Nope! Wel vier tweede plaatsenquote:
Maf, ik dacht dus 3 ofzo..quote:
Die heeft er vier gewonnenquote:Op zondag 30 april 2023 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maf, ik dacht dus 3 ofzo..
Zal hem dan wel verwarren met Ericsson
Close enoughquote:
Die heeft zelfs de Indy500quote:Op zondag 30 april 2023 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maf, ik dacht dus 3 ofzo..
Zal hem dan wel verwarren met Ericsson
Was niet kritisch. Meer bedoeld als een bevestiging dat Ericsson wel races gewonnen heeft.quote:Op zondag 30 april 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Close enough
Niet zo kritisch he?
Dat wist ik al hoorquote:Op zondag 30 april 2023 23:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was niet kritisch. Meer bedoeld als een bevestiging dat Ericsson wel races gewonnen heeft.
Zorgen voor een sponsor die wel investeert. Heb begrepen dat de beloofde investeringen van Bitnile uitblijven omdat het financieel niet zo goed gaat.quote:Op zondag 30 april 2023 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag mij af wat Rinus en ECR kunnen doen om die auto sneller en consistenter te maken
Zonde. Hopelijk staat er een mooie sponsor opquote:Op zondag 30 april 2023 23:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zorgen voor een sponsor die wel investeert. Heb begrepen dat de beloofde investeringen van Bitnile uitblijven omdat het financieel niet zo goed gaat.
Ik zat even op Twitterquote:
Was een k**-race. En een k**-raceweekendquote:Op zondag 30 april 2023 23:18 schreef Zorro het volgende:
Niet een heel bijzondere race, ongeacht de uitslag.
Easytoys.quote:Op zondag 30 april 2023 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, zou gaan slapen. Maar wil nog ff iets LEUKS nu..
Satisfyer. Maar dat is ook zo'n leeg orgasmequote:
Owh. Ok, zeg eens iets over de racequote:
quote:Op zondag 30 april 2023 23:27 schreef Starflyer het volgende:
Afgezien van het onnodig lang uitblijven van de full course yellow was het redelijk.
Vooraan een mooie strijd gezien, alleen ECR en Rinus moeten zich echt verbeteren. Glijden steeds verder afquote:Op zondag 30 april 2023 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh. Ok, zeg eens iets over de race![]()
Dat laatste klopt helaas. Zijn eerste seizoen was onderhand het beste.quote:Op zondag 30 april 2023 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vooraan een mooie strijd gezien, alleen ECR en Rinus moeten zich echt verbeteren. Glijden steeds verder af
Dat is geen racen, maar entertainment. Ik wil echt racen zien.quote:
Ja, ik ook. Dus ik snap je ff niet..quote:Op zondag 30 april 2023 23:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is geen racen, maar entertainment. Ik wil echt racen zien.
Deels door die yellow.quote:Op zondag 30 april 2023 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vooraan een mooie strijd gezien, alleen ECR en Rinus moeten zich echt verbeteren. Glijden steeds verder af
Ja, en dat is voor entertainment. Geen racen. "Bewust" andere coureurs bevoordelen.quote:Op zondag 30 april 2023 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dus ik snap je ff niet..
Over die late FCY zijn we het eens.
Yupsquote:Op zondag 30 april 2023 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, en dat is voor entertainment. Geen racen. "Bewust" andere coureurs bevoordelen.
als hij de banden langer overeind kan houden hoeft hij niet ver af te zakkenquote:
Acceptabelquote:
Moeten in de race toch op allebei rijdenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:36 schreef Zorro het volgende:
Maar wat betekent vandaag zwart en rood? Afgaand op dat twitterbericht hierboven zou ik zeggen: rood is bagger en is in no-time versleten, zwart moet je hebben
Dat wel, maar kijkend naar strategie benieuwd hoe het zich verhoudtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moeten in de race toch op allebei rijden
Ik zat hier te juichenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Goed zo, Power achterstevoren na weer een debiele inhaalactie
Hij is wel teamgenoot van jouw favorietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zat hier te juichen![]()
Kan me ook niet schelen wie de schuldige
Ja, en?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is wel teamgenoot van jouw favoriet
Nope. Alleen van Josef en Rinusquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik dacht dat je ook fan was van de andere Penskecoureurs
Hij houdt ze niet echt lang goed nee. Wel jammer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus was zo lekker bezig deze stint, maar de banden beginnen het weer op te geven
Hij reed heel constant rond de 1.13.0 maar dat lukt nu verre vanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij houdt ze niet echt lang goed nee. Wel jammer.
Aan de andere kant rijdt ie best goede tijden in vergelijking met anderen die rood van 20+ rondjes erop hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij reed heel constant rond de 1.13.0 maar dat lukt nu verre van
Voelt toch een beetje dat bij ECR blijven een slechte keuze was (als hij überhaupt opties bij andere teams had )quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:23 schreef Zorro het volgende:
Power die Rinus nog voorbijgaat ook.
Ik kan dit geen geslaagde race noemen voor Rinus
quote:dinsdag 16 mei 15.00 - 0.00 training
woensdag 17 mei 18.00 - 0.00 training
donderdag 18 mei 18.00 - 0.00 training
vrijdag 19 mei 18.00 - 0.00 training
vrijdag 19 mei 0.15 uur loting voor de kwalificatie
zaterdag 20 mei 16.00 - 17.00 training
zaterdag 20 mei 17.00 - 0.00 kwalificatie
zondag 21 mei 17.30 - 1.30 training Fast 12
zondag 21 mei 18.30 -19.30 training Last Chance
zondag 21 mei 20.00 - 21.00 Fast 12
zondag 21 mei 22.00 - 23.00 Last Chance Qualifying (30-33)
zondag 21 mei 23.15 - 0.00 Fast 6
maandag 22 mei 19.00 - 21.00 Training
vrijdag 26 mei 17.00 - 19.00 Carb day
zondag 28 mei 18.30 - 22.00 (uitzending vanaf 17 uur)
En checkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:06 schreef Starflyer het volgende:
de Rookie Orientation van RC Enerson, die dat als enige nog niet gedaan heeft.
Tja, ECR gaat niet geweldig, maar knallen op een grote oval kunnen ze nog altijd wel gok ikquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:02 schreef franklop het volgende:
Toch wel bizar als VK toch weer komt bovendrijven straks
3de in de no-tow speed lijst tot nu toe. Dat is waar het om draait in de kwalificatie. Tussen de Penskes van Power, McLaughlin en Newgarden die respectievelijk 1ste, 2de en 4de zijn op dit moment.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:40 schreef chufi het volgende:
Ze draaien weer rondjes maar VK heeft de snelheid nog niet gevonden
Ze wachten op betere omstandigheden, las ikquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nu is het (voor mij) dus wachten tot St. Juttemis![]()
Josef
Ik ben vd "je kunt maar beter een tijd hebben staan"-school...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze wachten op betere omstandigheden, las ik
Ze hadden kunnen rijden en daarna in lane 2 plaatsnemen of in lane 1 en de tijd opgevenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze wachten op betere omstandigheden, las ik
Moet nog wennen aan het nieuwe chassis, denk ik. Nog een paar runs en hopelijk zit er dan wat verbetering in.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ilott heeft opnieuw geen lekker tempo te pakken
Zolang hij doorgaat naar de fast 12 heeft hij nog alle kans pole te pakkenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
Takusan valt met P6 een tikkie tegen
Valt me tegen eigenlijk..quote:
Idem voor Rahal nuquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ilott heeft bij mij nu geen tijd meer.
Staat hij in de fastlane?
In de app. Live leaderboard. Wordt nu niet uitgezonden (tenzij je betaalt aan Indycar Live).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:41 schreef Starflyer het volgende:
Vanaf 20.30 uur te zien op Ziggo Sport Racing.Toch bijzonder dat ze het wel laten zien, maar pas vanaf het moment dat iedereen al een tijd heeft staan en het vooral nog om de restjes gaat, of verwachten we dat iedereen nog volle bak gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Top 5 zal normaal gesproken niet meer naar buiten gaan lijkt mequote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat ze het wel laten zien, maar pas vanaf het moment dat iedereen al een tijd heeft staan en het vooral nog om de restjes gaat, of verwachten we dat iedereen nog volle bak gaat?
Nee, coureurs die in de top 12 staan gaan niet meer naar buiten totdat ze eruit gereden worden door een ander. Daarachter zijn er nog wat die een poging zullen wagen. En vooral om de laatste plekken zal het nog actief zijn, iedereen wil niet in de Last Chance kwalificatie terecht komen omdat je dan kans hebt eruit gebumpt te worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat ze het wel laten zien, maar pas vanaf het moment dat iedereen al een tijd heeft staan en het vooral nog om de restjes gaat, of verwachten we dat iedereen nog volle bak gaat?
Ah zo. Toch jammer dat we het hele stuk van net dan niet hebben gezien, dat was toch minstens net zo belangrijk (zo niet belangrijker met het oog op wie de top-12 haalt). Wordt een flinke pot mosterd na de maaltijd die we zo dan nog wel te zien krijgen, met vooral de mindere godenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, coureurs die in de top 12 staan gaan niet meer naar buiten totdat ze eruit gereden worden door een ander. Daarachter zijn er nog wat die een poging zullen wagen. En vooral om de laatste plekken zal het nog actief zijn, iedereen wil niet in de Last Chance kwalificatie terecht komen omdat je dan kans hebt eruit gebumpt te worden.
Ik denk dat er wel wat runs getoond gaan worden van wat al gereden is.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah zo. Toch jammer dat we het hele stuk van net dan niet hebben gezien, dat was toch minstens net zo belangrijk (zo niet belangrijker met het oog op wie de top-12 haalt). Wordt een flinke pot mosterd na de maaltijd die we zo dan nog wel te zien krijgen, met vooral de mindere goden
Ik denk dat alles buiten de top 30 geen tijd krijgt.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:41 schreef Zorro het volgende:
Is Robb nou te langzaam om zelfs maar geklasseerd te worden?
Oh ja dat kan ookquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat alles buiten de top 30 geen tijd krijgt.
Met een klein foutje in lap 3quote:
Is iig in de P30 vooralsnogquote:
Vergeleken met wat hij tot nu toe liet zien is het een ruime verbetering.quote:
Heeft een nieuwe motor sinds vandaag en wil er wat mileage op zetten.quote:
Niks aan gemist.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Harvey gemist. Moest ff drankjes halen
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niks aan gemist.
Gele "stop er maar mee, je kan er helemaal niks van" vlag gekregen
I know. Ik edit mijn postsquote:
Ook als het niet verbeterd was naar P12 was P13 keurig geweestquote:
Naar buiten de Fast 12quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook als het niet verbeterd was naar P12 was P13 keurig geweest
Gaan er dan 13 door? Of waarom zou Ed dan 13e zijn?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:04 schreef Starflyer het volgende:
Kanaan door. Exact gelijk aan Carpenter. Op de 10000ste seconde blijkbaar
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:04 schreef tja77 het volgende:
Raar dit, dezelfde tijd, later neer gezet en toch door.
Is ook weer aangepastquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:06 schreef franklop het volgende:
Tiebreaker is; wie als eerste tijd neerzette, dus zou Ed moeten zijn
Ja, maar 13e op de grid voor Kanaan zie ik tegenwoordig als primaquote:
Nee eerste ronde niet snel genoegquote:
Blijft altijd irritant dat die graphics alleen maar de huidige gemiddelden weergeven, waardoor je alsnog zelf in de gaten moet houden wat de trend van de anderen was.quote:
+2quote:
Drukte op de verkeerde knopquote:
In de live timing van de app zie je dat welquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijft altijd irritant dat die graphics alleen maar de huidige gemiddelden weergeven, waardoor je alsnog zelf in de gaten moet houden wat de trend van de anderen was.
Kan nooit ingewikkeld zijn om een soort tussentijden te laten zien.
Sneller dan Palou.quote:
Ik ga al weg.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga stoppen met editten. Er posten "te veel" users hier nu.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga stoppen met editten. Er posten "te veel" users hier nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |