O en van de week wilde ze bier en fris vrij zetten zodat iedereen kon pakkenquote:Op maandag 1 mei 2023 16:54 schreef Sestra666 het volgende:
zoe wil bier achter slot en grendel zetten
tuurlijk
Denk het ook, en veel rekenwerk is het ook niet, dat doet de computer wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:58 schreef Judiwi het volgende:
Ach Zoë zal het best wel aankunnen. En ze kan ook altijd hulp inroepen van Wendy, Isaac etc.
De computer rekent niet voor je uit hoeveel kilo rijst, vlees of groente nodig hebt voor het aantal personen in de loods. Zoe helpt wel eens met snijden, maar koken doet ze nietquote:Op maandag 1 mei 2023 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het ook, en veel rekenwerk is het ook niet, dat doet de computer wel.
btw
Lijkt wel of ze examen moet doen bij de huismeester.
quote:Op maandag 1 mei 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe wil vrijmibo afschaffen. Niet verplicht gezelligheid en muziek, maar gewoon als het gezellig is
Dat heeft ze dan ook gejat. Ze bedenkt niks zelf maar praat alleen anderen na.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik Babs horen zeggen in haar discussie met Zoe over die anderhalve! () krat bier van de groep! Gewoon spontane gezellige avonden met een drankje.
het gaat haar al steeds beter afquote:Op maandag 1 mei 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
zoe: 'niet op mijn achterpoten gaan staan'
quote:Op maandag 1 mei 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe: ik zal heus wel eens een tik op mijn neus krijgen, maar die moet toch weer gedaan worden als ik hier uit kom
quote:Op maandag 1 mei 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe: ik zal heus wel eens een tik op mijn neus krijgen, maar die moet toch weer gedaan worden als ik hier uit kom
Dan zal het wel hun beurt zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En wie staan er in de keuken? Eunice, Wendy en Jeff
Daar is Zoë wel goed in, iedereen naar zijn/haar mond praten, zeggen wat ze willen horen....quote:Op maandag 1 mei 2023 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik heb het warm joh! De kas is echt eh... pfff"
Wendy: "Ben je in de kas geweest?"
Zoe: "Ja, ik was even in gesprek met Ice"
Wendy: "En?"
Zoe: "Niks, gewoon gezel, effe een beetje gebabbeld, beetje babbelen".
Mirthe helpt nu ook meequote:
Mirthe sreekt anders vest veel tomaatjes in haar mond.....quote:Op maandag 1 mei 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey (-knip- dit is niet nodig staat) wéér in de keuken... volgens mij nu bijna iedere dag.....
en dan te bedenken dat koken echt zijn hobby niet is
Ik 'mis' de laatste tijd heel wat 'vaste kokers' in de keuken.. wordt er teveel op ze gelet door Wendy dat ze niet veel meer kunnen snaaien/achterover drukken/voorproeven???????
Tijdens het "bewind" van Wendy staan er meer in de keuken, iedereen moet een keer aan de beurt kunnen komen, maar dat heeft niet veel te maken met het opletten van Wendyquote:Op maandag 1 mei 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey (-knip- dit is niet nodig staat) wéér in de keuken... volgens mij nu bijna iedere dag.....
en dan te bedenken dat koken echt zijn hobby niet is
Ik 'mis' de laatste tijd heel wat 'vaste kokers' in de keuken.. wordt er teveel op ze gelet door Wendy dat ze niet veel meer kunnen snaaien/achterover drukken/voorproeven???????
en gelijk heeft zequote:Op maandag 1 mei 2023 17:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe sreekt anders vest veel tomaatjes in haar mond.....
Johquote:Op maandag 1 mei 2023 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit er wel hoor, kamer 5 en dat zit aan de rechterkant van de loods, een groene zeecontainer met vermoedelijk een intercomsysteem zoals in Utopia ook hadden waarmee ze kunnen communiceren met de Febo.
ik had het getypt en zag het ook....... tja dat doet ze met alles wat ze klaarmaakt (lepels pindakaas om maar even iets te noemen)quote:Op maandag 1 mei 2023 17:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe sreekt anders vest veel tomaatjes in haar mond.....
Ja deze snapte ik ook niet helemaal, het leek vooral gericht tegen Mirthe maar ik had te laat door wat er gebeurdequote:Op maandag 1 mei 2023 17:38 schreef Judiwi het volgende:
Nou Jeffrey ging net lekker te keer. Mogen wij weer niet zien.
Janet zegt altijd "de Buren" (weet je wel)quote:Op maandag 1 mei 2023 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JohIk weet niet wat je probeert te zeggen ,maar de meesten hier volgen al wat langer een RLS en weten heel goed wat er wordt bedoeld met de term febo,.. En dat het dan niet gaat om een snackbar op het terrein waar je kroketjes uit de muur kan trekken.
De Febo(DGK) is oldskool,
Kamer 5, 'achter' en de hemel worden door de bewoners vaak gebruikt .
Mirthe liet Jeffrey het woord 'klootjesvolk' herhalen, of ze het nog nooit gehoord hadquote:Op maandag 1 mei 2023 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja deze snapte ik ook niet helemaal, het leek vooral gericht tegen Mirthe maar ik had te laat door wat er gebeurde
Jaquote:Op maandag 1 mei 2023 17:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Janet zegt altijd "de Buren" (weet je wel)
Wij zeiden altijd: als boekensteuntjesquote:Op maandag 1 mei 2023 17:44 schreef pingu66 het volgende:
Erik en Zoë zitten er een beetje ter decoratie bij
Zegt Babbel netquote:
Nemen ze toch een relatie met elkaarquote:Op maandag 1 mei 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Zoë en Erik willen ook wel een relatie.
Ik zie een kans
Dat dacht ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |