:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
Eentje ligt graag in dat hoekje. Reden onbekend. Soms is daar ochtendzon, vaker schaduw.
Kattenpoep zie ik niet meer. Nu je het zegt. Jaren terug wel en buurvrouw vond het rot en organiseert de kattenbakken anders. Hoe? Weet ik niet.

Gras is nu kort. En dan ligt ze er ook graag.
Wat lief van je buurvrouw. Onze kat heeft de kattenbak al jaren niet meer gebruikt. Hij is de hele dag buiten en doet daar alles: poepen, plassen, drinken, eten. Hij eet nog wel wat thuis en 's avonds komt hij naar binnen om te slapen, maar daar blijft het bij.
pi_209226498
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een plaatje is je tuin, @:tuindier . En het valt nauwelijks op dat de tuin net is aangelegd door de hoge bomen op de achtergrond. Horen die ook bij jullie terrein?
We hebben bewust een aantal grote heesters laten staan, om dat groene gevoel te behouden.
De buren helpen daar gelukkig ook mee : de rand achter de kas (japanse esdoorn, buxus, pruikenboom en notenboom) is van de buren.
Die grote esdoorn op de tweede foto staat als een parasol naast ons terras en is van ons. De laurierhaag op de derde foto is dan weer van de andere buren. Wij zijn heel erg blij dat zij ook zulke groene tuinen hebben/willen O+.
pi_209227195
Geprobeerd de meidoorn in volle glorie op de foto te krijgen. Die helemaal symbiotisch is geworden met de hazelaar van de buur.
Niet heel goed gelukt, in het eggie is ie knalrood.

pi_209227689
Blues zegt rood! en ik ben nog net op tijd om de boom aan het eind van het pad achter vast te leggen.
Toen ook een rondje potzegel achter gedaan:
De helft van Annabelle doet het uiteindelijk niet. Geen idee wrom.
Dooie takken laten staan voor het geval er gestut moet worden ???
Ernaast een nieuwe lichtgewicht ! terraspot met hortensia. En en en dit jaar Twee Grote knoppen in de papaver. ( vorig jaar eentje, die er lang glorieus stond, aangewaaid en wel)
De andere hortensia achterin - die meer in de schaduw staat - doet het goed.

En project Schuur vordert *O* Nog acht te gaan.

free picture sharing site

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 21 mei 2023 @ 13:11:50 #197
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_209227763
Ik was uurtje geleden bij de Aldi, en zag daar een witte Brugmansia staan voor ¤ 1,- _O-

Veel meer dan een stokje met 2 scheutjes is 't niet, maar toch direct meegenomen.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_209228093
Prachtig, de rode meidoorn en paardenkastanje, @Blues en @AnneX! Ik ben op beide jaloers. Ik heb een meidoorn in de tuin staan die maar niet wil bloeien en ik vind een kastanjeboom te groot voor onze tuin.
pi_209228373
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
Prachtig, de rode meidoorn en paardenkastanje, @:blues en @:annex! Ik ben op beide jaloers. Ik heb een meidoorn in de tuin staan die maar niet wil bloeien en ik vind een kastanjeboom te groot voor onze tuin.
In de polder staan hele witte wolken meidoorn langs de weg.

@Claudia_x kan het met mannetje/vrouwtje meidoorn te maken hebben.
* roept eens wat.🙃
pi_209228585
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2023 14:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
In de polder staan hele witte wolken meidoorn langs de weg.

@:Claudia_x kan het met mannetje/vrouwtje meidoorn te maken hebben.
* roept eens wat.🙃
Ik denk dat-ie te jong is. Maakt niet uit, ik heb geduld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')