abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2023 @ 23:27:05 #176
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_208974605
waar is de harde kern dan
graag op anoniem
pi_208974822
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:12 schreef Elan het volgende:

[..]
5 centimeter naar links en je wint die beker en niemand heeft het meer ergens over :') .

Wat dat betreft is het wel echt die gifbeker die leeg moet hoor. Bij vlagen was Ajax de betere ploeg, al heb je daar geen klote aan. Brobbey oogt ook echt extreem gefrustreerd in het veld, terwijl dat normaliter een hele relaxte gast is volgens mij?
Brobbey is te wisselvallig en toch wel qua missers Lex Immers gehalte bereikt. Niet alleen dit seizoen.

Maar laten we spelers van 20 jaar geleden erbij halen om het punt te maken dat trainen op vrije trappen en penalties weldegelijk nut heeft!
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_208975234
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:

[..]
nagel in de doodskist. :D

@:ggmm @:caland @:onlogisch @:bezsen @:jancees @:coco

check deze gek
Mooi man, geen van je vriendjes reageert
pi_208975606
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 00:20 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Brobbey is te wisselvallig en toch wel qua missers Lex Immers gehalte bereikt. Niet alleen dit seizoen.

Maar laten we spelers van 20 jaar geleden erbij halen om het punt te maken dat trainen op vrije trappen en penalties weldegelijk nut heeft!
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?

Van mij mag die blijven, graag zelfs, maar het is wel duidelijk dat Shjonny een toptrainer acteert in plaats van er een te zijn.

Wel grappig dat je over hem begint want Lex Immers werd door Gio uit het elftal geflikkerd wat uiteindelijk resulteerde in een kampioenschap. Waar Heitinga vooral bezig lijkt met iedereen maar te vriend te houden.
blablablabla
pi_208975615
https://www.telegraaf.nl/(...)cent-door-het-midden

Maar vooral niet op trainen hoor Heitinga.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 07:43:21 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208975636
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 07:39 schreef Scorpie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)cent-door-het-midden

Maar vooral niet op trainen hoor Heitinga.
Dit heeft dan weer weinig met trainen te maken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208975743
Wat tekenend was voor de zwakke moraal was dat vedetten zoals Klaassen en Bergwijn als laffe hazen gewisseld werden in de 116e minuut en vervolgens een 17-jarige maar een penalty moest nemen.
blablablabla
pi_208975777
Is dit het Feyenoord topic??
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_208975800
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 07:38 schreef Elan het volgende:

[..]
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?
Maar dit is letterlijk wat ik betoog.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_208975831
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:23 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Maar dit is letterlijk wat ik betoog.
Lex Immers ontbeerde gewoon techniek. Brobbey kan echt wel voetballen en onder normale omstandigheden een strafschop benutten.

Dat Immers in de Arena die penalty zo debiel overschoot was een combinatie van permanente compensatiedrang in combinatie met een extreem matige techniek.
blablablabla
pi_208975852
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 07:38 schreef Elan het volgende:

[..]

nogmaals: heb je die penaltyreeks gezien en gezien hoe belachelijk slecht de techniek en aanloop was van sommigen?
pi_208975857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Lex Immers ontbeerde gewoon techniek.
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het ander

ElanED

Hahahahaha en nu snel een stukje totaal nietszeggende troep erbij schrijven. lachwekkend
pi_208975876
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het ander

ElanED
de experience van communiceren met Elan blijft na jaren nog altijd hetzelfde: onnavolgbaar
pi_208975894
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
nogmaals: heb je die penaltyreeks gezien en gezien hoe belachelijk slecht de techniek en aanloop was van sommigen?
Als je ongezond gespannen bent ziet alles er debiel uit. Hoewel we ons er kostelijk mee vermaken weiger ik te geloven dat clown Bassey puur technisch bekeken dusdanig slecht is dat hij met enige regelmaat over zijn eigen voeten struikelt. Zelfde met al die overacting op elke miniscule overtreding en het gejank bij de scheidsrechter. Dit elftal is gewoon totaal labiel.
blablablabla
pi_208975899
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]
de experience van communiceren met Elan blijft na jaren nog altijd hetzelfde: onnavolgbaar
Onnavolgbaar dit, nog los van het feit dat mensen die beweren dat trainen op strafschoppen onzinnig is totaal, maar dan ook totaal niets begrijpen van voetbal op het hoogste niveau
pi_208975901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:38 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je ongezond gespannen bent ziet alles er debiel uit. Hoewel we ons er kostelijk mee vermaken weiger ik te geloven dat clown Bassey puur technisch bekeken dusdanig slecht is dat hij met enige regelmaat over zijn eigen voeten struikelt. Zelfde met al die overacting op elke miniscule overtreding en het gejank bij de scheidsrechter. Dit elftal is gewoon totaal labiel.
Ik ga hier niet op reageren want er staat alleen maar lucht
  dinsdag 2 mei 2023 @ 08:41:54 #192
80382 manny
30 is best veel
pi_208975915
Nou. Dan weer de hele boel maar weer opladen en van AZ proberen te winnen dit weekend. Man man man...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_208975918
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

ElanED

Hahahahaha en nu snel een stukje totaal nietszeggende troep erbij schrijven. lachwekkend
De basistechniek om een hoek te kiezen en daar te schieten is er gewoon, bij elke voetballer.
Alleen als je vervolgens dusdanig mentaal zwakzinnig bent en je gaat lopen forceren komt het er soms niet lekker uit he.

Dat verschijnsel zou juist jou toch bekend voor moeten komen.
blablablabla
pi_208975935
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:42 schreef Elan het volgende:

[..]
De basistechniek om een hoek te kiezen en daar te schieten is er gewoon, bij elke voetballer.

Als jij jezelf dat wil blijven vertellen moet je dat blijven doen. Ik ga niet niet verder op in.
pi_208975944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:39 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Onnavolgbaar dit, nog los van het feit dat mensen die beweren dat trainen op strafschoppen onzinnig is totaal, maar dan ook totaal niets begrijpen van voetbal op het hoogste niveau
Alsof ze bij Ajax niet op strafschoppen trainen _O- _O-

Geloof je het zelf
blablablabla
  dinsdag 2 mei 2023 @ 08:46:29 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208975951
We kunnen het wel over die penalties blijven hebben en er op trainen kan zeker geen kwaad maar zorgwekkender is uiteraard het voetbal, ik neem aan dat daar wel op getraind is en dat is nog minder te zien.
pi_208975987
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:44 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Als jij jezelf dat wil blijven vertellen moet je dat blijven doen. Ik ga niet niet verder op in.
Lex heeft na afloop zelf over die betreffende strafschop gezegd dat hij hem veel beter beheerst af kunnen inschieten, maar dat hij zich liet leiden door de emotie op dat moment (vol stadion met Joden) en hem keihard in de kruising wilde rossen.

Naar mijn idee was Brobbey behoorlijk gefrustreerd en zat hij al niet lekker in de wedstrijd toen hij die strafschop nam, ik geloof niet dat het een kwestie was van (meer) trainen.

En hij was niet de enige dus dat is iets wat Heitinga moet managen maar duidelijk niet kan omdat hij zijn eigen emoties amper onder controle heeft.
blablablabla
  dinsdag 2 mei 2023 @ 08:52:49 #198
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_208975995
Nog lekker met Ajax bezig he jongens :D .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 2 mei 2023 @ 08:55:30 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208976017
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:51 schreef Elan het volgende:
Naar mijn idee was Brobbey behoorlijk gefrustreerd en zat hij al niet lekker in de wedstrijd toen hij die strafschop nam, ik geloof niet dat het een kwestie was van (meer) trainen.
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.

Je sluit gewoon missen wat meer uit.
pi_208976088
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.

Je sluit gewoon missen wat meer uit.
Neem toch aan dat ze op strafschoppen gewoon regelmatig trainen bij Ajax? Geloof echt niet dat het komt door een keer extra trainen bij PSV. Die er overigens ondanks de noeste arbeid ook 2 misten.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')