Brobbey is te wisselvallig en toch wel qua missers Lex Immers gehalte bereikt. Niet alleen dit seizoen.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
5 centimeter naar links en je wint die beker en niemand heeft het meer ergens over.
Wat dat betreft is het wel echt die gifbeker die leeg moet hoor. Bij vlagen was Ajax de betere ploeg, al heb je daar geen klote aan. Brobbey oogt ook echt extreem gefrustreerd in het veld, terwijl dat normaliter een hele relaxte gast is volgens mij?
Mooi man, geen van je vriendjes reageertquote:Op maandag 1 mei 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nagel in de doodskist.
@:ggmm @:caland @:onlogisch @:bezsen @:jancees @:coco
check deze gek
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 00:20 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Brobbey is te wisselvallig en toch wel qua missers Lex Immers gehalte bereikt. Niet alleen dit seizoen.
Maar laten we spelers van 20 jaar geleden erbij halen om het punt te maken dat trainen op vrije trappen en penalties weldegelijk nut heeft!
Dit heeft dan weer weinig met trainen te makenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:39 schreef Scorpie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)cent-door-het-midden
Maar vooral niet op trainen hoor Heitinga.
Maar dit is letterlijk wat ik betoog.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?
Lex Immers ontbeerde gewoon techniek. Brobbey kan echt wel voetballen en onder normale omstandigheden een strafschop benutten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar dit is letterlijk wat ik betoog.
nogmaals: heb je die penaltyreeks gezien en gezien hoe belachelijk slecht de techniek en aanloop was van sommigen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het anderquote:
de experience van communiceren met Elan blijft na jaren nog altijd hetzelfde: onnavolgbaarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het ander
ElanED
Als je ongezond gespannen bent ziet alles er debiel uit. Hoewel we ons er kostelijk mee vermaken weiger ik te geloven dat clown Bassey puur technisch bekeken dusdanig slecht is dat hij met enige regelmaat over zijn eigen voeten struikelt. Zelfde met al die overacting op elke miniscule overtreding en het gejank bij de scheidsrechter. Dit elftal is gewoon totaal labiel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
nogmaals: heb je die penaltyreeks gezien en gezien hoe belachelijk slecht de techniek en aanloop was van sommigen?
Onnavolgbaar dit, nog los van het feit dat mensen die beweren dat trainen op strafschoppen onzinnig is totaal, maar dan ook totaal niets begrijpen van voetbal op het hoogste niveauquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de experience van communiceren met Elan blijft na jaren nog altijd hetzelfde: onnavolgbaar
Ik ga hier niet op reageren want er staat alleen maar luchtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ongezond gespannen bent ziet alles er debiel uit. Hoewel we ons er kostelijk mee vermaken weiger ik te geloven dat clown Bassey puur technisch bekeken dusdanig slecht is dat hij met enige regelmaat over zijn eigen voeten struikelt. Zelfde met al die overacting op elke miniscule overtreding en het gejank bij de scheidsrechter. Dit elftal is gewoon totaal labiel.
De basistechniek om een hoek te kiezen en daar te schieten is er gewoon, bij elke voetballer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het ander
ElanED
Hahahahaha en nu snel een stukje totaal nietszeggende troep erbij schrijven. lachwekkend
Als jij jezelf dat wil blijven vertellen moet je dat blijven doen. Ik ga niet niet verder op in.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:42 schreef Elan het volgende:
[..]
De basistechniek om een hoek te kiezen en daar te schieten is er gewoon, bij elke voetballer.
Alsof ze bij Ajax niet op strafschoppen trainenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Onnavolgbaar dit, nog los van het feit dat mensen die beweren dat trainen op strafschoppen onzinnig is totaal, maar dan ook totaal niets begrijpen van voetbal op het hoogste niveau
Lex heeft na afloop zelf over die betreffende strafschop gezegd dat hij hem veel beter beheerst af kunnen inschieten, maar dat hij zich liet leiden door de emotie op dat moment (vol stadion met Joden) en hem keihard in de kruising wilde rossen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als jij jezelf dat wil blijven vertellen moet je dat blijven doen. Ik ga niet niet verder op in.
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:51 schreef Elan het volgende:
Naar mijn idee was Brobbey behoorlijk gefrustreerd en zat hij al niet lekker in de wedstrijd toen hij die strafschop nam, ik geloof niet dat het een kwestie was van (meer) trainen.
Neem toch aan dat ze op strafschoppen gewoon regelmatig trainen bij Ajax? Geloof echt niet dat het komt door een keer extra trainen bij PSV. Die er overigens ondanks de noeste arbeid ook 2 misten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.
Je sluit gewoon missen wat meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |